Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

når jeg spiller multiplayer så henger jeg etter, uansett hvor bra internett jeg har så henger jeg etter og blir derfor slaktet, er helt utrolig, er det flere som har samme problemet?

 

Sikker på at det ikkje er skillza dine som henger etter? :tease:

 

Herregud, har du ikje noe bedre å komme med så kan du godt holde *****. Med tanke på statsene mine på COD 4 så vil jeg tro jeg er god nok, men det er jo ikke det jeg snakker om, jeg snakker om å bli skutt av en fyr som nærmest skyter meg før han har rundet hjørnet men så ser eg påp replay at han er godt rundt hjørnet før han skyter, er du med?????Det jeg ser er ikke det de andre ser, virker som om at de er foran meg

 

 

Det er slik det føles når men blir eid i et FPS spill :!:

 

 

Slapp av, jeg bare tuller med deg litt :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når jeg spiller multiplayer så henger jeg etter, uansett hvor bra internett jeg har så henger jeg etter og blir derfor slaktet, er helt utrolig, er det flere som har samme problemet?

 

Sikker på at det ikkje er skillza dine som henger etter? :tease:

 

Herregud, har du ikje noe bedre å komme med så kan du godt holde *****. Med tanke på statsene mine på COD 4 så vil jeg tro jeg er god nok, men det er jo ikke det jeg snakker om, jeg snakker om å bli skutt av en fyr som nærmest skyter meg før han har rundet hjørnet men så ser eg påp replay at han er godt rundt hjørnet før han skyter, er du med?????Det jeg ser er ikke det de andre ser, virker som om at de er foran meg

 

Les litt før du svarer, regner med du klarer det;)

 

 

Det er slik det føles når men blir eid i et FPS spill :!:

 

 

Slapp av, jeg bare tuller med deg litt :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen games lagger hos meg, men ikke alle. Hvis du trykker på tab når du spiller skal det være mulig å se "signalstyrken" eller noe i den duren. Er den grønn skal det gå bra. Blir den gul hender det at man henger etter.

 

Og ang. den steam diskusjonen så har jeg faktisk ingen problemer med å betale 50% ekstra når jeg da vet jeg slipper å betale 62 kr i busspenger og slipper bryet med å dra ut samt at jeg er beskyttet mot at spillene mine blir ødelagt og jeg slipper å ha fysiske kopier liggende å slenge rundt og som potensielt kan bli borte ved f.eks flytting/rydding. Så dere kan bare fortsette med grininga deres, men det har gått såpass lang tid at jeg tror ikke Steam bryr seg nevneverdig. De aller fleste kjøper nok spill der uansett. Jeg kan skjønne frustrasjonen dersom folk MÅ ha de nyeste spillene på lanseringsdato, men har man is i magen får man stort sett rabatt.

 

Jeg kan ikke utalle meg på noe annet grunnlag enn min personlige erfaring og den er at Steam fungerer meget tilferedsstillende. God speed på alle downloads (sitter på 50/50 MB linje) og alt fungerer som det skal. Prisene synes jeg er fullt ut overkommelige. Nå hopper jeg sjeldent på alle de nyeste spillene, men venter heller en stund og kjøper de på salg.

 

En detalj som jeg synes er veldig bra i MW2 MP er at man får beskjed på skjermen når man tar et headshot. Blir mye lettere å holde track på hvor mange man har igjen på den marksman greia da.

Lenke til kommentar
Noen games lagger hos meg, men ikke alle. Hvis du trykker på tab når du spiller skal det være mulig å se "signalstyrken" eller noe i den duren. Er den grønn skal det gå bra. Blir den gul hender det at man henger etter.

 

Og ang. den steam diskusjonen så har jeg faktisk ingen problemer med å betale 50% ekstra når jeg da vet jeg slipper å betale 62 kr i busspenger og slipper bryet med å dra ut samt at jeg er beskyttet mot at spillene mine blir ødelagt og jeg slipper å ha fysiske kopier liggende å slenge rundt og som potensielt kan bli borte ved f.eks flytting/rydding. Så dere kan bare fortsette med grininga deres, men det har gått såpass lang tid at jeg tror ikke Steam bryr seg nevneverdig. De aller fleste kjøper nok spill der uansett. Jeg kan skjønne frustrasjonen dersom folk MÅ ha de nyeste spillene på lanseringsdato, men har man is i magen får man stort sett rabatt.

