Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke kjøp spill på Steam. De er mye mye dyrere en butikken etter at de konverterte 1 dollar til 1 euro. 60 euro= ca.500kr

60 dollar= ca.360kr. Har selv boikottet alle kjøp av spill på Steam etter dette.

 

Ja, saken er at jeg vil ha det nå! Kjipt for meg som bor på bygda og må kjøre 1 time for å få tak i spill

Lenke til kommentar
Ikke kjøp spill på Steam. De er mye mye dyrere en butikken etter at de konverterte 1 dollar til 1 euro. 60 euro= ca.500kr

60 dollar= ca.360kr. Har selv boikottet alle kjøp av spill på Steam etter dette.

 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor folk gidder å klage over dette. Det koster 50 kr mer å kjøpe spillet på steam enn f.eks gamestop (449). Såfremt du ikke kan gå eller sykle til spillbutikken går det opp i opp da du ikke har utgifter til transport for å få kjøpt spillet. Steam har stort sett ganske ålreite priser, men skal man kjøpe spill på lanseringsdato må man alltid ut med litt ekstra. Synes tverrt imot at Steam skal roses for å faktisk, etter en stund, klare å lage en tjeneste for digitalt kjøp av spill som faktisk fungerer ganske bra så lenge man ikke fucker det til selv.

Lenke til kommentar
Ikke kjøp spill på Steam. De er mye mye dyrere en butikken etter at de konverterte 1 dollar til 1 euro. 60 euro= ca.500kr

60 dollar= ca.360kr. Har selv boikottet alle kjøp av spill på Steam etter dette.

 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor folk gidder å klage over dette. Det koster 50 kr mer å kjøpe spillet på steam enn f.eks gamestop (449). Såfremt du ikke kan gå eller sykle til spillbutikken går det opp i opp da du ikke har utgifter til transport for å få kjøpt spillet. Steam har stort sett ganske ålreite priser, men skal man kjøpe spill på lanseringsdato må man alltid ut med litt ekstra. Synes tverrt imot at Steam skal roses for å faktisk, etter en stund, klare å lage en tjeneste for digitalt kjøp av spill som faktisk fungerer ganske bra så lenge man ikke fucker det til selv.

 

Det er bra at de greier å lage en bra butikk for spill, men med de prisene. Koster mye mindre å gå en tur til elkjøp å kjøpe spill til halve prisen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Noen som har problemer med denne banen på singelplayer, etter det er ferdig å loade så kommer error opp, har kjøpt spillet på steam.

 

Legger i spoiler for å ikke ødelegge for andre:

 

Når du kjører båten og Capt. Price og Soap går utenfor kanten så kommer det opp en loade screen, denne er helt svart og når den kommer til slutten av loadebaren så klikker spillet og jeg får opp en error.

 

 

Noen andre som har samme problemet på steam ?

 

Edit: Kan også legge til at jeg har validert filene, og nå starter ikke spillet. Faen ta steam!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Noen som har problemer med denne banen på singelplayer, etter det er ferdig å loade så kommer error opp, har kjøpt spillet på steam.

 

Legger i spoiler for å ikke ødelegge for andre:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforNår du kjører båten og Capt. Price og Soap går utenfor kanten så kommer det opp en loade screen, denne er helt svart og når den kommer til slutten av loadebaren så klikker spillet og jeg får opp en error.

 

Noen andre som har samme problemet på steam ?

 

Edit: Kan også legge til at jeg har validert filene, og nå starter ikke spillet. Faen ta steam!

Quoter meg selv til hjelp for andre.

Det som løste problemet for meg var å skru av Specular Map. Da kom jeg forbi og kunne spille videre.

Lenke til kommentar
når jeg spiller multiplayer så henger jeg etter, uansett hvor bra internett jeg har så henger jeg etter og blir derfor slaktet, er helt utrolig, er det flere som har samme problemet?

 

Sikker på at det ikkje er skillza dine som henger etter? :tease:

 

Herregud, har du ikje noe bedre å komme med så kan du godt holde *****. Med tanke på statsene mine på COD 4 så vil jeg tro jeg er god nok, men det er jo ikke det jeg snakker om, jeg snakker om å bli skutt av en fyr som nærmest skyter meg før han har rundet hjørnet men så ser eg påp replay at han er godt rundt hjørnet før han skyter, er du med?????Det jeg ser er ikke det de andre ser, virker som om at de er foran meg

Endret av johnny87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...