mhen93 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 For lenge sia spilte jeg en 3rd. person cage match. Starta litt dårlig så han andre drepte meg 3-4 ganger på begynnelsen. Da fikk han selvfølgelig care package og der var det en NUKE! var sykt at han fikk den i CP og helt på begynnelsen av mapet (!) Ble så sykt sur på han haha Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Litt rart, då CP ikkje kan inneholde nuke. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Du kan se det på youtube. Men det er hax selvsagt Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sniping dreier seg like mye som å kjenne alle banens detaljer som om hvor treffsikker du er. Bommer du på første skuddet eller det kommer en hel gruppe FI mot deg må du ha en exit strategy. Veldig ofte finner jeg safe plass, skanner terrenget rundt meg, før jeg velger hva jeg skal gjøre. Får jeg noen i sikte og skuddet ser ut som om det lar seg gjøre så tar jeg det, er det kort vei til et bedre sniping sted og trygt å bevege seg så forflytter jeg meg samtidig som jeg etter beste evne holder oversikt over hva målet mitt holder på med. Det dreier seg om å planlegge et par trekk fremover - som i sjakk. Folk er vanedyr og det skal ikke mye fantasi til for å vinne en sniper 1-1 battle. Det er vel så viktig å vite når man skal get the fuck out of dodge... Som sniper ønsker du jo å lure deg innpå FI, evt la FI komme til deg. Sammtidig så er det jo en avveining i forhold til forutsigbarhet hvor lenge du ønsker å bli på en spot. Spiller man mot folk som ikke tenker strategi så kan man jo sitte på en plass så å si hele runden. Spiller man mot smarte folk så bør sjelden gjøre mer enn et par kills per spot. Takker for tips. Nå liker jeg å spille slik at jeg gjerne vil oppsøke fiendene og ikke kun ligge å vente på dem. Afghan,Estate,Rundown og Sub-base er slike jeg liker,og der er det som regel full fart hele tiden.Acog synes jeg funker på Terminal,men ellers synes jeg defaultsiktet er best på Barrett og M21 EBR. Da jeg liker å bevege meg,er vel Barrett og M21 EBR det som er best å bruke...? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Søkte på youtube og fant det, men det var ingen vids jeg fant som fikk det i Public match, alle var i Private Match. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har som nevnt tidligere sett EMP i Care Package i Public Match (Domination, Scrapyard, Xbox360), men aldri Nuke. Har dog blitt drept av Nuke før noen har hatt 25 kills, men har aldri sett CP/EAD med det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 EMP har jeg fått flere ganger i cp Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 The probability of any given item is as follows (according to PC code): * 14.78% - UAV * 14.78% - Ammo * 13.04% - Counter-UAV * 10.43% - Sentry Gun * 10.43% - Predator Missile * 9.57% - Precision Airstrike * 6.09% - Harrier Airstrike * 6.09% - Attack Helicopter * 4.35% - Pave Low * 4.35% - Stealth Bomber * 2.61% - Chopper Gunner * 2.61% - AC-130 * 0.87% - EMP * 0% - Tactical Nuke * 0% - Care Package * 0% - Emergency Airdrop Kjelde: Link Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Flere som har problemer med å få opp servere på team deathmatch? (pc) TDM express og Mercenary TDM funker,men på TDM får jeg ikke opp noe.Står bare at det trengs 7 flere spillere.. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ingen andre enn meg som har fått: error code 8001050F? Lurer fælt på hva jeg skal gjøre med problemet, noen tips? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 The probability of any given item is as follows (according to PC code): * 14.78% - UAV * 14.78% - Ammo * 13.04% - Counter-UAV * 10.43% - Sentry Gun * 10.43% - Predator Missile * 9.57% - Precision Airstrike * 6.09% - Harrier Airstrike * 6.09% - Attack Helicopter * 4.35% - Pave Low * 4.35% - Stealth Bomber * 2.61% - Chopper Gunner * 2.61% - AC-130 * 0.87% - EMP * 0% - Tactical Nuke * 0% - Care Package * 0% - Emergency Airdrop Kjelde: Link Skulle stemme bra det. For EAD er statsen: * Ammo: 12.0% * UAV: 12.0% * Counter-UAV: 16.0% * Sentry Gun: 16.0% * Predator Missile: 14.0% * Precision Airstrike: 10.0% * Harrier: 5.0% * Attack Helicopter: 5.0% * Pave Low: 3.0% * Stealth Bomber: 3.0% * Chopper Gunner: 2.0% * AC-130: 2.0% Man kan IKKE få EMP, Nuke, EAD eller CP fra EAD. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 EMP jo. det har jeg fått flere ganger Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 EMP jo. det har jeg fått flere ganger issåfall er det en bug. Man kan ikke få EMP i emergency air drop, men man kan få det i care package, med 0.87% elns. Men som sagt. Dette spillet har flytet over av ead og cp bugs en god stund så. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Er det problemer med PC versionen? Jeg finner ikke ett eneste menneske som spiller CoD MW2 i det heletatt nå. ~ Mortis Endret 1. mars 2010 av Mortis Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen nye maps på gang til multiplayer eller? Begynner å bli lei.. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Noen på PS3 som har løsningen på feilmelding 8001050F? Edit: Så jeg allerede hadde skrevet det her, men men Endret 1. mars 2010 av marvol Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ingen har. Sony jobber med problemet. Forhåpentligvis blir det borte imorgen engang. Lenke til kommentar
colaman Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det er et globalt problem. Det kommer status oppgraderinger som vil fikse på det etter hvert. Det har med at kalender og ps3 maskinen og gjøre. Er ikke noe annet og gjøre enn og vente! Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er det problemer med PC versionen? Jeg finner ikke ett eneste menneske som spiller CoD MW2 i det heletatt nå. ~ Mortis står akkurat det samme hos meg <.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå