Teac Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 sliter med det samme som deg. flere deaths en kills:( blitt mye bedre nå men tar lang tid å fikse det:( jeg er en runner btw Visst det betyr at en løper rundt som en gal med UMP så er jeg også det G18 Akimbo? Ja, som secondary når UMP ikke fungerer Marathon, lighweight og ninja Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 sliter med det samme som deg. flere deaths en kills:( blitt mye bedre nå men tar lang tid å fikse det:( jeg er en runner btw Visst det betyr at en løper rundt som en gal med UMP så er jeg også det G18 Akimbo? Ja, som secondary når UMP ikke fungerer Marathon, lighweight og ninja Marathon pro, lightweight pro og commando pro Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Noe som bugger seg, eller noe vi gjør feil? Vil enkelt og greit spille med en venn online. Men får ikke connecta oss til hverandre slik vi kommer i party.. Trykker på invite i den menyen hvor find game, private match osv er. sjekk Nate type når du er inne på multiplayer. står strict, moderate eller open. jeg fikk ikke invitert noen da jeg hadde moderate. åpnet i dag til open og jeg kan nå invitere venner Endret 3. mars 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
vipone Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Marathon pro, lightweight pro og commando pro Bare så å ha sagt det, jeg hater sånne som deg. Marathon-Lightweight-Commando folk er noobs som ikke klarer å få kills på andre måter. Mye verre en Noobtubere, og kanskje det verste på spillet (boostere er det bare fett å kødde med). Endret 3. mars 2010 av vipone Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Går visst an å hacke seg til dem, har sett deagle, dog ingen fler. Old Blue Tiger.Old Red Tiger. Platinium. Gold. Hvordan får man sånn? Stilig , noen som vet hvordan dette gjøres. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Marathon pro, lightweight pro og commando pro Bare så å ha sagt det, jeg hater sånne som deg. Marathon-Lightweight-Commando folk er noobs som ikke klarer å få kills på andre måter. Mye verre en Noobtubere, og kanskje det verste på spillet (boostere er det bare fett å kødde med). Hardcore er svaret ditt. Problemet med slike runners er at de tåler hvertfall tre fire skudd, og før du har rukket å skyte så mange skudd så har de 'teleportert' til deg, og insta-killed deg. I Hardcore tåler de kun to skudd; altså virker ikke en runner class på Hardcore. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Marathon pro, lightweight pro og commando pro Bare så å ha sagt det, jeg hater sånne som deg. Marathon-Lightweight-Commando folk er noobs som ikke klarer å få kills på andre måter. Mye verre en Noobtubere, og kanskje det verste på spillet (boostere er det bare fett å kødde med). Hardcore er svaret ditt. Problemet med slike runners er at de tåler hvertfall tre fire skudd, og før du har rukket å skyte så mange skudd så har de 'teleportert' til deg, og insta-killed deg. I Hardcore tåler de kun to skudd; altså virker ikke en runner class på Hardcore. Runner class fungere heilt fint på hardcore, men ikkje lurt med commando bedre med ninja pro der Commando er faktisk dårligere en Tactical Knife, men tactical + Commando er farleg Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 sliter med det samme som deg. flere deaths en kills:( blitt mye bedre nå men tar lang tid å fikse det:( jeg er en runner btw Visst det betyr at en løper rundt som en gal med UMP så er jeg også det G18 Akimbo? Ja, som secondary når UMP ikke fungerer Marathon, lighweight og ninja Marathon pro, lightweight pro og commando pro Er ikke noe rart i du har dårlig stats da.. Hvem i krigføring løper etter soldatene og knivstikker dem? Jeg er mer taktisk og defensivt/skjult for andre. Har 16 tusen kills og 11 deaths.. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jepp, løpere har èn funksjon, og det er som buzzkillere. Jeg har sett èn som har herja sikkelig med kniv, èn. Lær deg noe annet om du vil ha bra k:d Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Runner-oppsettet littt lengre oppe er fantastisk på èn bane, Favela. Små gater osv, folk rekker ikke skyte deg før du kniver de, men kun på den banen det funker. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Bruker Runner klass til Sucide mission når jeg er litt lei andre Classes^^ Alltid gåy og løpe rett inn i fighten Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Bruker Runner klass til Sucide mission når jeg er litt lei andre Classes^^ Alltid gåy og løpe rett inn i fighten Akkurat! Høres kanskje sprøtt ut men jeg gir egentlig blanke i k:d ratio, sålenge jeg har det gøy i spillet er jeg fornøyd, blir ikke alltid like mange kills ut av det, men når man først løper som en gal og tar et par stykker med kniv er det egentlig utrolig tilfredsstillende Endret 4. mars 2010 av Mompen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ingen problem med runner class på Afghan eller Derail! Man må berre ikkje løpe rett inni ilden til mostanderene, siden man kan springe går det fint og ta seg ein tur og plukke kills en og løpe rett fram og sier "HEI HER ER EG! SKYT MEG!" Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Selv synes jeg Silenced Runner Class i SnD med et Team som faktisk funker og jobbe sammen med best Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har utviklet en runner-class til Domination/CTF. Greia er at jeg bare bruker runneren første liv i Domination, for å rushe midtflagget, og så bytter jeg til en litt mer balansert klasse så snart jeg dør. I CTF er det genialt med runner-class og bare rushe flagg konstant... De færreste i åpne CTF-matcher spiller det som CTF men spiller det som TDM, så når jeg flyr rundt med lett silenced våpen og græbber flagget, så er det ingen som skjønner greia Blir lite med kills, men mange flagg Ellers foretrekker jeg enten en kommandosoldatklasse (lyddemper, cold-blooded og ninja) eller en Assaultklasse (assault rifle, launcher, scavenger). Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 bare jeg som hater campere på capture the flag? de camper på motsatt side og tar meg ver gang jeg kommer med flagget Lenke til kommentar
Gene Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tja, det er jo en god taktikk da. Prøver å ikke bli sur, men fokuserer heller på å finne en annen måte å vinne på. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Å spille CTF som standard TDM mens alle andre prøver å cappe flagg = win. Evig mange kills, alltid. Jaja, det er lite kult for laget i noen tilfeller, men det er ofte greit med en på laget som kun er slayer. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hva er poenget med å spille målbaserte moduser hvis man bare dreper folk? Da kan man like så godt spille TDM, der det faktisk hjelper laget ditt med å vinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå