deaktivert443556 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 I går koblet jeg ut alle kill streak awards i et forsøk på å få den challengen som krever at man må drepe 10 stk uten å dø og uten noen KSA. Det gikk ikke så bra. Det blir ekstra vanskelig av at jeg bevisst prøver på dette. Jeg gir meg ikke, for jeg skal ha Mario-emblemet! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 I går koblet jeg ut alle kill streak awards i et forsøk på å få den challengen som krever at man må drepe 10 stk uten å dø og uten noen KSA. Det gikk ikke så bra. Det blir ekstra vanskelig av at jeg bevisst prøver på dette. Jeg gir meg ikke, for jeg skal ha Mario-emblemet! Fett. Er det Captain Price i sånn 8-bits mario figur? Godt tips: Spill defensivt og la fienden komme til deg. Gjelder også å bli usett. Så sleng på Ninja og eventuelt cold blooded. Det er nok lettest å få det til på Capture The Flag. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg spiller egentlig kun TDM, men kanskje på tide å prøve noe nytt. Uansett så har jeg i det siste kun spilt for å levle opp våpen, og da stresser jeg ikke akkurat med å bruke KSA’ene jeg får. Jeg har jo fått 10+ kills på denne måten flere ganger, men det blir som sagt vanskeligere når jeg prøver. Det er litt tricky å velge mellom stealthy men dårlig på distanse med silencer, eller noisy men god på distanse uten. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 hva er KSA? Kill Streak Awards. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Killstreak awards. EDIT: Liiland var visst raskest Endret 17. februar 2010 av Mutu Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 så man får et emblem hvis man skrur av killstrike emblemene og dreper 10 uten å dø? (mario)? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 I går koblet jeg ut alle kill streak awards i et forsøk på å få den challengen som krever at man må drepe 10 stk uten å dø og uten noen KSA. Det gikk ikke så bra. Det blir ekstra vanskelig av at jeg bevisst prøver på dette. Jeg gir meg ikke, for jeg skal ha Mario-emblemet! Fett. Er det Captain Price i sånn 8-bits mario figur? Godt tips: Spill defensivt og la fienden komme til deg. Gjelder også å bli usett. Så sleng på Ninja og eventuelt cold blooded. Det er nok lettest å få det til på Capture The Flag. Kvifor er det lettest på Capture the Flag? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 fordi at det av og til en gang i blant kanskje kommer en og skal ha flagget? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 må man ha 10 kills og 0 deaths for å få den elle rkan man ha 12 kkills og 1 deaths feks? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 fordi at det av og til en gang i blant kanskje kommer en og skal ha flagget? Man kan jo like gjerne spele Demolition da. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kramer, så lenge du får 10 på rad uten å dø, så har du klart denne challengen. Ja, altså uten at du har noen kill streak awards. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) takk:) da prøver jeg nå Bør kanskje bruke silencer og hartbeat? Endret 17. februar 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ah, den er ganske enkel og grei, Har mario emblemet men huska ikkje korleis eg fekk da Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen som er med på noen Runder på X360 akkurat nå ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fikk selv Mario Price emblemet på en SD match Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 da fikk eg den:D OG jeg tok med sniper 2 headshoot med 1 kule:D Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen som er med på noen Runder på X360 akkurat nå ? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kjøpte meg spillet i går og fikk testet noen runder. Mye nytt og ukjent selvsagt. Ble i det minste ikke sist _hver_ runde. Er det noe spesielt å tenke på i starten, med tanke på å få tak i nye (og bedre?) våpen, utstyr? Er det kun graden min som bestemmer hva jeg har tilgang på? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kjøpte meg spillet i går og fikk testet noen runder. Mye nytt og ukjent selvsagt. Ble i det minste ikke sist _hver_ runde. Er det noe spesielt å tenke på i starten, med tanke på å få tak i nye (og bedre?) våpen, utstyr? Er det kun graden min som bestemmer hva jeg har tilgang på? Får å gjøre det bra, og få mye kills og lite deaths, så bør du spille defensivt(ikke camping) og la fienden komme til deg. Eneste er å bli kjent med maps, våpen, og hvilke perks du foretrekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå