sureup Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 For et møkkaspill. Idag og igår så har 50% (UTEN Å OVERDRIVE) av groundwar serverene hatt minst en aimbotter! Helt fuckings utrolig hvor dårlig VAC er.... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Glad jeg har ps3:) Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Glad jeg har ps3:) +1 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noe annet som irriterer meg til de grader er at når jeg leaver en map jeg ikke vil spille på, og jeg deretter velger samme game mode, så havner jeg i samme gamet og samme mappen som jeg var på! Herregud så frustrerende.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noe annet som irriterer meg til de grader er at når jeg leaver en map jeg ikke vil spille på, og jeg deretter velger samme game mode, så havner jeg i samme gamet og samme mappen som jeg var på! Herregud så frustrerende.. Vel nå leaver jeg aldri pga map, men jeg må jo leave ofte nå pga cheatere, og da er det jo kjempegøy å joine samme server 3 ganger på rad etterpå... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 skjønner ikke hvorfor de syns det er morro å cheate. hele morroa med spillet er jo å mestre det. bli gode Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kommer det patch til MW2 for PC? Er det snakk om det elleR? Lenke til kommentar
branick Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nå har jeg hatt 2 runder på GROUND WAR i kveld hvor det var boostere :/ Ble frustrerende at de ikke kan holde seg til FFA :/ Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Spilte nettopp FFA, hadde killstreakene Care Package, Sentry og Emergency (prøvde på "Droppin' Crates") og når jeg hadde 29 kills kastet jeg alle markeringsgranatene, og jeg hadde plutselig evig care-packages?! Fikk ikke gjort challengen though Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Nå tror jeg at jeg skjønte hvordan jeg kunne uploade YouTube Film. Og som sagt: Ikke verdens beste kvalitet akkurat, men men. Montage 1: http://www.youtube.com/watch?v=7xkXcEM84m0 Montage 2 (Og i mitt syn, beste) : http://www.youtube.com/watch?v=QE5yVI4ON-E Fortell hva du syns, og rate 5*? (A) Uansett, ikke vits i å kommentere p.g.a kvaliteten, fordi ja, jeg vet den er helt for j**lig. Men se litt på andre ting, editing, selve killsa, etc. På forhånd, takk. Endret 20. februar 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg vurderer å skaffe meg noe til å recorde PS3. Hva er best (til en grei pris)? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har litt over 5 dager spilt, og har aldri truffet på noen med aimbot eller wallhack. Blir beskyldt for wallhack nesten hver gang jeg tar meg en time tho.. Spiller nesten kun hq, merc tdm og demolition. Holder meg bevisst unna ground war, pga sytunger - (som deg ja). Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ble intressert, hva er kdr din? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen små spørsmål : Spiller PC folk sammen med PS3 / Xbox? Betviler dette, men en kompis som sa det.. Og sist, kan noen anbefale noen folk med kode kommentator videoer ute? Hvor man kan lære noen triks i ny og ne. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen små spørsmål : Spiller PC folk sammen med PS3 / Xbox? Betviler dette, men en kompis som sa det.. Og sist, kan noen anbefale noen folk med kode kommentator videoer ute? Hvor man kan lære noen triks i ny og ne. Nei, verken PC, Xbox eller PS3 kan spille sammen. Har en commentary, men den er dårlig. Søk på DubbleJord, f.eks. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) 1. Nei det går ikke Endret 20. februar 2010 av Blax Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Takk for svar i alle fall. Hadde min beste runde ever for noen minutter siden. 19-2 K/D på Derail, TDM. Fikk sånn 10kills without dying bonus, samt masse ekstra bonuser (longshotgreier, noe marksman ting, 5 headshot med magnum etc). Gleder meg til jeg blir god nok til at sånne rudner faktisk kan skje en gang i blandt, i alle fall. Lenke til kommentar
branick Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har litt over 5 dager spilt, og har aldri truffet på noen med aimbot eller wallhack. Blir beskyldt for wallhack nesten hver gang jeg tar meg en time tho.. Spiller nesten kun hq, merc tdm og demolition. Holder meg bevisst unna ground war, pga sytunger - (som deg ja). Var den ment til meg? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har litt over 5 dager spilt, og har aldri truffet på noen med aimbot eller wallhack. Blir beskyldt for wallhack nesten hver gang jeg tar meg en time tho.. Spiller nesten kun hq, merc tdm og demolition. Holder meg bevisst unna ground war, pga sytunger - (som deg ja). Hvis du snakker til meg så har du ikke peiling hva du snakker om. Nå har også TDM blitt overtatt av cheatere... Ikke vet jeg om det er noen spesiell grunn til at 75% av serverene jeg joiner nå (mange er de samme som jeg joiner flere ganger på rad) har minst en cheater (dette er obvious aimbottere, ikke wallhackere eller gode spillere). Elendig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå