Ylajali Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har noen rykter om at Gold weapons skal bli addet til MW2 når map-packen kommer. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Brukte du spas-12 med silencer? Hvilken bane kan det ha vært? Min erfaring er at shotgun med silencer har like kort range som en PC-høytaler på en fotballstadion ... Jeg gjetter Skidrow? Highrise mener jeg den heter gikk for det meste bare rundt i "undergrunnen" da Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Syns noob tube burde gjøres noe med, hadde 18-0 skulle få nuke så kaster en dude en granat etter meg jeg løper og ut av ingenting kommer en liten lvl 20 og noob tuber meg og det var ingen andre rundt meg... hvor irritert blir man ikke da på sånn jævla fucking drittunger!!!!! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ooog det var serverne nede ja Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har blitt for avhengig av dette spillet, jeg og noen venner spiller hele tiden De har for øyeblikket noen videoer ute på youtube av noe sniper gameplay og sånt. ganske gode faktisk ^^ Check It OUT ! :] Er for øverig ikke så god til å lvl, er kanskje den tregeste lvl'ern jeg kjenner -Noen tips ? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Sykt at han greier det der på PS3. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hadde nettop en runde med 39 - 7 =D Ny personelig rekord for meg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jeg har blitt for avhengig av dette spillet, jeg og noen venner spiller hele tiden De har for øyeblikket noen videoer ute på youtube av noe sniper gameplay og sånt. ganske gode faktisk ^^ Check It OUT ! :] Er for øverig ikke så god til å lvl, er kanskje den tregeste lvl'ern jeg kjenner -Noen tips ? Nice video det der, ja! *Subscribe* Hva bruker dere for å ta opp mens dere spiller? Og hvilke redigeringsprogram bruker dere? Endret 25. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Samme her. Her om dagen spillte jeg free for all på Scrapyard -> Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jeg har blitt for avhengig av dette spillet, jeg og noen venner spiller hele tiden De har for øyeblikket noen videoer ute på youtube av noe sniper gameplay og sånt. ganske gode faktisk ^^ Check It OUT ! :] Er for øverig ikke så god til å lvl, er kanskje den tregeste lvl'ern jeg kjenner -Noen tips ? Sykt bra videoer. Jævlig god var du/dere med sniper og Subcribed. Endret 25. februar 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har blitt for avhengig av dette spillet, jeg og noen venner spiller hele tiden De har for øyeblikket noen videoer ute på youtube av noe sniper gameplay og sånt. ganske gode faktisk ^^ Check It OUT ! :] Er for øverig ikke så god til å lvl, er kanskje den tregeste lvl'ern jeg kjenner -Noen tips ? Arg flere som går agro sniper.. Men han traff utrolig bra for PS3... nesten som eg må prøve meg på PS3 sjå om eg klare det samme, hehe Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ikke jeg som tar opp filmene, men de bruker Dazzle. Det eneste som er dumt med den er at på ps3 får du ikke spilt i HD mens du recorder. Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Kan ikke beskrive hvor jævlig frustrert jeg er på dette spillet, spawnsystemet er så latterlig dårlig iblant at jeg føler for å stappe spillet på høykant inn i bakenden og drite det ut i trynet på IW. Flere ganger idag har jeg spilt Domination, hvor laget mitt har 1 punkt og det andre laget har de 2 andre, vi spawner ALLTID på det punktet vi har og blir spawnrapet så det synger, ikke snakk om å spawne noe annet sted. Ting blir ikke bedre når de lager banene sine for maksimal utnyttelse av nettopp dette, Estate og Highrise er prakteksempler hvor man enten har fordelen ved å være oppe i huset eller stå å passe på alle inngangene enkelt Elsker hvordan IW har begynt å drite i oss spillerne sålenge de får pengene sine Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Kan ikke beskrive hvor jævlig frustrert jeg er på dette spillet, spawnsystemet er så latterlig dårlig iblant at jeg føler for å stappe spillet på høykant inn i bakenden og drite det ut i trynet på IW. Flere ganger idag har jeg spilt Domination, hvor laget mitt har 1 punkt og det andre laget har de 2 andre, vi spawner ALLTID på det punktet vi har og blir spawnrapet så det synger, ikke snakk om å spawne noe annet sted. Ting blir ikke bedre når de lager banene sine for maksimal utnyttelse av nettopp dette, Estate og Highrise er prakteksempler hvor man enten har fordelen ved å være oppe i huset eller stå å passe på alle inngangene enkelt Elsker hvordan IW har begynt å drite i oss spillerne sålenge de får pengene sine Word ! Derfor jeg gleder meg som en liten unge til BFBC2, men nok om det, vill ikke starte off-topic her heller Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Meningen med domination er jo nettopp det å spawntrappe, altså få folk til å spawne på ett punkt. Hvis du ikke liker det er det jo bare å spille noen av de andre spilltypene. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ah, fikk nettop 12-0 på SnD @ Skidrow. Brukte Intervension med SPAS-12 som secondary. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Kan ikke beskrive hvor jævlig frustrert jeg er på dette spillet, spawnsystemet er så latterlig dårlig iblant at jeg føler for å stappe spillet på høykant inn i bakenden og drite det ut i trynet på IW. Flere ganger idag har jeg spilt Domination, hvor laget mitt har 1 punkt og det andre laget har de 2 andre, vi spawner ALLTID på det punktet vi har og blir spawnrapet så det synger, ikke snakk om å spawne noe annet sted. Ting blir ikke bedre når de lager banene sine for maksimal utnyttelse av nettopp dette, Estate og Highrise er prakteksempler hvor man enten har fordelen ved å være oppe i huset eller stå å passe på alle inngangene enkelt Elsker hvordan IW har begynt å drite i oss spillerne sålenge de får pengene sine Word ! Derfor jeg gleder meg som en liten unge til BFBC2, men nok om det, vill ikke starte off-topic her heller Vel, jeg prøvde demoen av BC2 på Xbox'en, og syns spawninga ofte var VERRE enn i MW2. Ble på omtrent annenhver spawn slakta, da jeg spawna rett foran fiender. Gang på gang. Ikke like ille i MW2 syns jeg. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Du kan jo spawne der hvor squaden din er? Mye bedre enn i MW2. Meeen OffTopicz Morsomt å se vidoer på youtube fra folk som herjer ingame. Lærer en del også Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Enig der. Enten har man valget om å spawne i squad, som kan føre til instand spawnkill, eller man kan spawne langt ifra og måtte bruke evigheter for å komme seg dit man skal. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er jo lurt å spawne i squad for å hjelpe til om f.eks bomba er planta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå