Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

spilte capture the flag 3 person team tactical. var irrieterende! jeg la på motstanderens side der flagget kommer opp og mens jeg ligger der kommer en annen spiller og står der og tar flagget fra meg. gang på gang:@ en jævel med andre ord. Var så pist. jeg sto der o 30 sek hver gang og ventet på flagget komemr tilbake og så kommer han og tar den fra meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg spillet i går og fikk testet noen runder. Mye nytt og ukjent selvsagt. Ble i det minste ikke sist _hver_ runde. ;)

 

Er det noe spesielt å tenke på i starten, med tanke på å få tak i nye (og bedre?) våpen, utstyr?

Er det kun graden min som bestemmer hva jeg har tilgang på?

 

Graden bestememr hvilke våpen du har tilgang på. Oppgraderinger til våpenet får du etterhvert som du får mange kills med det våpenet. Samtidig får du gjerne ekstra XP for å greie challenges på våpen ol. som igjen gir deg raskere høyere grad og nye våpen. Det er dog ikke alltid at våpen du får på høyere nivå er oevrlegne de du allerede har.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Kjøpte meg spillet i går og fikk testet noen runder. Mye nytt og ukjent selvsagt. Ble i det minste ikke sist _hver_ runde. ;)

 

Er det noe spesielt å tenke på i starten, med tanke på å få tak i nye (og bedre?) våpen, utstyr?

Er det kun graden min som bestemmer hva jeg har tilgang på?

Om du bare vil levle opp fortest mulig for å unlocle våpen og tilbehør fortest mulig anbefaler jeg deg å ta en titt på denne videoen, da den viser den desidert raskeste metoden å gjøre det på.

 

Et annet tips for å levle opp raskest mulig er som mange har nevnt tidligere i denne tråden, å velge 1 våpen, og få 300 kills med det (dette unlocker FMJ), så bytte til et annet våpen og starte syklusen igjen. Dette fordi man får mest XP i begynnelsen på alle våpnene, mens når man har 300 kills, så er det 200 kills igjen til neste achievement på det samme våpenet, mens med 200 kills på et nytt våpen, så har du minimum 22000XP allerede der, ikke medregnet alle headshots, one shot kills, first blood kills du vil få i tillegg, så det reelle tallet XP er noe større.

 

Men jeg kan ikke anbefale å gjøre dette HELE veien til level 70, for det blir fort kjedelig desverre :(

 

anbefaler å bruke perken hardline for å gå enda raskere oppover i gradene, da man trenger 1 kill mindre for å få de tingene man velger som killstreaks på denne måten.

Og setter du killstreaks til: 4-Care package+5-sentry gun drop+8emergency airdrop, og du gir bort alt sammen, har du MINIMUM 1000XP ved å gi bort alle til dine teammates, og ofte får du 2-3000 XP hver gang du kaster et lass kasser til dine medspillere. Gjør dette 3-4 ganger hver runde, så går regnestykket fort opp som du skjønner ;)

 

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Fikk tidenes latterkrampe i en Search and Destroy kamp.

Ene fyren gikk bare med Riot shield og var bomb carrier, så jeg brukte noobtube mot han og tok han etterhvert.

 

Tilslutt ble fyren så sur at han spammet chatten med drapstrusler og spurte hva adressen min var osv.

 

Lite utkast fra samtalen:

 

post-135605-1266414612_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
Kjøpte meg spillet i går og fikk testet noen runder. Mye nytt og ukjent selvsagt. Ble i det minste ikke sist _hver_ runde. ;)

 

Er det noe spesielt å tenke på i starten, med tanke på å få tak i nye (og bedre?) våpen, utstyr?

Er det kun graden min som bestemmer hva jeg har tilgang på?

Om du bare vil levle opp fortest mulig for å unlocle våpen og tilbehør fortest mulig anbefaler jeg deg å ta en titt på denne videoen, da den viser den desidert raskeste metoden å gjøre det på.

 

Et annet tips for å levle opp raskest mulig er som mange har nevnt tidligere i denne tråden, å velge 1 våpen, og få 300 kills med det (dette unlocker FMJ), så bytte til et annet våpen og starte syklusen igjen. Dette fordi man får mest XP i begynnelsen på alle våpnene, mens når man har 300 kills, så er det 200 kills igjen til neste achievement på det samme våpenet, mens med 200 kills på et nytt våpen, så har du minimum 22000XP allerede der, ikke medregnet alle headshots, one shot kills, first blood kills du vil få i tillegg, så det reelle tallet XP er noe større.

 

Men jeg kan ikke anbefale å gjøre dette HELE veien til level 70, for det blir fort kjedelig desverre :(

 

anbefaler å bruke perken hardline for å gå enda raskere oppover i gradene, da man trenger 1 kill mindre for å få de tingene man velger som killstreaks på denne måten.

Og setter du killstreaks til: 4-Care package+5-sentry gun drop+8emergency airdrop, og du gir bort alt sammen, har du MINIMUM 1000XP ved å gi bort alle til dine teammates, og ofte får du 2-3000 XP hver gang du kaster et lass kasser til dine medspillere. Gjør dette 3-4 ganger hver runde, så går regnestykket fort opp som du skjønner ;)

 

Lykke til =)

 

Takk, mye bra info her. Men siste avsnittet skjønte jeg absolutt ingenting av. :D Det kommer vel etter hvert. En annen her nevnte også "perk", hva er det?

