Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lagt merke til at de fleste klaner osv spør om skype navn hvis man ska søke hos de. Googlet kjapt og fant ut at skype fantes til PSP men ikke PS3, eller har jeg søkt som en blind mann i mørket nå?

 

Og ja hvis noen lurer, så er dette på en måte rundt mw2, litt på kanten kanskje, men men.

Endret av Bob The Blob
Lenke til kommentar

Har lagt merke til at de fleste klaner osv spør om skype navn hvis man ska søke hos de. Googlet kjapt og fant ut at skype fantes til PSP men ikke PS3, eller har jeg søkt som en blind mann i mørket nå?

 

Og ja hvis noen lurer, så er dette på en måte rundt mw2, litt på kanten kanskje, men men.

 

 

Det vi gjør ihvertfall, er at man sitter med pcn (jeg bruker bærbar) ved siden av oss og snakker over skype, når vi er i party på mw2 :)

Lenke til kommentar

Kipt. Skulle vært mulig å koble til for det.

Major issue med steam dette her.

 

Dere klarer dere litt. vi ps3 spillere måtte vente hlt døgn!!!

Et helt døgn? Fikset problemet selv på 2-3 timer.

 

 

Btw, begynner å lengte etter synet av en Nuke snart. Er i level 21 2.Prestige, og har enda ikke sett en Nuke. Spiller forøvrig Ground War.

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=MmuDQ-XvnSk&feature=sub

 

Noen som tror denne er til å stole på? Kanskje ikke 100%, men vil ikke slå ifra ideen om at det er slike maps som kommer.

Overgrown håper vi nok alle på at skal komme fortest mulig ^^ Men tenk for en camperfest det vil være, med OMA og claymores? Spesiellt i sniperhuset ved ranger siden oppe i andre etasje. 3 stykker der med OMA og C4 + Clays kan holde huset mot 9 fiender ganske lett :p

 

Det samme på spetsnaz siden i huset hvor MG'en står i andre etasje. 3 stykker kan forsvare huset mot 9 andre :p

 

Dog, jeg kan nesten ikke få tak i DLC pakken fort nok nå som jeg er lei resten :p

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å spille målbaserte moduser hvis man bare dreper folk? Da kan man like så godt spille TDM, der det faktisk hjelper laget ditt med å vinne.

Pga si man spiller HQ har man en møteplass for å drepe folk på. Mye enklere å finne folk under målbaserte runder enn feks pure TDM.

Da er FFA mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...