Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh herre, gikk ifra å spille mw2 på en 22" ish skjerm til å spille på den nye 42" idag, må jo faktisk venne seg til at ting er større.

Bytta fra 22 tommer til 46 tommer for tre dager siden jeg og^^ Var litt uvant i starten, men funker mye bedre på stor skjerm :D

 

Mtp avstand og oppløsning så blir det vel så og si ganske likt.

Lenke til kommentar

Kan jeg lage en ny steam bruker, legge til mw2 og spille med samme cd-keyen som den andre brukeren min?(ikke samtidig selvfølgelig) eller blir den brukeren jeg allerede har slettet?

Broren min har hatt noen venner på besøk og må selvfølgelig låne min profil for at de skal få spilt sammen. De har et gjennomsnitt på kanskje 4-22 så da vet jeg egentlig ikke hvor mye jeg EGENTLIG har i KD... lurte på om det går ann å lage en ny bruker slik at de ikke behøver å spille på noen av våres, slik en kunne på cod4. Men siden det er steam så er jeg litt redd for å gjøre det :O

Lenke til kommentar

ACR skader mindre, men veier opp for det med automatisk fremfor burst, nesten ingen rekyl og det faktum at på hardcore trenger man nesten ingen kuler for å drepe.

 

M16 derimot er burst, skader mer og gir egentlig bedre kontroll, men egner seg nesten bedre i normal modus.

 

Digger forøvrig begge, men ACR er bare litt bedre på hardcore. Legg på en silencer og en red-dot/holographic og du er klar.

Lenke til kommentar
nå begynner jeg å li JÆVELIG lei av å trykke search and destroy og komme inn i en match som ligger 0-3 til laget jeg joiner.

Da må du bite tenna sammen og sørge for at laget vinner 4-3 til slutt :) Er det en modus man virkelig kan eie de andre i er det S&D. Jeg blir ikke skremt om det står 0-3 når jeg kommer inn. Derimot er typ 0-11 i CTF med 2 min igjen ganske håpløst...Men i S&D har man all mulighet til å snu det hele.

Lenke til kommentar

Nå som vi snakka så fint om hvilke våpen man måtte bruke, er det noen som er erfarne med Scar-H? Jeg sliter litt med å skjønne hvordan jeg skal få utnytta den ordentlig. Jeg bruker scavenger med den fordi jeg ellers vil gå tom for ammo etter å ha drept tre stykker, og dermed sikter OG reloader den sakte ...

Samtidig liker jeg ikke veldig godt å bare holde meg i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...