Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AHH! Fekk endelig; Get A throwing knife game winning killcam! :D:D Veit ikkje hel*vette kor mange gangar eg har greidd å bomme! Men endelig. Det beste var at eg òg eigde dei på SnD på Wasteland.

Fekk mld om at ein var last alive. So såg eg på radaren at ein skaut, og han var rett attmed meg. So da såg eg opp på det huset ein kan ligge på taket. Eg hoppa opp, sikta med kniven mot trynet hans, og venta litt. So heiv eg den :D Den var herligt!

Lenke til kommentar

OT: Er det bare jeg som spiller ræva når jeg fryser på hendene, eller er det flere som merker det samme her? :p

Å nei du, er definitivt sånn for min del. Spiller ræva så det dundrer med kalde hender, og enda verre om jeg småfryser. Gjelder for så vidt også for andre ting som involverer hender. Å spille bass med kalde hender er som å be om senebetennelse, det funker bare ikke.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

OT: Er det bare jeg som spiller ræva når jeg fryser på hendene, eller er det flere som merker det samme her? :p

Å nei du, er definitivt sånn for min del. Spiller ræva så det dundrer med kalde hender, og enda verre om jeg småfryser. Gjelder for så vidt også for andre ting som involverer hender. Å spille bass med kalde hender er som å be om senebetennelse, det funker bare ikke.

Hehe, godt å høre :) Problemet her er at maskinen står i stua mi, og jeg skrur ned varmekablene om natta for å spare litt strøm, så når morran kommer er det pisskaldt. Er ikke alltid jeg har lyst til å vente 2 timer før jeg skal spille heller :p

*Vantetrikset skal testes!

Lenke til kommentar

Husk at vantene bør være ganske tynne, ellers blir det vanskelig å komme til eventuelle ekstraknapper e.l.

EDIT: Skal jeg lage en egen tråd for de som fryser på hendene mens de gamer?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Kom inn i et game hvor alt var fast forward igjen, det var ikke sånn fast forward som sist når det ble hacket men mer som når man lagger skikkelig og flyr bortover uten kontroll. Ser ut til at det kun går fort når man går til sidene og ikke rett frem

Lenke til kommentar

Motsatt med meg ang. kalde hender! Spiller mye bedre når det e rlitt kaldt i rommet en når det er ''romtempratur''. Og kompissen min må gjærne ha 50++ (litt overdrivd, men men) for å spille bra :!:

lol!

Jeg må av og til varme henda i rennende varmtvann for å kunne spille! Blir så stiv i fingra når jeg er kald på dem.

Lenke til kommentar

Hehe, godt å høre :) Problemet her er at maskinen står i stua mi, og jeg skrur ned varmekablene om natta for å spare litt strøm, så når morran kommer er det pisskaldt. Er ikke alltid jeg har lyst til å vente 2 timer før jeg skal spille heller :p

Jeg og blir voldsomt kald på hendene. Jeg vil ha usb-hansker!

Lenke til kommentar

Hvorfor i helv... spiller folk hardcore Search and Destroy med løpeklasse og UMP45 og stormer? er så utrolig ødeleggende for hele moden. og i tillegg hvis de løpe idiotene blir drept så kaller de oss som prøver å spille moden skikkelig, for campere og idioter...

Lenke til kommentar

Hadde en ganske god runde nå, kom rett inn i spillet men hadde flest kills og minst death. Tror jeg hadde 51-5. Ganske sykt, fikk først Predator Missil og den tok jeg rett da vi starta ny runde på Demoliton og da fikk jeg fire på en gang så var det Harrier og så Chopper. Fikk Chopper to ganger på en runde, ganske fornøyd med den runden min :)

Lenke til kommentar

Hvorfor i helv... spiller folk hardcore Search and Destroy med løpeklasse og UMP45 og stormer? er så utrolig ødeleggende for hele moden. og i tillegg hvis de løpe idiotene blir drept så kaller de oss som prøver å spille moden skikkelig, for campere og idioter...

eehm, er ikke SnD om å gjøre å komme seg fortest til bombeplassen for enten plante eller defuse da? Kan godt skjønne at man bruker løpeklasse når man skal løpe fort... Logisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...