Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I går koblet jeg ut alle kill streak awards i et forsøk på å få den challengen som krever at man må drepe 10 stk uten å dø og uten noen KSA. Det gikk ikke så bra. Det blir ekstra vanskelig av at jeg bevisst prøver på dette. Jeg gir meg ikke, for jeg skal ha Mario-emblemet!

 

Fett. Er det Captain Price i sånn 8-bits mario figur?

 

Godt tips: Spill defensivt og la fienden komme til deg. Gjelder også å bli usett. Så sleng på Ninja og eventuelt cold blooded. Det er nok lettest å få det til på Capture The Flag.

Lenke til kommentar

Jeg spiller egentlig kun TDM, men kanskje på tide å prøve noe nytt. Uansett så har jeg i det siste kun spilt for å levle opp våpen, og da stresser jeg ikke akkurat med å bruke KSA’ene jeg får. Jeg har jo fått 10+ kills på denne måten flere ganger, men det blir som sagt vanskeligere når jeg prøver.

 

Det er litt tricky å velge mellom stealthy men dårlig på distanse med silencer, eller noisy men god på distanse uten.

Lenke til kommentar
I går koblet jeg ut alle kill streak awards i et forsøk på å få den challengen som krever at man må drepe 10 stk uten å dø og uten noen KSA. Det gikk ikke så bra. Det blir ekstra vanskelig av at jeg bevisst prøver på dette. Jeg gir meg ikke, for jeg skal ha Mario-emblemet!

 

Fett. Er det Captain Price i sånn 8-bits mario figur?

 

Godt tips: Spill defensivt og la fienden komme til deg. Gjelder også å bli usett. Så sleng på Ninja og eventuelt cold blooded. Det er nok lettest å få det til på Capture The Flag.

Kvifor er det lettest på Capture the Flag?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg spillet i går og fikk testet noen runder. Mye nytt og ukjent selvsagt. Ble i det minste ikke sist _hver_ runde. ;)

 

Er det noe spesielt å tenke på i starten, med tanke på å få tak i nye (og bedre?) våpen, utstyr?

Er det kun graden min som bestemmer hva jeg har tilgang på?

Lenke til kommentar
Kjøpte meg spillet i går og fikk testet noen runder. Mye nytt og ukjent selvsagt. Ble i det minste ikke sist _hver_ runde. ;)

 

Er det noe spesielt å tenke på i starten, med tanke på å få tak i nye (og bedre?) våpen, utstyr?

Er det kun graden min som bestemmer hva jeg har tilgang på?

 

Får å gjøre det bra, og få mye kills og lite deaths, så bør du spille defensivt(ikke camping) og la fienden komme til deg. Eneste er å bli kjent med maps, våpen, og hvilke perks du foretrekker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...