Coa Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Morsomt å havne i HC S&D runder med folk som Riotshield booster. Jeg løper rundt og dreper jeg. Tror ikke de blir så veldig happy Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 ja egentlig:) hva er best i killstreak award? attack heli eller harrier? Harrier, Attack er elendig Btw, er Spas-12 med grip bedre enn Spas-12 uten grip? Og kva virkning har grip? Du bruker jo selvfølgelig grip hvis du ikke har noe annet å velge i. Selv bruker jeg extended mags og FMJ. Varierer fra classer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har en synd å erkjenne.. Jeg nuke-boosta idag..Slik fikk jeg min første nuke ! Beklager der alle nuke-booster hatere ! Unnskyld ;S Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 idiot... Glede for deg men ødlegger for alle andre Lenke til kommentar
branick Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nå må det ha kommet en ny hack tror jeg, for stort sett 3 av 4 matcher jeg har spilt i hele dag og i går har vært infisert av dem :/ ble akkurat spawnsnipet på highrise.. Med P90 akimbo! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 enig. Opplevd det selv idag. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Merket ein ny Hack i dag faktisk, der at når personen drepe skriv den navne i samtid sån at personens navn + you just got killed by ******** hack Minna meg om gamle cs cheats... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Den må du nesten forklare litt bedre.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Når personen drepe deg, skrive den samtidig i chat, navnet på den drepte, + you just got killed by ******** hack Døme: Tjnome you just got killed by ******** hack Grunnen til eg har sensuret navnet på hacken er sån andre ikkje skal laste den ned. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) oh yeas Endret 22. februar 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Wtf! Var nettop inne på en bugga FFA match, var to stykker som hadde alle typer hacks der. Aimbot, Wallhack, hack som gjør at du ikke mister liv, osv. I tillegg var timeren satt til 90 minutter og det var 16 stykker istedenfor 8. En av hackerne fikk også AC130, og så skrev han noe inn i chatten, og så skøt han den største bomben konstant. Ble kaos over hele banen. http://i49.tinypic.com/ozfc2.png Bilde av en av hackerne: http://i47.tinypic.com/25arrx0.png AC130: http://i45.tinypic.com/116nne0.png Endret 22. februar 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Forstår fremdeles ikke. Er det et script som skriver hvem som er drept og hvem som drepte? Eller skriver det hvilken hack som ble brukt når noen dreper en annen? Hvorfor ville noen gjøre det da? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kommer opp på skjermen dit brukernavn (nick) have been killed by xxxx hack feks: Christoffero89 have just been killed by (hacknavn) hack. tror jeg Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Idag var det min lykke dag. Har fått tilsammen 6 nukes på domination (PC) kun idag Endret 22. februar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Haha, jeg ble nettop hosten med masse amerikanere. Alle hadde dårlig connection. Var litt digg! (har bra internett) Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 er det mye hacking online på pc versjonen? hørt noe rykter. Lenke til kommentar
KoolBikes Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 De to siste to helgene har mw2 på xbox live vært nærmest umulig. Det lagger noe grusomt og ofte faller jeg helt ut. I går, søndag, var det helt forferdelig. Har noen andre denne erfaringen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Innså hvor kraftig ORSen min var i går da jeg spilte med riot shiel dog konstant prøvde å reloade hver gang jeg smashet eller kasteknivet noen xD Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Like morro hver gang å duelle riot shield folk på slagmarken.. de tror de er helt uslåelige. sprinter mot de, går BITTELITT til høyre (samt snur fort til venstre) og bam knifet han. x] er det mye hacking online på pc versjonen? hørt noe rykter. Det er sjelden jeg har møtt noen.. Men så spiller jeg mest Search and destroy også .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå