Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen ganger kommer man sammen med et lag som virkelig ikke kan noen ting, og man ender opp med å redde dagen for alle på egenhånd.. slike runder er noe av det morsomste som fins i dette spillet, samtidig som det er utrolig frustrerende!

 

Sjekk pingen på motstanderne dine da. Og de på laget ditt, for den del.

Endret av Vycan
Lenke til kommentar
Dæven nå fikk jeg forsterka inntrykket av at noobtube virkelig er NOOBtube. Spilte et par timer IGI 2 online, og der snakker vi SKILLtube. Klarte å få 0 kills med den på to timer :p Sånn det skulle vært i MW2 også, dritvanskelig å bruke.

 

Skulle gjerne sett at grenade launcher ble litt vanskeligere i mw2. Likevel har jeg ikke så mye problemer med det sånn som det er, personlig. Lurer på om det er noen forskjell fra prosentvis antall brukere av gl på pc til konsoll.

Lenke til kommentar
Noen ganger kommer man sammen med et lag som virkelig ikke kan noen ting, og man ender opp med å redde dagen for alle på egenhånd.. slike runder er noe av det morsomste som fins i dette spillet, samtidig som det er utrolig frustrerende!

 

Sjekk pingen på motstanderne dine da. Og de på laget ditt, for den del.

majoriteten lå på 80-100 i ping, dvs fire barer. Jeg har bare endret oppsettet mitt så jeg enklere kan se forskjellene :) Det vil jo ALLTID være en og annen som har dårlig ping.

Lenke til kommentar
Noen ganger kommer man sammen med et lag som virkelig ikke kan noen ting, og man ender opp med å redde dagen for alle på egenhånd.. slike runder er noe av det morsomste som fins i dette spillet, samtidig som det er utrolig frustrerende!

 

Sjekk pingen på motstanderne dine da. Og de på laget ditt, for den del.

majoriteten lå på 80-100 i ping, dvs fire barer. Jeg har bare endret oppsettet mitt så jeg enklere kan se forskjellene :) Det vil jo ALLTID være en og annen som har dårlig ping.

 

Ping, 70 = 4 barer. 80 = vekselvis 4 og 3. Sånn er det på meg i hvertfall.

Lenke til kommentar
Er ikke så ofte jeg havner i svak 3strek singal eller 3 strek singal generelt på ps3.

Xbox er det jo under om jeg faktisk havner i 3-4 strek game.

 

Hva er det som får xbox til å suge så fatalt? Hater at storparten av venner spiller der.

 

Kjenner meg ikke igjen. Jeg kan faktisk telle på 1 hånd de gangene jeg har vært under 3 streker i ett mw2 game på xbox. Xbox suger ikke fatalt.

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke noe særlig problemer på xbox, og jeg er i et hus med 6 andre og koblet til trådløst.. :ermm: Det er jo såklart noen runder innimellom hvor den ramler ned på to barer, men det går som regel fort over. Samt jeg velger å skylde på de 5 andre som sitter og suger på linja. Spesielt torrenttrollet i etasjen over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...