Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe annet som irriterer meg til de grader er at når jeg leaver en map jeg ikke vil spille på, og jeg deretter velger samme game mode, så havner jeg i samme gamet og samme mappen som jeg var på! Herregud så frustrerende..

Vel nå leaver jeg aldri pga map, men jeg må jo leave ofte nå pga cheatere, og da er det jo kjempegøy å joine samme server 3 ganger på rad etterpå...

Lenke til kommentar

Nå tror jeg at jeg skjønte hvordan jeg kunne uploade YouTube Film. Og som sagt: Ikke verdens beste kvalitet akkurat, men men.

Montage 1:

http://www.youtube.com/watch?v=7xkXcEM84m0

Montage 2 (Og i mitt syn, beste) :

http://www.youtube.com/watch?v=QE5yVI4ON-E

Fortell hva du syns, og rate 5*? (A) Uansett, ikke vits i å kommentere p.g.a kvaliteten, fordi ja, jeg vet den er helt for j**lig. Men se litt på andre ting, editing, selve killsa, etc. :p På forhånd, takk.

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Har litt over 5 dager spilt, og har aldri truffet på noen med aimbot eller wallhack. Blir beskyldt for wallhack nesten hver gang jeg tar meg en time tho.. Spiller nesten kun hq, merc tdm og demolition. Holder meg bevisst unna ground war, pga sytunger - (som deg ja).

Lenke til kommentar

Noen små spørsmål :

Spiller PC folk sammen med PS3 / Xbox? Betviler dette, men en kompis som sa det..

Og sist, kan noen anbefale noen folk med kode kommentator videoer ute? Hvor man kan lære noen triks i ny og ne.

Nei, verken PC, Xbox eller PS3 kan spille sammen.

Har en commentary, men den er dårlig. Søk på DubbleJord, f.eks.

Lenke til kommentar

Takk for svar i alle fall.

Hadde min beste runde ever for noen minutter siden.

19-2 K/D på Derail, TDM. Fikk sånn 10kills without dying bonus, samt masse ekstra bonuser (longshotgreier, noe marksman ting, 5 headshot med magnum etc). Gleder meg til jeg blir god nok til at sånne rudner faktisk kan skje en gang i blandt, i alle fall.

Lenke til kommentar

Har litt over 5 dager spilt, og har aldri truffet på noen med aimbot eller wallhack. Blir beskyldt for wallhack nesten hver gang jeg tar meg en time tho.. Spiller nesten kun hq, merc tdm og demolition. Holder meg bevisst unna ground war, pga sytunger - (som deg ja).

Var den ment til meg?

Lenke til kommentar

Hvis du snakker til meg så har du ikke peiling hva du snakker om.

Nå har også TDM blitt overtatt av cheatere... Ikke vet jeg om det er noen spesiell grunn til at 75% av serverene jeg joiner nå (mange er de samme som jeg joiner flere ganger på rad) har minst en cheater (dette er obvious aimbottere, ikke wallhackere eller gode spillere).

Elendig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...