Leo_Khenir Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 25 kills uten å dø er imponerende på Rust. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja indeed...Skal jo nesten ikke gå det. Rekorden min er vel fra en FFA-match for 2-3 måneder sida, 17 på rappen. Med mindre man er på toppen vil jo alltids noen spawne oppå deg, så man blir alltid skutt om man har chopper gunner. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 ja. ikke dårlig. ha rkun klart 26 killstrikes på favela jeg og 20 enkelte ganger:/ Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Unmanned killstreaks tror jeg er et must på Rust om man skal klare Nuke. Altså ikke AC-130 eller Chopper Gunner, men Harriers, Stealth Bombers, Pave Low, etc. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 når ble Rust et TDM map? er ikke det bare på FFA 'a? Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hadde vel litt flaks da Harrier-chopper gunner-nuke Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Like ved launch når spillet ble hacket til Ground War på Rust så klarte jeg å overleve mens jeg brukte chopper gunner, fikk 33 i killstreak, som fortsatt er rekorden min Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 når ble Rust et TDM map? er ikke det bare på FFA 'a? Nei. Har kommet flere ganger inn på Rust på TDM og HQ:Pro. Flere ganger på HQ enn TDM da. Tror det er en minuscule sjangse for å få Rust på TDM. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 HQ på Rust (og Shipment) er rimelig kjedelig. Man får aldri tatt HQ fordi motstanderen spawner oppå deg mens du fanger. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har testet P90 Siencer på SnD likte ikke helt rekylen og Sprayen, P90 er beste SMG men passer ikke for meg til SnD Hva mener dere med "SnD" ??? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noe mer info om releasedate på mappack? Så noen nevnte Shipment (L) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ber til gud om at shipment ikke kommer tilbake!!!møkkabane Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det jeg tror er greia med P90: Jeg synes den var konge med ironsights eller akimbo/steady-aim. RDS, holo, ACOG: Crappy mcCrapsters. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 fant boosters. de hadde ikke sjangs:) jeg vant runden Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Sist jeg sjekka så var ikke denne tråden en dagbok Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 3. Mars 2010 Kjære CoD Dagbok! Idag fikk jeg Nuke på SnD. Jeg ble glad, så jeg sa det til mamma. Hun ga meg penger og sa at jeg ville komme på TV2 nyhetene. ------------------------------------------------------------------- Nok trolling nå. Men er det bekreftet at det kommer Gold weapons til MW2 som det var i MW? Har hørt rykter om at folk har funnet modellene av dem i MW2 filer. (?) Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Går visst an å hacke seg til dem, har sett deagle, dog ingen fler. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Gleder meg til nye baner, har ikke spilt tidligere CoD spill, så kjenner ikke til noen av banene det er snakk om. Endret 3. mars 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå