bas Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Haha.. Du quitter MW2 pga lag og går tilbake til... KZ2? The grand mother of bulletlag. Det er det eneste spillet hvor jeg faktisk har opplevd å dø av kuler til en person jeg drepte 2 sekunder før. Pussig at så mange andre ikke har noe problem med lagen, men du er fremdeles sikker på at linjen din er ok. Toman er bare innom for sutre litt om Xbox igjen som vanlig............ Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Han sier jo at dem kunne ikke ha sett det, og at han har sillencer på så han kan ikke vises på kartet. Og dette skjer ofte også sier han. Jeg skyter ofte gjennom vegger bare på random, så ser man på siktet om man treffer noen. Da er det bare å trykke til krampa tar deg (fal) .. "WALLHACK!!!!!" FMJ <3 Endret 23. februar 2010 av cozmos Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) For en stund siden hadde jeg en av mine bedre runder så lagt. Jeg brukte for det meste kniv og M4. Det er kanskje ikke noen stor poengsum i forhold til hva en del av dere kanskje er vent til, men får min del var det en ganske god runde. Jeg gikk opp fra 32 til 33 den runden, og før det hadde jeg akkurat kommet til 32. Jeg fikk jo en del for challenges i hvert fall Endret 23. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Alltid kjekt å få gode rundar Samma kor gode eller dårlige me er.. Btw, fekk litt over 50 000 xp eine runden idag. 250 Headshots og 10000 kills med Intervention + at eg gjekk inn for å ta ein del challenges ! Det var sick!! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Får ikke logget på spillet nå. Får bare: Connecting to IWNet.. og ingenting skjer. Servertrøbbel? Lenke til kommentar
wotg Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er dette jævla horespillet nede igjen?? Herregud for et elendig system IW har designet. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Får ikke logget på spillet nå. Får bare: Connecting to IWNet.. og ingenting skjer. Servertrøbbel? Samme skjer her! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Samme her. Argh... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Typisk når eg tenkte eg skulle ta meg ein runde... :S Er det steam som er probleme eller IWnet? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Her har Steam vært problemet. Nå har jeg mistet alle som var i vennelista på Steam også... Endret 23. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er lei nå. Er så dårlig, ligger alltid nesten på 6-7 kills og 17-20 deaths. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Her har Steam vært problemet. Nå har jeg mistet alle som var i vennelista på Steam også... Noen av dere som har fisket det? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kom meg enedlig inn i et spill ser det ut som. Hurra! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hva faen, nå er alle i min også borte. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Friend listen min begynner hvertfall å bygge seg opp igjen... Nå har jeg i det minste fått tilbake de jeg var i samme group som Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Så hva er den beste handgunen ? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Friend listen min begynner hvertfall å bygge seg opp igjen... Nå har jeg i det minste fått tilbake de jeg var i samme group som Jeg fikk tilbake en av gruppene jeg var i (Spillverket), men resten er borte Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har gruppene mine jeg. Men thats it. Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har akkurat fått låst opp 1887,men ble litt skuffa. Har sett på youtube at de har bra rekkevidde,men nå når jeg tester dem synes jeg at rekkevidden er dårlig. Mener å ha lest at IW har patcha noe slik at de skal ha samme rekkevidde som de andre haglene.Stemmer det? 1887 synes jeg var ok på nært hold men på litt mer avstand synes jeg AA-12 er bedre,om man skulle bomme litt. Den er patcha. Bruk Spas-12 med grip. Vil sei den er den beste! Joda,SPAS-12 er ok,men den bør man treffe godt med på første skuddet ellers har man problemer Selv er jeg ikke den aller mest treffsikre.Ser på flere sider der det står at AA-12 har best rekkevidde. Har akkurat fått låst opp 1887,men ble litt skuffa. Har sett på youtube at de har bra rekkevidde,men nå når jeg tester dem synes jeg at rekkevidden er dårlig. Mener å ha lest at IW har patcha noe slik at de skal ha samme rekkevidde som de andre haglene.Stemmer det? 1887 synes jeg var ok på nært hold men på litt mer avstand synes jeg AA-12 er bedre,om man skulle bomme litt. Den er patcha. Bruk Spas-12 med grip. Vil sei den er den beste! Joda,SPAS-12 er ok,men den bør man treffe godt med på første skuddet ellers har man problemer Selv er jeg ikke den aller mest treffsikre.Ser på flere sider der det står at AA-12 har best rekkevidde. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Spas-12 er ikke bare OK, den er konge. Gud så mange jeg dreper med den på første forsøk. Var blant en gjeng med fiender i stad der de respawner og tok hele 5 stk med hagla før en annen tok meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå