Skjelvgråt Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Dinga akkurat 60 : p Faen så god runde jeg hadde på scrapyard, kills på 30 og death på omtrent 16 og noe. Mens alle andre hadde ti kills osv. Men var mange nybegynnere der, lvl 14 osv. F2000 var ikke så ille, men er enig med at Spas-12 er bra, digger den. Har 25 kills med den nå, på vei til å få grip : p gleder meg ^^ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Skjer med steam vennelista?! Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har mistet alle vennene mine Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Samme her, noen mistet dem ikkje, lure på kva som er feil, trulig er dem "Lost and Gone" pga Steam community sidenen viser det samme. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 FRIENDS LIST ISSUES We are aware of an issue that is causing friends not to show up in the friends list. We are working on a fix and hope to have it released soon. Please do not create Support Tickets for this issue Kilde: https://support.steampowered.com/ Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 All my friends are dea-ed... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ok, Steam suger balle og scriptskriverne til Steam er latterlige!!!! Sånn, når jeg nå har fått frustrasjon i bokstaver så kan jeg spøøre ordentlig. Er det bare jeg som opplever ALT med Steam som heeelt umulig i dag? I MW2 blir jeg konstant disconnecta og får ikke koble til host. Vennelista er helt slettet og Steam disconnecter MEGET ofte, kanskje hvert 5-6 minutt. I World of Warcraft skjer slike problemer ved patchinger ALDRI. Har ihvertfall ikke opplevd på 4 år at en patch har laget så store problemer. KUN da WOTLK kom men da hotfixa Blizzard det ihvertfall. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Lol, som mange andre her har jeg også mistet vennelista mi. Men hos en av vennene mine var lista helt fin, så dette skjedde ikke med alle. EDIT: Nå er alle vennene på plass. Endret 24. februar 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Steam driver å disconnecter i tid og utide. Ganske irriterende. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Det har mildt sagt vert et helvette å spille idag. Steam og IW net suger balle, lagg og servermatchinger som er hinsides fornuft Jaja jeg har fått gjort unna de 26 første levene i prestige 3, så noe har jeg fått ut av det... Endret 24. februar 2010 av wotg Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 med fmj på våpnet skyter man gjennom vegger:) Kan være flaks de tar en gjennom veggen eller motstanderesn så han løpe bak veggen. Skyter selv mange bak veggen du ser om det er hack eller bare luck. Sånn som at jeg (husker ikke mapen, karshaki (???) elns.) jeg gikk opp en trapp og plutselig ble jeg sprayet ned uten at jeg så noen.. På killcam så jeg at han "fulgte" kroppen min gjennom en 10 meter tykk murvegg og drepte meg lenge før jeg kom til syne. har ikke møtt så mange hacker ellers tho Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Jeg fikk Nuke på Favela i går med Harrier-Chopper-Nuke. Mangla 7 stk etter Harrieren. Gikk ut og tok 3, før jeg campet meg til de resterende 4. Siste gang kom de 2 samtiig. Fy, så deilig det var det begge daua og Tactical Nuke dukket opp på skjermen! Aldri hvert så dunkende i brystet før Endret 24. februar 2010 av dih Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 med fmj på våpnet skyter man gjennom vegger:) Kan være flaks de tar en gjennom veggen eller motstanderesn så han løpe bak veggen. Skyter selv mange bak veggen du ser om det er hack eller bare luck. Sånn som at jeg (husker ikke mapen, karshaki (???) elns.) jeg gikk opp en trapp og plutselig ble jeg sprayet ned uten at jeg så noen.. På killcam så jeg at han "fulgte" kroppen min gjennom en 10 meter tykk murvegg og drepte meg lenge før jeg kom til syne. har ikke møtt så mange hacker ellers tho noen ganger er greia og det at man ikke ser hva han som drepte deg så på radaren, har selv drept et par gjennom usannsynlige vegger fordi jeg tok et random skudd med shotgun i retning den røde dotten på radar, men eksempelet ditt er ganske obvious ja Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Men er det sånn at de holder av et eksemplat til deg da, eller er det første mann til butikken? Gamestop holdt av ett eksemplar for meg i en uke. De ringte til og med dagen spillet ble sluppet og sa at det var der. Hoho! Gamestop ruler gata Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 synes det før jeg og, helt til jeg kom med en haug med ps2 spill og bare fikk 60 små kroner på et gavekort. hadde egentlig regnet med å kunne få minst 2 filmer for en pose med spill -.- Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Haha oops, jeg svarte jo på ett innlegg som var eldre enn alle hauger! Trodde jeg var på slutten av tråden, men var jo på starten. Blir forvirra når de legger om interfacet her Hehe Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 hehe, har holdt på å faile på det jeg og ganske mange ganger selv... Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 med fmj på våpnet skyter man gjennom vegger:) Kan være flaks de tar en gjennom veggen eller motstanderesn så han løpe bak veggen. Skyter selv mange bak veggen du ser om det er hack eller bare luck. Sånn som at jeg (husker ikke mapen, karshaki (???) elns.) jeg gikk opp en trapp og plutselig ble jeg sprayet ned uten at jeg så noen.. På killcam så jeg at han "fulgte" kroppen min gjennom en 10 meter tykk murvegg og drepte meg lenge før jeg kom til syne. har ikke møtt så mange hacker ellers tho Hvis du har et noenlunde headset klarer man da å høre hvor personen på andre siden av veggen går. Altså følge ham med "kamera" Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Spilte clan match i går, endte med at det andre laget fikk 2 stk til å joine og team kille oss. Match disputed på gamebattles ganske fort for å si det sånn ^^ Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen som har merket at det er mye noobs som spiller i det siste? Har liksom fått 7 nukes på 2 dager, aner ikke hva som skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå