Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Spilte nettopp en FFA med 5! Ja 5 boosters. Alle jobbet sammen. Jeg kom sent inn iførste kamp og de klarte å pulle off en nuke på Terminal. Leavet før det smalt og hoppet inn igjen til neste runde. Det ble Invasion hvor de da tok seg inn i palasset. Gud hvor moro jeg hadde det. De var skikkelig dårlige og jeg avsluttet spillet med en Noscope fra den lange veien foran palasset og inn i inngangen helt på høyre side når du ser mot palasset.

Var forøvrig svensker og finner som boostet. Søppelfolk. Dog litt moro når alle fem kommer løpende mot inngangen og du står inne bak dekke.. Hello mr multikill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tips når du kommer bak 4 stk som hardscoper på "utskiktspunktet" på Afghan? Stunnen går jo fort vekk..

 

Jeg greier alltid 2 av de, (jeg har Silener og ninja pro) men så snur jo noen ganger den tredje seg, og dreper meg.

 

Greier det 50 % av gangene, men skulle greid det 100%.

Lenke til kommentar

Snart i 5. 35.

 

Skjedde noe rart nettopp. Jeg tok en care pacake på Hardcore S&D, rett før den var ferdig plukket opp, leva hosten. Så når en ny host var plukket, kommer det opp "Match returns in x sekunds" da kunne jeg løpe rundt, selv om klokka tikka ned til start igjen og skjermen var grå. Fin bug.

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Synes du må bruke så jævlig mange skudd for å drepe med den.

 

På hardcore holder deg jo med 2 kuler.

På vanlig tdm med stopping power på krever den en hel burst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...