 

Jeg kan ikke utalle meg på noe annet grunnlag enn min personlige erfaring og den er at Steam fungerer meget tilferedsstillende. God speed på alle downloads (sitter på 50/50 MB linje) og alt fungerer som det skal. Prisene synes jeg er fullt ut overkommelige. Nå hopper jeg sjeldent på alle de nyeste spillene, men venter heller en stund og kjøper de på salg.

 

En detalj som jeg synes er veldig bra i MW2 MP er at man får beskjed på skjermen når man tar et headshot. Blir mye lettere å holde track på hvor mange man har igjen på den marksman greia da.

 

Når du kjøper en fysisk kopi og innstallerer, aktiveres den i steam så den kan lastes ned senere igjen.

Jeg syns det er bare kjekt med fysisk kopi.. Fyller opp "skrytehylla" mi..

 

Unbelieveable fact:

Spaceworld har ALLTID vært svinedyrt på nye spill (opptil 600kr), men kammeraten min kjøpte MW2 på Spaceworld, Strømmen for 400,- dagen det kom ut 0_o..

Jeg betalte tilsammen 537,- med postoppkrav og frakt hos absoluttspill.no

Lenke til kommentar
når jeg spiller multiplayer så henger jeg etter, uansett hvor bra internett jeg har så henger jeg etter og blir derfor slaktet, er helt utrolig, er det flere som har samme problemet?

Opplevde det samme tidligere idag. Fungerte bra for 2 dager siden, men idag skjedde det samme hos meg. Jeg trodde de andre var lynkjappe, siden de knerta meg så fort at jeg ikke rakk å se dem før akkurat idet jeg dør, men så ser jeg på replayen at de alltid hadde 1-3 sekunder på å sikte seg inn...Så ja, det er definitivt flere med samme problem. Fungerte flott her om dagen, så er ikke meg det er noe galt med...

Lenke til kommentar

iw4sp5040x1050.th.jpg

 

Slik ser COD MW 2 ut med eyefinity og Dopefish sin FOV-applikasjon som dere finner her.

Hovedmenyene er litt strekt, samt at en må sikte litt på siden av knappene for å "treffe" dem, men opplevelsen ingame er så massivt mykje bedre. Dei som har fått eyefinity på 5870 til å fungere, eller kjører triplehead; dette anbefales! NB, brukes på eget ansvar.

Endret av hjelpehjelp
Lenke til kommentar
når jeg spiller multiplayer så henger jeg etter, uansett hvor bra internett jeg har så henger jeg etter og blir derfor slaktet, er helt utrolig, er det flere som har samme problemet?

Opplevde det samme tidligere idag. Fungerte bra for 2 dager siden, men idag skjedde det samme hos meg. Jeg trodde de andre var lynkjappe, siden de knerta meg så fort at jeg ikke rakk å se dem før akkurat idet jeg dør, men så ser jeg på replayen at de alltid hadde 1-3 sekunder på å sikte seg inn...Så ja, det er definitivt flere med samme problem. Fungerte flott her om dagen, så er ikke meg det er noe galt med...

 

Se der ja, en til. Ja det er utrolig irriterende og ødelegger det meste :(

Endret av johnny87
Lenke til kommentar

Bekymrer meg litt over at det er så få spillere i hvert game. Ikke nok med at 12 players er max (bortsett fra ground battle som har 18) så har de siste 10-15 spilla jeg har vært inne på kun hatt rundt 3-5 spillere på hvert lag. Det blir rett og slett for snaut på så store maps.

Lenke til kommentar

Er en kjent svart skuespiller som har stemmen til Sgt. Foley tror jeg (Edit: Det er Keith David som har stemmen). Også har han som spiller Aaron Piercie (Glenn Morshower) i 24 en av stemmene, men husker ikke hvilken. Han som har stemmen til "Soap" er samme som spiller Dr. Hunt i Greys Anatomy. Han som har stemmen til "Ghost" i MW2 var samme som hadde stemmen til "Gaz" i MW1. Barry Pepper (sniperen fra saving private ryan) har også voice i spillet.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...