Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javel. Det var visst normalt for mine kompiser og havne i 3bar games, så hva dere snakker om skjønner jeg ikke. Flere av dem har gjerne lureping, som er så lavt på 3baren at den nesten hopper til 2.

 

Jeg har alltid 4bar games på ps3, og taper situsasjoner på xbox som jeg vinner på ps3 pga nettopp latency, har mye å si i crash situasjoner.

 

Xbox irriterer meg litt pga nettopp det.

 

Er søk etter game system på xbox så mye anerledes? Tok jo evigheter å søke, og kom opp dødsmange potensielle games. På ps3 kommer det vanlgivis bare opp ett par potensielle games, men den søker jo mye kjappere og da.

Lenke til kommentar

Virker som den finsøker, på ps3 tar det et-to sekund å bli 100% ferdig med et søk.

Selvom den får mange potensielle games på første søket, blir det sjeldent 4 bars. Skjønner ikke hva som gjør xbox så forskjellig fra ps3?

 

Point is, jeg bruker dobbelt, om ikke trippelt så lang tid på å søke på xbox, og tilogmed da kommer jeg ikke ofte i 4 bar games?

Lenke til kommentar

Folk liker Intervention best fordi den er mer nøyaktig. Og jeg bryr meg fint lite om hva pc tullingene som har cracket spillet sier. Jeg treffer bedre med intervention på langskuddene. Mulig det er mentalt, da jeg vet at jeg ofte kun får en sjanse med intervention, men slik er det bare. HAr hørt flere si det samme, og mener Hutch nevner det i en av sine videoer også.

Jeg spiller dog kun med Barretten for øyeblikket da jeg er ute etter 1000HS challngen på den også. Det tar forøvrig mye lenger tid denne gangen enn det gjorde med Intervention. Kanskje det er scopet som er bedre å sikte med?

Lenke til kommentar

Er det noen her som har giddet å gå for Fall Camo på våpen før de prestiger? De fleste får jo langt flere vanlige kills enn headshots, slik at alle challenges på våpnet er gjerne tatt lenge før 250 HS begynner å nærme seg, slik at de er litt "bortkastet" før man får Prestige Challengene på de våpnene det gjelder.

 

(personlig er det UMP jeg holder på med, 182 HS nå og alt annet gjort. Fikk 150 HS/Red Tiger på samme kill som "1000 kills"-challenge)

Lenke til kommentar
Håper de tar med noen baner fra Cod4 i en mappack :D

 

Har hørt rykter om at Crash kommer med.

 

håper jeg VIRKELIG ikke, jeg hatet Crash. Crossfire, Pipeline, Shipment, Vacant derimot. :drool:

 

Crash, Crossfire, Vacant er jo de ultimate Promod-banene, sammen med Strike og Backlot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...