Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg få spørre hvorfor? Ingenting er mer provoserende enn to idioter på egotrip i FFA som booster. Det er jo helt meningsløst.

*kremt* Nå booster jeg bare headshots og ikke nukes.

Og ikke i FFA. Det eneste jeg ødelegger er de som absolutt må være øverst på scoreboarden i kampen. :]

Lenke til kommentar

Neh, man sitter jo med en skjerm

Ja du sitter med en skjerm som fjernstyrer siktet, når du dør er det jo ikke noen som styrer den lengre. Ulogisk, men hadde vært surt å få chopper gunner og dø rett etterpå.

Forøvrig kunne det vært taktikk å drepe fyren istedenfor helikopteret, derfor synes jeg det er litt teit.

Hadde faktisk vært eit fint moment det, om du kan drepe fienden som styrer helikopteret i staden for å skyte det ned. Kanskje du til og med ville kunne ta over styringa om det fortsatt var tid igjen?

Største problemet som eg ser med det er at du kanskje ville få ein del teamkilling i hardcore for å få styre choppergunneren.

Lenke til kommentar

Og du kan på ingen måte se hvorfor dette er irriterende? Alle som spiller FFA vil jo ligge øverst på scoreboarden, og du ødelegger dermed for alle. Det er litt av poenget. Utrolig iriterende å ha en bra runde for så at spillet avsluttes av en som har 30-0 og en annen som har 0-30. Du ødelegger jo basicly morroa med FFA. Forhåpentligvis skjønner du det en vakker dag :yes:

Lenke til kommentar

Han sier han ikke gjør dette i FFA, selv om dette ikke rettferdiggjør det. Boosting er irriterende uansett. Er dette TDM er det like galt, da du selv har gjort alt du kan for å vinne, bare for å se en idiot på ditt eget lag med 0-30.

Møtte selv på 2 norske boostere igår. Den ene med det originale taget CoD MW2 Norge eller noe i den duren. Vi var faktisk bortimot full lobby med nordmenn i en FFA da. Plutselig hører jeg over micen " Vi kan ikke booste nå, det er nordmenn her". Sure enough gikk det en runde så var de igang igjen. Etterhvert var vi vel tre stk som ikke gjorde annet enn å jage disse idiotene.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å bli sett på som en booster, fordi jeg ikke booster så mye. Jeg vet grunnene jeg har gitt, ikke gjør det rettferdig. Men hva kan jeg si, gjort er gjort!

Og du kan på ingen måte se hvorfor dette er irriterende? Alle som spiller FFA vil jo ligge øverst på scoreboarden, og du ødelegger dermed for alle. Det er litt av poenget. Utrolig iriterende å ha en bra runde for så at spillet avsluttes av en som har 30-0 og en annen som har 0-30. Du ødelegger jo basicly morroa med FFA. Forhåpentligvis skjønner du det en vakker dag :yes:

Jeg sa, jeg bruker ikke FFA. :]

Denne kontoen bruker jeg helt bare for å brife. ^^

Jeg skjønner jævli godt hvordan det er å ha boostere i FFA.

Fuck them.

Boosting er for folk som ikke kan skaffe headshots/ Nuke selv :D De burde få Skillz :!:

Det kommer an på spilleren som gjør det. :)

Nukes er ikke enkelt for meg, men jeg har 2-3 stk (ikke boostet).

Endret av TazDog
Lenke til kommentar

[quote name='TazDog' date=' 8. mars 2010 - 13:31'

Jeg sa, jeg bruker ikke FFA. :]

Denne kontoen bruker jeg helt bare for å brife. ^^

Jeg skjønner jævli godt hvordan det er å ha boostere i FFA.

Fuck them.

Ah beklager, så ikke den. Ble forvirret av at du nevnte scoreboarden, da tenkte jeg automatisk på scoreboarden i en kamp, men regner med at du mente den inne inne i menyen?

Uansett merkelig at du har den for show off. Er det virkelig så gøy å skryte av en stats som du har jukset deg til?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Spilte en match igår på FFA, to fiender satt med tactical insertion og skaffet nuke phuun times :whistle:

lol! Møtte to boostere i TDM, flirte så jeg begynte å gråte.

Lenke til kommentar

Boosting er for folk som ikke kan skaffe headshots/ Nuke selv :D De burde få Skillz :!:

Enig! Tjoho... Boostere er bare noobs med høy score =D

Det er en sannhet med modifikasjoner. Finnes mange forskjellige boosting metoder ute og går. Nuke boostere er kun en liten brøkdel.

Dessuten er nuke overrated til de grader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...