 

Tenker jeg skal kose meg med spillet, og ikke tenke på rask leveling egentlig. Men jeg gidder ikke være slaktoffer i matchene heller, så det viktige er vel å finne rette våpen for meg, lære å bevege meg riktig, bruke granater og slikt på en god måte istedetfor tilfeldige kast osv...

Lenke til kommentar
[quote name='Pop'

.....

anbefaler å bruke perken hardline for å gå enda raskere oppover i gradene, da man trenger 1 kill mindre for å få de tingene man velger som killstreaks på denne måten.

Og setter du killstreaks til: 4-Care package+5-sentry gun drop+8emergency airdrop, og du gir bort alt sammen, har du MINIMUM 1000XP ved å gi bort alle til dine teammates, og ofte får du 2-3000 XP hver gang du kaster et lass kasser til dine medspillere. Gjør dette 3-4 ganger hver runde, så går regnestykket fort opp som du skjønner ;)

 

Lykke til =)

 

Takk, mye bra info her. Men siste avsnittet skjønte jeg absolutt ingenting av. :D Det kommer vel etter hvert. En annen her nevnte også "perk", hva er det?

 

Tenker jeg skal kose meg med spillet, og ikke tenke på rask leveling egentlig. Men jeg gidder ikke være slaktoffer i matchene heller, så det viktige er vel å finne rette våpen for meg, lære å bevege meg riktig, bruke granater og slikt på en god måte istedetfor tilfeldige kast osv...

 

Når du starter spillet kan du velge hvilke våpen osv. du skal spille med ved å velge en "klasse" (class). En klasse er et oppsett av våpen, granater og "perks", engelsk for "goder" = fordeler.

Du kan for hver klasse velge 3 perks. En perk gjør feks at du løper fortere, en gjør at skuddene dine gjø mer skade og en annen gjør at du trenger en mindre "kill" (kill=er å drepe en person) for å få killstreak reward.

Killstreak = kills på rad uten at du selv dør i mellomtiden

Killstreak rewards = belønninger du får ved å greie en killstreak på feks 4.

 

Hardline (som er en perk) gjør at du bare trenger 3 kills for å få en killstreakreward som egentlig krever 4 kills.

 

Hvis du velger carepackage, turret og emergency airdrop som killstreak-rewards (du kan max ha 3 stk pr gang) vil du kunne gi disse belønningene til lagkammeratene dine istedenfor å ta dem selv. Dette gir ekstrapoeng.

 

EDIT: Jeg ville dog ikke gitt bort turreten da den gjør det myyye enklere å komme opp i nødvendig antall kills du trenger for å få neste killstreak reward.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Noen ganger kommer man sammen med et lag som virkelig ikke kan noen ting, og man ender opp med å redde dagen for alle på egenhånd.. slike runder er noe av det morsomste som fins i dette spillet, samtidig som det er utrolig frustrerende!

 

590777.jpeg

 

Class setup:

AK47 w/ FMJ

PP2000 RDS

Semtex + stun

 

sleight of hand pro

stopping power pro

sitrep

Lenke til kommentar
Når du starter spillet kan du velge hvilke våpen osv. du skal spille med ved å velge en "klasse" (class). En klasse er et oppsett av våpen, granater og "perks", engelsk for "goder" = fordeler.

Du kan for hver klasse velge 3 perks. En perk gjør feks at du løper fortere, en gjør at skuddene dine gjø mer skade og en annen gjør at du trenger en mindre "kill" (kill=er å drepe en person) for å få killstreak reward.

Killstreak = kills på rad uten at du selv dør i mellomtiden

Killstreak rewards = belønninger du får ved å greie en killstreak på feks 4.

 

Hardline (som er en perk) gjør at du bare trenger 3 kills for å få en killstreakreward som egentlig krever 4 kills.

 

Hvis du velger carepackage, turret og emergency airdrop som killstreak-rewards (du kan max ha 3 stk pr gang) vil du kunne gi disse belønningene til lagkammeratene dine istedenfor å ta dem selv. Dette gir ekstrapoeng.

 

EDIT: Jeg ville dog ikke gitt bort turreten da den gjør det myyye enklere å komme opp i nødvendig antall kills du trenger for å få neste killstreak reward.

 

Takker så mye. Det gjorde ting litt klarere. Merkelig at manualen i dvd-coveret ikke sier en døyt om slikt som dette.

 

Er alle serverne bare vanlige spillere som setter opp, eller kjører steam/utgiver noen også?

Lenke til kommentar

I går ble jeg drept på den sykeste måten jeg har sett noen gang. Spilte TDM på skidrow.

Startet på siden hvor det står en sentry gun i et vindu(husker ikke hvilket lag det er).

Jeg løp, som jeg vanligvis gjør på starten mot den bilen som står inne på det store området like ved der laget mitt startet for å scope igjennom døren på bilen, mot gangen der motstanderne bruker å komme fra i starten. Men før jeg i det hele tatt når frem til bilen er jeg steindau. Headshot står det. Da jeg ser på killcammen, ser jeg at kisen løper fra start mot garasje porten i enden av gangen, og no scoper meg gjennom porten uten å ha noe peilng på hvor folk er.

 

Kan dette være en cheat eller var dette bare flaks? Spiller på X360

 

Kan komme med bilde for å forklare litt bedre kanskje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...