Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Er det Glen Morshower som har NOMAD stemmen ? Er ganske sikker på at det er han. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Han har stemmen til en eller annen tekst basert character (en vi aldri får se) som snakker i sekvensene mellom oppdragene med 141 tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 IW har sagt at det ikke er noen stor rolle, og at det bare er noe de la inn for morro skyld som de aller, aller fleste ikke vil legge merke til. Høres ut som et lite PR-stunt. Ellers så hadde de opplyst hvilken stemme han spiller. Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Er en kjent svart skuespiller som har stemmen til Sgt. Foley tror jeg Det er han som spiller han svarte fyren i Saint's Row og Captain Anderson i Mass Effect. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Synes stemmene i spillet er geniale. Som 24-fanen jeg er synes jeg Glen Morshower passer genialt bra som en slik stemme han har, hadde noe lignende i Black Hawk Down også. Filmen altså. Kjente også igjen Kevin McKidd med en gang. Veldig bra gjennomført i dette spillet. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Unbelieveable fact:Spaceworld har ALLTID vært svinedyrt på nye spill (opptil 600kr), men kammeraten min kjøpte MW2 på Spaceworld, Strømmen for 400,- dagen det kom ut 0_o.. Jeg betalte tilsammen 537,- med postoppkrav og frakt hos absoluttspill.no Samme gjorde jeg (ikke på Strømmen, dog). Ble litt overrasket siden de vanligvis tar over 500 kr for 2-3 år gamle spill.. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Er det Glen Morshower som har NOMAD stemmen ?Er ganske sikker på at det er han. Ja, han var den jeg tenkte på når jeg hørte den stemmen. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det er han som har stemmen. Det er jo han som er i Black Hawk Down. Han som sitter i det lille helikopeter og rapporterer hva som skjer på bakken. "We got a Black Hawk down, we got a Black Hawk down" Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Noen som har problemer med at lyd hakker helt hinsides mye i de loade-videoene mellom oppdragene? Har pc-versjonen. Lyden stopper opp ganske rytmisk hvert sekund, akkurat som det ikke er nok prosessorkraft til å gi lyd. Ellers går spillet helt glatt, 60frames tenker jeg. Har en Intel E6750, Intel X25-m SSD, onboard lydkort (creative audigy2zs er tatt ut av pc pga elendige drivere i Win7). Noen forslag? Endret 13. november 2009 av newman221 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er noen nye gamemodes oppe nå. Noe som het mosh pit. Kan jeg windmille?! Lenke til kommentar
Syn Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Fy faaan som jeg hater den der banen med det store huset i skogen på MP. Campingnoobs uansett hvor jeg går, og det mappet begynner nesten alltid å lagge :S Fler som har det problemet? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Da stikker jeg ut og kjøper min egen kopi av spillet ^^ Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har fullført storien og er mektig imponert over kvaliteten. Det einaste som er skuffende er lengden på storien. Kor mange level er det i multiplayer? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Er det mange multiplayer servere opp? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Unbelieveable fact:Spaceworld har ALLTID vært svinedyrt på nye spill (opptil 600kr), men kammeraten min kjøpte MW2 på Spaceworld, Strømmen for 400,- dagen det kom ut 0_o.. Jeg betalte tilsammen 537,- med postoppkrav og frakt hos absoluttspill.no Samme gjorde jeg (ikke på Strømmen, dog). Ble litt overrasket siden de vanligvis tar over 500 kr for 2-3 år gamle spill.. Komplett.no selger spillet til pc for 399 akkurat nå, bare denne helgen. Er det mange multiplayer servere opp? Tja, ikke akkurat servere på pc versjonen. Men som regel så kommer det opp ganske fort, lengste jeg har ventet er vel 2min elns for å starte ett match. Og det var i natt etter kl 02.00. Endret 14. november 2009 av pxK Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Online, blir man satt med de som har samme rank/lvl? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Online, blir man satt med de som har samme rank/lvl? Nei. Helt random. En får aldi vite hvor mange servere som er oppe og den største filtreringen der er gamemode, du kan ikke velge maps du vil spille på etc. crap Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Håper de innser at folk ikke måten serverne er satt opp på og ordner det slik det var i MW. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Liker ikke måten de har satt opp MP-systemet. Det er ustabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå