Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det ikke noe system som hindrer cheating? mener da dette ikke var noe problem i cod4?! eller tar jeg feil der?

ble veldig skeptisk til å kjøpe dette spillet.

LOL, det var like mye cheating i cod4 :)

Var nok like mye cheating i cod 4, men da var det punkbuster og ikke VAC security. På cod4 kunne adminene bare banne/kicke cheatere fra serverne, eller en kunne vote kick på cheaterne hvis adminene ikke var der og voting var på. Derfor var nok ikke cheating et like stort problem i cod4. For i mw2 kan en ikke gjøre noe med det :/

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Har akkurat fått låst opp 1887,men ble litt skuffa.

Har sett på youtube at de har bra rekkevidde,men nå når jeg tester dem synes jeg

at rekkevidden er dårlig.

Mener å ha lest at IW har patcha noe slik at de skal ha samme rekkevidde som de andre haglene.Stemmer det?

1887 synes jeg var ok på nært hold men på litt mer avstand synes jeg AA-12 er bedre,om man skulle bomme litt.

Lenke til kommentar

Har akkurat fått låst opp 1887,men ble litt skuffa.

Har sett på youtube at de har bra rekkevidde,men nå når jeg tester dem synes jeg

at rekkevidden er dårlig.

Mener å ha lest at IW har patcha noe slik at de skal ha samme rekkevidde som de andre haglene.Stemmer det?

1887 synes jeg var ok på nært hold men på litt mer avstand synes jeg AA-12 er bedre,om man skulle bomme litt.

Den er patcha. Bruk Spas-12 med grip. Vil sei den er den beste!

Lenke til kommentar

Haha, etter og ha spilt 15,5 timer i strekk med en kompis føler jeg at jeg hører Cod bakgrunnsmusikken overalt.

Cod er et utrolig bra spill, MEN .... host systemene er forferdelige! Jeg holder på å kaste opp bare jeg hører ordet Rundown eller Estate. Samme banene om igjen og om igjen...

Og Commando ødelegger spillet..

Lenke til kommentar

Huff jeg har synket dypt, kjøpte meg igjen Call Of Duty Modern Warfare 2 på 360en, hadde det på PS3 før. Men det største problemet spillet har er den jævla laggen, når jeg betaler for Gold så forventer jeg at spillet skal flyte som en drøm, lagga i alle mine 7 første kamper, vurderer allerede å selge spillet som ble kjøpt idag... Og nei det er ikke noe gale med linja/routere or what so ever...

Lenke til kommentar

Huff jeg har synket dypt, kjøpte meg igjen Call Of Duty Modern Warfare 2 på 360en, hadde det på PS3 før. Men det største problemet spillet har er den jævla laggen, når jeg betaler for Gold så forventer jeg at spillet skal flyte som en drøm, lagga i alle mine 7 første kamper, vurderer allerede å selge spillet som ble kjøpt idag... Og nei det er ikke noe gale med linja/routere or what so ever...

Godt gjort! Forskjellen på PS Network og Xbox Live har ingenting å si da det brukes private hoster til å hoste matchene. Er nok ditt eget nett som er litt av problemet her, og de motstanderne du møter

Lenke til kommentar

Haha.. Du quitter MW2 pga lag og går tilbake til... KZ2? The grand mother of bulletlag. Det er det eneste spillet hvor jeg faktisk har opplevd å dø av kuler til en person jeg drepte 2 sekunder før.

Pussig at så mange andre ikke har noe problem med lagen, men du er fremdeles sikker på at linjen din er ok.

Har aldri slitt særlig med lag på verken PS3 eller Xbox. Forbeholdt at jeg spiller på normale tider. Spiller man midt på natten vil det alltid være overhengende fare for å komme på en amerikansk host.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...