Espen-kun Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Spiller bare med venner jeg, fult lag på SnD er fun <3 1 gang var vi 1 helt lag på ground war med bare friends ^^ Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det er best fullt lag med venner på SnD Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det er best fullt lag med venner på SnD .. iallfall visst du møter eit anna lag som e fult lag liksom Da må ein ofte tenke meir taktisk Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 SnD er beste modus *min Mening*, du må spill med mer taktikk og litt mer forsiktig og tenke litt mer på neste trekk Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vi spiller sånn at jeg og beste kompissen min (vi har spilt med verandre siden tidenes morgen) Rusher, mens de andre går litt tregere og beskytter han med bomben. Min og kompissen min sin opgave er da å renske opp resten av tullingene som ikke tenker taktikk Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Samme spiller vi En rusher (Med bombe) 2 passer på ham, evnt 1 Sniper, 2 Assualters (Renser opp alle de andre) Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Enig, SnD er den beste. Kjekt å gå rundt med sniper og eige folk Masse shitgode game winning killcams. Og so får ein masse poeng. Dreper i snitt 10 stk pr. kamp, og med tanke på at eg har sniper, so blir det ein del headshots Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har tre typer SnD classes: Bomber/rusher: UMP Silencer SPAS Grip Claymore Stun Grenades Marathon PRO Lightweight / SP Pro Commando (Uten TM) Ninja Pro (Med TM) Assaulter ACR Silencer MAgnum Akimbo Samme Grenades+ claymore Marathon PRO (Ikke Scanvenger fordi SnD er få folk) Stopping Power PRo Ninja Pro Sniper Intervention FMJ M93 Akimbo Samme stuff Sleight of hand PRO Stopping Power PRO Steady Aim Pro/ Ninja PRo Disse funker fjell for meg på SnD Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 de to øverste classene skal jeg prøve ut ^^ eneste forskellen min fra den øvertste classen din er at jeg bruker p90 silencer Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har testet P90 Siencer på SnD likte ikke helt rekylen og Sprayen, P90 er beste SMG men passer ikke for meg til SnD Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Har testet P90 Siencer på SnD likte ikke helt rekylen og Sprayen, P90 er beste SMG men passer ikke for meg til SnD *slett* Køyrer faktisk omtrent det samme. Men på Intervention so har eg med hearbeat. Sånn at eg veit når nokon kjemer, da trekker eg fram secondary. Men uansett, er veldig obs på at folk kan gå med ninja Endret 2. mars 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Liker ikke folk med HB derfor funker Ninja best ^^ Blir alltid ufokusert med HB, fordi jeg følger med på den lille skjermen isteden for spillet Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Synes P90 var vanvittig mye dårligere i MW2 enn i MW1... i MW1 er den helt syk, mens i MW2 sverger jeg til UMP langt over P90. UMP Silencer med enten Scavenger eller Marathon er helt sykt Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det kan diskuteres, liker begge men P90 litt mer ^^ Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Møtte en hacker på PC istad. Irriterende at dem må ødlegge for oss andre som faktisk prøver å spille vanlig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det kan jo ikek være en cheater, han døde jo 9 ganger. Dårlig cheat Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 kan jo være han var uheldig 9 ganger og ble drept. det må være cheat med den scoren Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Litt fail at han døde 9 ganger, de som har 200-16-0 er verst Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Spilte på scrapyard, groundwar - Domination, fantastisk runde, 10.000 xp eller noe. Men faen så irriterende at alle noobtuba nesten, var en eller to kills unna chopper gunner. Så ble jeg noobtuba. ARRRGH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå