Trikrin Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Endelig tactical nuke! TDM på rust. På Rust også faktisk! Det må jeg si ... Menmen det er jo mulig hvis man bare kommer seg opp i cgunnern. Da er det ikke så mye fienden kan gjøre... Hva er cgunnern? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Har lagt merke til at de fleste klaner osv spør om skype navn hvis man ska søke hos de. Googlet kjapt og fant ut at skype fantes til PSP men ikke PS3, eller har jeg søkt som en blind mann i mørket nå? Og ja hvis noen lurer, så er dette på en måte rundt mw2, litt på kanten kanskje, men men. Endret 5. mars 2010 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Hansa1991 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har lagt merke til at de fleste klaner osv spør om skype navn hvis man ska søke hos de. Googlet kjapt og fant ut at skype fantes til PSP men ikke PS3, eller har jeg søkt som en blind mann i mørket nå? Og ja hvis noen lurer, så er dette på en måte rundt mw2, litt på kanten kanskje, men men. Det vi gjør ihvertfall, er at man sitter med pcn (jeg bruker bærbar) ved siden av oss og snakker over skype, når vi er i party på mw2 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det som er dumt med NPL til PS3, er at ein har ikkje lov å chatte på PC Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Aah, ny rekord for meg på Demolition. 69-11. Husker ikke hva jeg hadde i assist, men var noen. Helt syk runde syns jeg. Endret 5. mars 2010 av Raste Lenke til kommentar
branick Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nå er den helvetes dritten nede igjen :/ Kun 15 timer etter at de hadde 6 timer nedetid for oppdateringer.. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Kipt. Skulle vært mulig å koble til for det. Major issue med steam dette her. Dere klarer dere litt. vi ps3 spillere måtte vente hlt døgn!!! Et helt døgn? Fikset problemet selv på 2-3 timer. Btw, begynner å lengte etter synet av en Nuke snart. Er i level 21 2.Prestige, og har enda ikke sett en Nuke. Spiller forøvrig Ground War. Endret 5. mars 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fikk min 10 ende Nuke idag Og red Tiger på Intervention Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da var jeg gått i femte prestige, spilte 2 runder å er nå i lvl 9 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 To runder med hva da ? Gamemode* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Search and Destroy. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=MmuDQ-XvnSk&feature=sub Noen som tror denne er til å stole på? Kanskje ikke 100%, men vil ikke slå ifra ideen om at det er slike maps som kommer. Lenke til kommentar
branick Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=MmuDQ-XvnSk&feature=sub Noen som tror denne er til å stole på? Kanskje ikke 100%, men vil ikke slå ifra ideen om at det er slike maps som kommer. Overgrown håper vi nok alle på at skal komme fortest mulig ^^ Men tenk for en camperfest det vil være, med OMA og claymores? Spesiellt i sniperhuset ved ranger siden oppe i andre etasje. 3 stykker der med OMA og C4 + Clays kan holde huset mot 9 fiender ganske lett Det samme på spetsnaz siden i huset hvor MG'en står i andre etasje. 3 stykker kan forsvare huset mot 9 andre Dog, jeg kan nesten ikke få tak i DLC pakken fort nok nå som jeg er lei resten Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hva er poenget med å spille målbaserte moduser hvis man bare dreper folk? Da kan man like så godt spille TDM, der det faktisk hjelper laget ditt med å vinne. Pga si man spiller HQ har man en møteplass for å drepe folk på. Mye enklere å finne folk under målbaserte runder enn feks pure TDM. Da er FFA mye bedre. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg digger å spille HQ pga der går alle til en plass, det er sinnsykt kult å stå inne i HQ rommet og bare kverke alle som kommer inn med Spas! ^^ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hater når jeg dør av SPAS er Insta kill 1-30m, elsker det når jeg bruker det Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 er spas beste hagla`? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 er spas beste hagla`? Ja, eg synst det Men spørst kor god du er å treffe, for treffer du ikkje på det første skuddet, so er du som regel døøød Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå