Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det for meg er uvant å spille med høykvalitets sensetive sticks, når'n er vant med FPS på pc med mus.

Derfor jeg la til, "tenkte jeg" Og, "vs pc, antar jeg?"

Tenkte det når jeg leste det, fordi jeg først trodde du var fra xbox.

Men jo, om du aldri har spilt konsoll er det vel vanskelig.

Jeg er vant med begge, klarer fint å spille på både pc og konsoll, grunnet jeg har vært rimelig hardcore på CS.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt for avhengig av dette spillet, jeg og noen venner spiller hele tiden :p

De har for øyeblikket noen videoer ute på youtube av noe sniper gameplay og sånt. ganske gode faktisk ^^

Check It OUT ! :]

Er for øverig ikke så god til å lvl, er kanskje den tregeste lvl'ern jeg kjenner :p

-Noen tips ?

Oioioi, eg som trudde eg var blitt litt god. Men neivel, får vel spele litt meir med den :p

Lenke til kommentar

Jeg har blitt for avhengig av dette spillet, jeg og noen venner spiller hele tiden :p

De har for øyeblikket noen videoer ute på youtube av noe sniper gameplay og sånt. ganske gode faktisk ^^

Check It OUT ! :]

Er for øverig ikke så god til å lvl, er kanskje den tregeste lvl'ern jeg kjenner :p

-Noen tips ?

Ikke værst. Bare synd at han aldri ville klart det der på pc, i og med at folk der faktisk skyter tilbake :)

Lenke til kommentar

Aldri testa mw2 på konsoll, men jeg ser jo ut ifra alle de fastscope-videoene på youtube at nivået er veldig mye lavere enn på pc. Forskjellen på nivået på de beste og de dårligste er større enn på pc, noe som gjør det lett å lage montages for spillere over gjennomsnittet på konsoll.

Lenke til kommentar

Aldri testa mw2 på konsoll, men jeg ser jo ut ifra alle de fastscope-videoene på youtube at nivået er veldig mye lavere enn på pc. Forskjellen på nivået på de beste og de dårligste er større enn på pc, noe som gjør det lett å lage montages for spillere over gjennomsnittet på konsoll.

Vis meg bra mw2 PC film med gode motstandere da.

Alle montages og gode runder på youtube er vs dårlige spillere, selvfølgelig.

Gode spillere vil naturlig vis klare å stoppe dem regelmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...