johnny87 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvorfor i helv... spiller folk hardcore Search and Destroy med løpeklasse og UMP45 og stormer? er så utrolig ødeleggende for hele moden. og i tillegg hvis de løpe idiotene blir drept så kaller de oss som prøver å spille moden skikkelig, for campere og idioter... eehm, er ikke SnD om å gjøre å komme seg fortest til bombeplassen for enten plante eller defuse da? Kan godt skjønne at man bruker løpeklasse når man skal løpe fort... Logisk! Hadde de no bare kommet seg til bombeplassen men det er ikke det de gjør!!!!! de løper rundt og skyter folk, lite med SnD å gjøre. så ehm det er ikke logisk... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Prestiget for 3. gang natt til lørdag. Er lvl 26 nå. Spilte i et party av 3 norske folk. Fikk min første collateral i Search. Ja, vi spilte bare SnD. Og btw, nei, det var ikke på Highrise. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvorfor i helv... spiller folk hardcore Search and Destroy med løpeklasse og UMP45 og stormer? er så utrolig ødeleggende for hele moden. og i tillegg hvis de løpe idiotene blir drept så kaller de oss som prøver å spille moden skikkelig, for campere og idioter... eehm, er ikke SnD om å gjøre å komme seg fortest til bombeplassen for enten plante eller defuse da? Kan godt skjønne at man bruker løpeklasse når man skal løpe fort... Logisk! Hadde de no bare kommet seg til bombeplassen men det er ikke det de gjør!!!!! de løper rundt og skyter folk, lite med SnD å gjøre. så ehm det er ikke logisk... Ja, SnD er ikke TDM. Det samme gjelder HQ, Sabotage og Demolition. Virker ikke som om alle skjønner dette... Burde holde seg til TDM eller FFA. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg løper ofte rundt å dreper motstandere helt til jeg ser at det kun er meg og han med bomba igjen, eller bomba evt ble droppa. SND er easymode. Enklere enn FFA vil jeg si. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Flere som opplever speed hack på Xbox 360? ikke sånn at man løper fortere hele tiden, men man lagger på en måte bare uten at det lagger... er faen meg irriterende har møtt på det 3 ganger i domination Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Snipingtips? Jeg har akkurat begynt med sniping for første gang.Bruker Barrett og har akkurat fått låst opp thermal scope (25 kills). MEN som jeg suger!!Jeg har store problemer med å treffe bevegelige mål... Ser på youtube at mange har lagt ut videoer der de bare tar en sånn quickscope og treffer med en gang.Det får jeg ikke til.. Men øvelse gjør mester,så jeg gir ikke opp. Quickscope får jeg ta i andre omgang men først må jeg bli bedre til å treffe stillestående og bevegelige mål.TIPS? Sikter dere litt foran målet når de løper?Hvor mye? Regner med dere trykker SHIFT (hold pusten) samtidig som dere scoper og ikke etterpå? Og hvilke sikter synes dere er best?Det defaultsiktet,acog eller thermal? Høres dumt ut men jeg er helt uerfaren med sniping,og tar imot alle tips Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Om du skal snike deg rundt osv anbefaler jeg Intervention med FMJ, Sleight of Hand Pro, Stopping Power Pro og Ninja Pro Om du er av den typen som ligger og venter til målet kommer forran deg så anbefaler jeg det samme, bare med disse perksa: Scavenger Pro Cold Blooded Pro/SPP Steady Aim Pro Det er bare å øve. Er ikke så mye taktikk egentlig. Bommer du på målet gjemmer du deg til reload om du bruker Intervention. Kommer ikke på så mye i farta. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Defaultsiktet ftw. Bruker også bare intervention når jeg sniper Dette spillet går kulene fram på et instant, så er ikke vits i å sikte utenfor. Men iom at spillet har ganske rar hitbox så funker det iblant å skyte utenfor kroppen til fienden hvis de løper. Et bra sniperoppsett; (Perks) Sleight of hand pro (gjør så du sikter raskere) Stopping power (flere oneshots) Steady aim (om du skulle møte på noen rundt hjørnet, så noscoper du han) Selv har jeg mistet alt som heter sniperskills, var ganske god før, men nå klarer jeg det ikke lenger... Har noe med å gjøre at jeg ikke spiller like ofte lenger.. