Gjest Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 @erlendo89: Fullt mulig Er jo bare en garasje port en og en dør åpning rett til den andre siden der du spawner. Kan like godt spraye med en LMG der Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 joda, men et skudd med intervention no scope gjennom en garasjeport, og det blir headshot, synes jeg virker som litt for mye flaks Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Noen ganger kommer man sammen med et lag som virkelig ikke kan noen ting, og man ender opp med å redde dagen for alle på egenhånd.. slike runder er noe av det morsomste som fins i dette spillet, samtidig som det er utrolig frustrerende! Sjekk pingen på motstanderne dine da. Og de på laget ditt, for den del. Endret 17. februar 2010 av Vycan Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dæven nå fikk jeg forsterka inntrykket av at noobtube virkelig er NOOBtube. Spilte et par timer IGI 2 online, og der snakker vi SKILLtube. Klarte å få 0 kills med den på to timer Sånn det skulle vært i MW2 også, dritvanskelig å bruke. Skulle gjerne sett at grenade launcher ble litt vanskeligere i mw2. Likevel har jeg ikke så mye problemer med det sånn som det er, personlig. Lurer på om det er noen forskjell fra prosentvis antall brukere av gl på pc til konsoll. Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen ganger kommer man sammen med et lag som virkelig ikke kan noen ting, og man ender opp med å redde dagen for alle på egenhånd.. slike runder er noe av det morsomste som fins i dette spillet, samtidig som det er utrolig frustrerende! Sjekk pingen på motstanderne dine da. Og de på laget ditt, for den del. majoriteten lå på 80-100 i ping, dvs fire barer. Jeg har bare endret oppsettet mitt så jeg enklere kan se forskjellene Det vil jo ALLTID være en og annen som har dårlig ping. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen ganger kommer man sammen med et lag som virkelig ikke kan noen ting, og man ender opp med å redde dagen for alle på egenhånd.. slike runder er noe av det morsomste som fins i dette spillet, samtidig som det er utrolig frustrerende! Sjekk pingen på motstanderne dine da. Og de på laget ditt, for den del. majoriteten lå på 80-100 i ping, dvs fire barer. Jeg har bare endret oppsettet mitt så jeg enklere kan se forskjellene Det vil jo ALLTID være en og annen som har dårlig ping. Ping, 70 = 4 barer. 80 = vekselvis 4 og 3. Sånn er det på meg i hvertfall. Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nå er det vel ingen nyhet at alle får dårlig ping i MW2 sett i forhold til andre spill som f.eks CS, COD4, osv Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det fins nok dessverre ikke noe som heter god ping i dette spillet. Reint tilkoblingsmessig er dette det dårligste spillet jeg har vært borti, med unntak av coop-delen til Splinter Cell: Chaos Theory, som ikke funker/aldri har funka overhodet. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er ikke så ofte jeg havner i svak 3strek singal eller 3 strek singal generelt på ps3. Xbox er det jo under om jeg faktisk havner i 3-4 strek game. Hva er det som får xbox til å suge så fatalt? Hater at storparten av venner spiller der. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er ikke så ofte jeg havner i svak 3strek singal eller 3 strek singal generelt på ps3.Xbox er det jo under om jeg faktisk havner i 3-4 strek game. Hva er det som får xbox til å suge så fatalt? Hater at storparten av venner spiller der. Kjenner meg ikke igjen. Jeg kan faktisk telle på 1 hånd de gangene jeg har vært under 3 streker i ett mw2 game på xbox. Xbox suger ikke fatalt. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Enig. Jeg har stort sett alltid god connection på Xbox. Kan av og til havne i lobby med amerikanere sent en kveld og da er det rett ned i 2 bars. Ellers er det som regel alltid 3-4 bars om noen fra Europa hoster. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det spillere med PC, Xbox og PS3 på samme server? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det lettare å skyte ned helikopter utan bruk av eksplosiver i hardcore? Altså. Er det våpena som gjer meir skade i hardcore eller er det helsa til spelarane som er lavare en normalt? Eller kanskje det er ein kombinasjon? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Uhm, hvorfor er egentlig intervention så forbanna populær? Den har få kuler i magasinet, skyter sakte og har like mye dmg som alle andre snipere?? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Uhm, hvorfor er egentlig intervention så forbanna populær? Den har få kuler i magasinet, skyter sakte og har like mye dmg som alle andre snipere?? +1 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Intervention er best. Klarer ikke noen av de andre. Untak av WA2000 og M21 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 klarer ikke noe av de andre utenom intervention, m21 og wa? vil ikke det si 3/4 ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har heller ikke noe særlig problemer på xbox, og jeg er i et hus med 6 andre og koblet til trådløst.. Det er jo såklart noen runder innimellom hvor den ramler ned på to barer, men det går som regel fort over. Samt jeg velger å skylde på de 5 andre som sitter og suger på linja. Spesielt torrenttrollet i etasjen over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå