Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er kun mentalt, barret er bedre. Hutch har sagt det selv =)

Lol. Preferanser gutten min, man kan like følelsen av intervention bedre selvom barret har mindre recoil og whatnot.

Akkurat som at noen spiller bedre med M4 på cs med silencer enn uten, selvom den blir mye dårligere.

Lenke til kommentar

Det er individuelt hva man føler og foretrekker med hvert våpen, ja. Man får sine favoritter og synes alle andre varianter er udugelige.

Jeg bruker f.eks nesten utelukkende UMP som primary og M9 som secondary, selv om det sikkert finnes "bedre" SMGs og secondarys. Jeg foretrekker også silencer på, selv om det gjør våpnet "dårligere" ifht stats, men bedre ifht min spillestil ;)

Lenke til kommentar
Det er individuelt hva man føler og foretrekker med hvert våpen, ja. Man får sine favoritter og synes alle andre varianter er udugelige.

Jeg bruker f.eks nesten utelukkende UMP som primary og M9 som secondary, selv om det sikkert finnes "bedre" SMGs og secondarys. Jeg foretrekker også silencer på, selv om det gjør våpnet "dårligere" ifht stats, men bedre ifht min spillestil ;)

UMP45 med silencer dreper på 4 skudd i overkroppen på core, men det samme kan desverre ikke sies om ACR uten silencer :p Jeg forstår godt valget av våpen da jeg bruker mye det samme selv, og den ekstra mobiliteten gjør ikke meg noe heller ^^

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å bli SERIØST lei av den trege updateraten i dette spillet. Eksempel: Du blir beskutt og løper i dekning rundt et hushjørne. Da du er 1 meter rundt hjørnet blir du drept. Han må vel ha skutt gjennom veggen da, tenker du. Du ser på killcam, men neida. Da du ble drept hadde du visst ikke klart å komme deg rundt hjørnet ennå. Lignende situasjoner skjer hele tiden i "knivdueller" også, når to stk prøver å knive hverandre. Det er så irriterende at det ikke går an å sette ord på det. Dette er etter min mening det aller aller værste med dette spillet, og trenger en fix asap.

Endret av SPRCO
Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli SERIØST lei av den trege updateraten i dette spillet. Eksempel: Du blir beskutt og løper i dekning rundt et hushjørne. Da du er 1 meter rundt hjørnet blir du drept. Han må vel ha skutt gjennom veggen da, tenker du. Du ser på killcam, men neida. Da du ble drept hadde du visst ikke klart å komme deg rundt hjørnet ennå. Lignende situasjoner skjer hele tiden i "knivdueller" også, når to stk prøver å knive hverandre. Det er så irriterende at det ikke går an å sette ord på det. Dette er etter min mening det aller aller værste med dette spillet, og trenger en fix asap.

Det er så ubeskrivelig irriterende. Tror det er slik at hosten kan ligge forran et par sekunder (0-1.5 sek) i spillet. Men ja. Irriterende som pokker :p

Lenke til kommentar

Jeg synes det er blitt en god del gode folk på de fleste matchene jeg spiller i det siste på PC, som oftest er de første prestige eller over. Igår fikk en fyr blant annet en nuke på afghan (hvordan er det mulig på pc :/ ) må si jeg savner å spille mot noobs. Er en god stund siden jeg har fått nuke, nå er det like før jeg bare gir opp å gå med nuke siden det alltid er noen gode folk som tar fra meg sjansen :( Har god K/D ratio, 1.62, men det hjelper ikke stort å få nuke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...