Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Tror det er noen buggs med Killstreaken. Jeg fikk predator missil og døde så brukte jeg den, og så drepte jeg 5 stk rett etter det og da fikk jeg ikke predator missil eller harrier. Var jævla irriterende.

 

Killstreaks teller ikke på killstreaken din når du spawner på nytt. Da kunne man f.eks skaffet seg chopper gunner -> Dø -> bruke chopper gunner for å få chopper gunner igjen. Da hadde hele spillet fucket seg.

 

World at War syns jeg var bedre, MW2 har så mange forferdelig maps at jeg lurer på hva de hadde drukket når de lagde de mapsene der. Er kun to/tre brukelig maps der og den ene kommer hvert skuddår (RUST), og Highrise har jeg begynt å irritere meg over siden alle står å sniper i vinduet ved begynnelsen.

 

Spillet er camp friendly ja, men på f.eks Highrise har du mange andre steder å løpe. Løpe ned i kjelleren, men ikke helt til det andre laget. Gå opp så du kommer opp rett utenfor vinduene. Da kan du komme fra siden og sikre deg noen kills. Vil også anbefale å bruke silencer for da ser ikke det andre laget deg på kartet. Helt på starten er det en god regel å aldri løpe rett frem.

Camper hele det andre laget blir det rage quit for min del.

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Jepp, det funket å oppdatere driverene. Men nytter ikke når spillet lagger som faen, URK! MØKK!!

Enten har du gammel maskinvare, ellers blir skjermkortet/CPU utrolig varm.

 

Tror det er noen buggs med Killstreaken. Jeg fikk predator missil og døde så brukte jeg den, og så drepte jeg 5 stk rett etter det og da fikk jeg ikke predator missil eller harrier. Var jævla irriterende.

 

Killstreaks teller ikke på killstreaken din når du spawner på nytt. Da kunne man f.eks skaffet seg chopper gunner -> Dø -> bruke chopper gunner for å få chopper gunner igjen. Da hadde hele spillet fucket seg.

Det er ikke det som er greia, han fikk predator og døde, deretter blir killstreaken nullstilt.

Han brukte predatoren han fikk før han døde og fikk fem kills, altså en ny predator teoretisk sett, men det fikk han ikke.

Lenke til kommentar

Det er ikke det som er greia, han fikk predator og døde, deretter blir killstreaken nullstilt.

Han brukte predatoren han fikk før han døde og fikk fem kills, altså en ny predator teoretisk sett, men det fikk han ikke.

 

Så han fikk 5 kills, deretter brukte predator, dreper 5 med predator og fikk ikke harrier (eller hva det nå han hadde)?

Antagligvis døde han før predator traff, man vil fortsatt få brukt predatoren. Akkurat som Chopper gunner, hvis man dør mens man er oppi luften vil man fortsatt få lov å gjøre ferdig chopper gunneren. Hvis han ikke fikk den i care package da, care package rewards teller ikke på killstreaken uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Noen som vet om en stor side hvor du kan finne folk å spille med? Mener ikke sånn hardcore clan, heller lage "random" premades. Da kan man ihvertfall sikre seg at folkene du spiller med ikke bare går for kills, og følger taktikker

Lurer på det jeg også, det kan vi jo gjøre her på diskusjon :)

Lenke til kommentar

Tror ikke vi er mange nok her egentlig, ihvertfall ikke for xbox som jeg spiller på. Stor fordel at man har en shout boks også. Jeg vet om en bra side når det gjelder boosting på xbox (Ja, jeg har prøvd å booste litt, men jeg har bare boosta i egne boosting lobbyer sånn at jeg ikke ødelegger for andre). Den siden er så bra at du kan nærmest logge på når som helst og finne deg et boosting team i løpet av et par minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...