Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som trekker mest ned for min del i MP er at spill sjeldent blir fyllt opp med spillere etter hvert som det er frafall. Joiner man et game med 12 spillere og 4 drar kan man banne på at man må ut til lobbyen og joine på nytt for å komme it et fullt spill. Nr 2 er at man ikke kan velge å filtrere slik at man f.eks kun joiner servere som kjører et spesifikt map. Er dritt lei enkelte maps. Dessuten synes jeg en del maps er alt for camper-friendly. Alt for man bygninger og vinduer man kan gjemme seg i og spillere som faktisk liker å løpe litt rundt blir plukka av første idiot som har gjemt seg i et vindu med silencer, jammer etc. og plukker deg med sniper.

Lenke til kommentar
Det som trekker mest ned for min del i MP er at spill sjeldent blir fyllt opp med spillere etter hvert som det er frafall. Joiner man et game med 12 spillere og 4 drar kan man banne på at man må ut til lobbyen og joine på nytt for å komme it et fullt spill. Nr 2 er at man ikke kan velge å filtrere slik at man f.eks kun joiner servere som kjører et spesifikt map. Er dritt lei enkelte maps. Dessuten synes jeg en del maps er alt for camper-friendly. Alt for man bygninger og vinduer man kan gjemme seg i og spillere som faktisk liker å løpe litt rundt blir plukka av første idiot som har gjemt seg i et vindu med silencer, jammer etc. og plukker deg med sniper.

Har samme problemet. Nokre map er rett og slett dritkjedelige. Liker best "Terminal" :)

Får håpe det kommer ein patch som fikser dette.

Lenke til kommentar
Det som trekker mest ned for min del i MP er at spill sjeldent blir fyllt opp med spillere etter hvert som det er frafall. Joiner man et game med 12 spillere og 4 drar kan man banne på at man må ut til lobbyen og joine på nytt for å komme it et fullt spill. Nr 2 er at man ikke kan velge å filtrere slik at man f.eks kun joiner servere som kjører et spesifikt map. Er dritt lei enkelte maps. Dessuten synes jeg en del maps er alt for camper-friendly. Alt for man bygninger og vinduer man kan gjemme seg i og spillere som faktisk liker å løpe litt rundt blir plukka av første idiot som har gjemt seg i et vindu med silencer, jammer etc. og plukker deg med sniper.

Har samme problemet. Nokre map er rett og slett dritkjedelige. Liker best "Terminal" :)

Får håpe det kommer ein patch som fikser dette.

 

Altfor enig i dette.

Terminal ftw, de fleste andre er enten sinnsykt ubalanserte med mange campeplasser, eller altfor kjedelige.

Lenke til kommentar
Er dette spillet verdt å bruke 500,- på?

Hvis du skal spille det på PC så er svaret et klinkende klart nei.

 

Kjøper det til PS3. Eller det best på Xbox 360? Har begge konsollene, så kan velge egentlig.

Jeg ville valgt Xbox 360-versjonen på grunn av Xbox Live-systemet og håndkontrollen. Men det er vel mest personlig preferanse det siste der. Synes stikkene er bedre plassert og fungerer mye bedre til skytespill sammen med triggerne bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...