Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye har Stopping Power egentlig å si når du bruker UMP?

Jeg hørte forresten noe om en patch man kunne laste ned for å få en ny assault rifle, hvor kan den lastes ned? En kompis løper rundt med en AR jeg aldri har sett før og han nekter å si hvor han fant patchen. :p

Kan være som på CS. At du finner flere, "themes"/utseender til våpen. Husker ikke hva det heter ... Decks? Uansett: Dvs, han løper rundt med M4A1, men det ser ut som et annet våpen.

 

 

 

Btw, har editet montagen og sånt. Uploader i morgen. Ikke forvent noe særlig mer enn før. Fortsatt ganske fæl kvalitet. Men men. (Ikke kom og si at jeg skal kjøpe meg Cap Card eller Dazzle, e.l. Fordi JA, jeg skal det, etterhvert.)

Lenke til kommentar
Mja, er nok ikke det heller. Det ikonet som kommer opp når han dreper noen var ukjent for meg det og.

Kan følge med.

 

Isåfall: Tviler sterkt på at han har skaffet en patch som skaffet han våpenet. Egentlig det latterligste jeg har hørt. Men men, kan det være noe som en slags promod hvor det følger med? Spiller ikke PC uansett, så er ikke akkurat meg som har mest peil.

Lenke til kommentar

Var godt å komme tilbake etter en nokså lang pause fra MW2, og ble endra bedre når det endelig løsnet for meg idag etter å ha spilt helt latterlig dårlig igår. Kanskje det har med at jeg byttet callsign tilbake til det norske flagget hehe, men endte opp med å dra samtlige killstreaks opp i mot 40 på normal TDM - synd jeg ikke spiller med nuke. Kanskje jeg har vært heldig matcher sidem det virker som at det ikke er så mange som løper rundt med akimbo shotguns lenger, men har vært fryktelig mange med akimbo G18 må jeg si.

Lenke til kommentar

Ok, har et litt rart tema...

 

Jo flere dingser og duppeditter jeg kunne bruke før jeg gikk prestige jo dårligere ble jeg. Når jeg gikk i prestige og kun hadde tilgang til våpen med basic sikter og var strippa for alt så spilte jeg MYYYYE bedre... Var som om all teknologien bare slowa meg...

 

Jeg spiller nå med acr med silencer og kun det. Åpne sikter funker som F for meg og har AA12 som secondary med grip. Sikter ALDRI med den, bare pøser ut det som er i magasinet. Funker fint bortsett fra at man har lite ammo til den.

Kjører i tillegg Scavenger PRO, ColdBlooded PRO og Ninja PRO...

 

Føler at dette er som Remareklamen, det enkle er ofte det beste... :p

 

Noen andre som har erfart det samme?

Lenke til kommentar
Ok, har et litt rart tema...

 

Jo flere dingser og duppeditter jeg kunne bruke før jeg gikk prestige jo dårligere ble jeg. Når jeg gikk i prestige og kun hadde tilgang til våpen med basic sikter og var strippa for alt så spilte jeg MYYYYE bedre... Var som om all teknologien bare slowa meg...

 

Jeg spiller nå med acr med silencer og kun det. Åpne sikter funker som F for meg og har AA12 som secondary med grip. Sikter ALDRI med den, bare pøser ut det som er i magasinet. Funker fint bortsett fra at man har lite ammo til den.

Kjører i tillegg Scavenger PRO, ColdBlooded PRO og Ninja PRO...

 

Føler at dette er som Remareklamen, det enkle er ofte det beste... :p

 

Noen andre som har erfart det samme?

 

Sååå ... essensen i innlegget ditt er at du synes du sikter bedre uten enn med rds/hs/acog/thermal?

Hmm. Med noen gunnere så stemmer faktisk det, Tar-21 for eksempel får DÅRLIGERE sikte med red dot sight enn uten av en eller annen grunn. Men spør du meg er holographic sight bedre å ha enn å ikke ha for å si det sånn.. min mening hvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...