Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Det tviler jeg på, er eneste pappa som sitter på denne pcen, så tviler på at han oppdaterer slik.

 

Hvordan gjør jeg det da? Finner ikke kortet mitt på Nvidia sine hjemmesider. De spør etter produkt serie osv..

 

Okei, skriv DXDIAG i kjør boksen på startmenyen.

Gå så over til fanen der det står Skjerm, litt ned på siden skal det stå kortnavn osv.

 

Når du har kortnavnet så søker du det på google.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Faen, jeg hater knifere. Er så jævla irriterende :p

 

Enig. Folk som teleporteres fem meter framover med en utstrakt kniv, for så å drepe umiddelbart, og løper som Usain Bolt sammenhengende i flere minutter, er virkelig, virkelig irriterende.

 

Det skulle ikke vært mulig å bruke akkurat DE fire tingene (commando, lightweight og marathon og tac knife) samtidig.

 

Forresten skjedde det noe merkelig her for ikke så lenge siden. Jeg fikk et kill med en predator, men det ble ikke registrert... WTF?! Og da jeg drepte min sjuende fyr, og skulle fått harrier, fikk jeg ikke det.

 

Og dagens glad-nyhet: jeg ødela totalt for noen *************** boostere. De boosta seg til 7 killstreak og harrier. Mens den var i lufta greide jeg å bygge meg opp til en 7 killstreak og sendte den. Med harrieren min fikk jeg 11 killstreak FØR de forbanna ********* boosterne, og jeg fikk ganske snart et multikill da jeg drepte to forbanna boostere som satt ytterst i banen, på wasteland. Like etterpå så jeg at de to forbanna boosterne stakk, og vi var seks hederlige spillere igjen i kampen. Og den hederlige jeg vant. :new_woot:

Lenke til kommentar

Tror det er noen buggs med Killstreaken. Jeg fikk predator missil og døde så brukte jeg den, og så drepte jeg 5 stk rett etter det og da fikk jeg ikke predator missil eller harrier. Var jævla irriterende.

 

Det med knifing burde det bli en sånn sperre for, er så jævla når du skyter og fyren kom mot deg i hundre og knifer deg :p

Lenke til kommentar

Herregud, nå er jeg dønn lei spillet. Drittspill og oppskrytt spill. Har ikke vært så irritert på lenge over et spill, folk kniver 10 meter fra og blir teleportert som det står over og løper like kjapt Bolt.

 

Er også dritt lei Killstreak kødden, får Harrier og bruker det 5 sek før runden er slutt så får du ikke det på den neste runden på Demolition. Irriterende faenskap.

 

World at War syns jeg var bedre, MW2 har så mange forferdelig maps at jeg lurer på hva de hadde drukket når de lagde de mapsene der. Er kun to/tre brukelig maps der og den ene kommer hvert skuddår (RUST), og Highrise har jeg begynt å irritere meg over siden alle står å sniper i vinduet ved begynnelsen.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Faen, jeg hater knifere. Er så jævla irriterende :p

amen til det. Jeg har ikke noe problem med ninjaknivere, det er bare commandokniverne som irriterer meg. De er jo usårbare fra de trykker på kniveknappen :p

 

Comando? er det bra? står increasd melle distance. men det er vel kun når den kastet?

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Spilt rust en 4-5 ganger, er lvl 43 eller noe. Egentlig kjedelig map fordi det er granat og noobtube søl over hele brettet.

 

Highrise er derimot sinnsykt moro når du kommer opp til taket med T.I og lyddemper. Fikk min første chopper gunner der i dag, men mappet slutta etter min andre CG kill.

Lenke til kommentar

Faen, jeg hater knifere. Er så jævla irriterende :p

amen til det. Jeg har ikke noe problem med ninjaknivere, det er bare commandokniverne som irriterer meg. De er jo usårbare fra de trykker på kniveknappen :p

 

Comando? er det bra? står increasd melle distance. men det er vel kun når den kastet?

commando er en perk som lar deg teleportere inntil 5 meter for å knive din fiende umiddelbart, og som du sikkert vet allerede, så vil kniven drepe uansett om fienden har superpillen eller ei ;) Commando er den mest hatede perken i spillet, basta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...