tsghost Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Håper de tar med noen baner fra Cod4 i en mappack Har hørt rykter om at Crash kommer med. Har også hørt rykter om Overgrown. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Takk for ripset anngående M93- Raffica Den eier Manshiit, har aldri fått så bra K/D med madness med den Pistolen/Machine pistol 49-13-7 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er kun mentalt, barret er bedre. Hutch har sagt det selv =) Lol. Preferanser gutten min, man kan like følelsen av intervention bedre selvom barret har mindre recoil og whatnot. Akkurat som at noen spiller bedre med M4 på cs med silencer enn uten, selvom den blir mye dårligere. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er individuelt hva man føler og foretrekker med hvert våpen, ja. Man får sine favoritter og synes alle andre varianter er udugelige. Jeg bruker f.eks nesten utelukkende UMP som primary og M9 som secondary, selv om det sikkert finnes "bedre" SMGs og secondarys. Jeg foretrekker også silencer på, selv om det gjør våpnet "dårligere" ifht stats, men bedre ifht min spillestil Lenke til kommentar
branick Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er individuelt hva man føler og foretrekker med hvert våpen, ja. Man får sine favoritter og synes alle andre varianter er udugelige. Jeg bruker f.eks nesten utelukkende UMP som primary og M9 som secondary, selv om det sikkert finnes "bedre" SMGs og secondarys. Jeg foretrekker også silencer på, selv om det gjør våpnet "dårligere" ifht stats, men bedre ifht min spillestil UMP45 med silencer dreper på 4 skudd i overkroppen på core, men det samme kan desverre ikke sies om ACR uten silencer Jeg forstår godt valget av våpen da jeg bruker mye det samme selv, og den ekstra mobiliteten gjør ikke meg noe heller ^^ Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mappack!! Håper virkelig Crash og andre Cod4 baner kommer, de var så mye bedre Men desverre kommer det 10 dager etter for ps3 og PC! Sadface Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mappack!!Håper virkelig Crash og andre Cod4 baner kommer, de var så mye bedre Men desverre kommer det 10 dager etter for ps3 og PC! Sadface Hvordan vet du at det kommer 10 dager etter for ps3 og PC? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Sier bare Micro$oft Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 ser ikke helt hva microsoft har med ps3 å gjøre Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Var vel ikke vanskelig å skjønne at MS har betalt for tidsbegrenset eksklusivitet? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Nå begynner jeg å bli SERIØST lei av den trege updateraten i dette spillet. Eksempel: Du blir beskutt og løper i dekning rundt et hushjørne. Da du er 1 meter rundt hjørnet blir du drept. Han må vel ha skutt gjennom veggen da, tenker du. Du ser på killcam, men neida. Da du ble drept hadde du visst ikke klart å komme deg rundt hjørnet ennå. Lignende situasjoner skjer hele tiden i "knivdueller" også, når to stk prøver å knive hverandre. Det er så irriterende at det ikke går an å sette ord på det. Dette er etter min mening det aller aller værste med dette spillet, og trenger en fix asap. Endret 18. februar 2010 av SPRCO Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er vel ikke så lett å fikse dette da det er lag som resultat av host systemet. Velkjent problem for oss konsollspillere iværtfall. Jeg er blitt vant til det, selv om det til tider er irriterende. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvordan starter man prestige? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvordan starter man prestige? Du må vere lvl 70. Så går du innpå barracks der står det prestige i menyen og velg. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Den er grå, selv om jeg er lvl 70 og kan ikke trykke på den :S Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du må ha fylt opp lvl-meteret i lvl 70. Dvs nå "71" Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nå begynner jeg å bli SERIØST lei av den trege updateraten i dette spillet. Eksempel: Du blir beskutt og løper i dekning rundt et hushjørne. Da du er 1 meter rundt hjørnet blir du drept. Han må vel ha skutt gjennom veggen da, tenker du. Du ser på killcam, men neida. Da du ble drept hadde du visst ikke klart å komme deg rundt hjørnet ennå. Lignende situasjoner skjer hele tiden i "knivdueller" også, når to stk prøver å knive hverandre. Det er så irriterende at det ikke går an å sette ord på det. Dette er etter min mening det aller aller værste med dette spillet, og trenger en fix asap. Det er så ubeskrivelig irriterende. Tror det er slik at hosten kan ligge forran et par sekunder (0-1.5 sek) i spillet. Men ja. Irriterende som pokker Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 mario (10 kills uten killstreak reward) var enkel :-) Klarte den på første forsøk. Rett opp på taket på Highrise med One Man Army og Tactical insertion. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg synes det er blitt en god del gode folk på de fleste matchene jeg spiller i det siste på PC, som oftest er de første prestige eller over. Igår fikk en fyr blant annet en nuke på afghan (hvordan er det mulig på pc :/ ) må si jeg savner å spille mot noobs. Er en god stund siden jeg har fått nuke, nå er det like før jeg bare gir opp å gå med nuke siden det alltid er noen gode folk som tar fra meg sjansen Har god K/D ratio, 1.62, men det hjelper ikke stort å få nuke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå