Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Ja, mange av brettene fra CoD 4 hadde nok vært bra, men ønsker også noe helt nye. Vil faktisk ha en bane som er større en Derail/Wastland, med gode sniping spots o.l.

Gleder meg uansett om det blir små eller store maps, noe nytt er det uansett. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne godt tenkt meg flere "Rust" maps, et et slik minimap på hele spillet som samtidig er passe kompleks. Kunne også tenkt meg litt andre maps enn bymaps, de har vi nok av. Kanskje litt ute i naturen, offentlig bygg (skole/kontorbygg/bibliotek etc..)

Lenke til kommentar

Endelig tactical nuke! TDM på rust.

På Rust også faktisk! Det må jeg si ... Menmen det er jo mulig hvis man bare kommer seg opp i cgunnern. Da er det ikke så mye fienden kan gjøre...

HATER boosters! ødlegger for alle andre! 2 stk holdt på på terminal og kunne aldri nå de pga noen andre jævler skøyt meg hver gang jeg kom for å ta boosterne

Jeg er enig med deg. Jeg ble svært, svært, svært skuffa da jeg fikk vite at to av venna mine har gjort det, bare for å få to nukes. Herregud! Skal man få nuke, får man faen seg gjøre seg fortjent til det!!

Jeg skjønner oppriktig talt ikke at IW ikke har fjernet Tactical insertion. Ja, jeg vet at de ville bli nødt til å fjerne challenges, og muligens enkelte callsign-greier. Men ærlig talt! Det er booster-newbs i hver femte FFA-kamp jeg joiner.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ninja Pro, Marathon Pro og Danger Closer er perfekt for å ta boostere.

Bruk også våpenene UMP og RPG.

Lenke til kommentar

Er så jævla lei av noobtubere, og alt annet pakk, lei av problemer med faens IWNET, problemer med party også videre. Jeg er så jævla lei mapsene, hele forbanna spillet faktisk. Jeg liker det samtidig som jeg hater det. Heldigvis er infinity ward så godt som oppløst nesten. Ikke noe mer cod fra dem, takk og lov.

Lenke til kommentar

Tactical Insertion er genialt, selv om jeg ikke bruker det. Ler meg i hjel når to eller tre kompiser setter de sammen og jeg står bak de med SPAS-12. Hihi, og som oftest så dukker de opp likt. Gøy :D

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...