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg skjønner ikke hvordan man kan treffe med sniper på de som ligger stille engang jeg...Har ved flere anledninger liggi på bakken, en fiende står HELT stille 150m borte. Jeg finner fram siktet, holder pusten, trykker enten når siktet er foran hodet eller brystet, og pang. Ikke engang treff. Sikter igjen, bom atter en gang. For meg funker sniper i multiplayeren kun som bingo, jeg sikter kjapt og upresist, og det funker bedre. Jeg har truffet vesentlig bedre når jeg ikke sikter nøye...Burde vært motsatt, men det er det altså ikke. Jeg ga opp sniper til fordel for AUG bla., som treffer AKKURAT der jeg sikter hver gang. Går ikke an å bomme. Endret 28. februar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har nå sittet konstant og testet ut våpna,men intervention sliter jeg mere med.om man ikke treffer på første skudd kan man få prob..Da synes jeg barrett er bedre faktisk,da man slipper ladinga. Har også hatt litt hell med M21 EBR,da med acog.Lite recoil,men den er ikke like kraftig som de andre. Men har likevel sansen for barrett da den har magasin og er like kraftig som intervention. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Wohoo! 30 000 kills! Noen som har mer? Får vel feire med en liten pause fra spillet. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Sniping dreier seg like mye som å kjenne alle banens detaljer som om hvor treffsikker du er. Bommer du på første skuddet eller det kommer en hel gruppe FI mot deg må du ha en exit strategy. Veldig ofte finner jeg safe plass, skanner terrenget rundt meg, før jeg velger hva jeg skal gjøre. Får jeg noen i sikte og skuddet ser ut som om det lar seg gjøre så tar jeg det, er det kort vei til et bedre sniping sted og trygt å bevege seg så forflytter jeg meg samtidig som jeg etter beste evne holder oversikt over hva målet mitt holder på med. Det dreier seg om å planlegge et par trekk fremover - som i sjakk. Folk er vanedyr og det skal ikke mye fantasi til for å vinne en sniper 1-1 battle. Det er vel så viktig å vite når man skal get the fuck out of dodge... Som sniper ønsker du jo å lure deg innpå FI, evt la FI komme til deg. Sammtidig så er det jo en avveining i forhold til forutsigbarhet hvor lenge du ønsker å bli på en spot. Spiller man mot folk som ikke tenker strategi så kan man jo sitte på en plass så å si hele runden. Spiller man mot smarte folk så bør sjelden gjøre mer enn et par kills per spot. Endret 28. februar 2010 av wotg Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Wohoo! 30 000 kills! Noen som har mer? Får vel feire med en liten pause fra spillet. Ta pause med BFBC2 fra torsdag av! Lenke til kommentar
branick Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Wohoo! 30 000 kills! Noen som har mer? Får vel feire med en liten pause fra spillet. 55 000 and still counting Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Wohoo! 30 000 kills! Noen som har mer? Får vel feire med en liten pause fra spillet. Ta pause med BFBC2 fra torsdag av! Tror jeg joiner den Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Wohoo! 30 000 kills! Noen som har mer? Får vel feire med en liten pause fra spillet. Ta pause med BFBC2 fra torsdag av! Tror jeg joiner den Er masse diskusjon rundt spillet inne på Battlefield underforumet her inne nå. Så bare å slenge seg på om du ikke er der enda. Wohoo! 30 000 kills! Noen som har mer? Får vel feire med en liten pause fra spillet. 55 000 and still counting Sick! Hahahah! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Wohoo! 30 000 kills! Noen som har mer? Får vel feire med en liten pause fra spillet. 55 000 and still counting neesten 65 k unnskyldinga er at jeg har vært syk halvannen uke, så har så å si gama dagen ut & inn Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 er det noen fler her med ps3 som sliter med psn nå? An error has occured. You have been signed out of PlayStation Network. (8001050F) driver nå med system recovery for å teste om det hjelper. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kommer ikke til å hjelpe. Det bare skjer random. Bare å logge inn igjen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 nope, sony sliter globalt nå. gjelder de fleste med gammel ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå