Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

alt teller jo på killstreak, men du får ikke killstreakrewards for alt?

Se eksemplet for å se om jeg forstod dette riktig.

 

Eksempel:

Din høyeste killstreak er f.eks 10 (det kan man se under barracks)

Du dreper fire stk på vanlig måte og får Care Package

Via denne får du Chopper Gunner og klarer å drepe 12 stk.

Du får ingen flere kill streak awards siden de 12 fra cp ikke teller (dette vet vi)

Du blir drept før du får drept noen flere og har dermed 16-1 i stat, men er din nye høyeste killstreak da 16? (dette er jeg usikker på)

 

 

ja, tror det;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alt teller jo på killstreak, men du får ikke killstreakrewards for alt?

Se eksemplet for å se om jeg forstod dette riktig.

 

Eksempel:

Din høyeste killstreak er f.eks 10 (det kan man se under barracks)

Du dreper fire stk på vanlig måte og får Care Package

Via denne får du Chopper Gunner og klarer å drepe 12 stk.

Du får ingen flere kill streak awards siden de 12 fra cp ikke teller (dette vet vi)

Du blir drept før du får drept noen flere og har dermed 16-1 i stat, men er din nye høyeste killstreak da 16? (dette er jeg usikker på)

 

 

ja, tror det;)

 

det tror ikke jeg...!

Lenke til kommentar
alt teller jo på killstreak, men du får ikke killstreakrewards for alt?

Se eksemplet for å se om jeg forstod dette riktig.

 

Eksempel:

Din høyeste killstreak er f.eks 10 (det kan man se under barracks)

Du dreper fire stk på vanlig måte og får Care Package

Via denne får du Chopper Gunner og klarer å drepe 12 stk.

Du får ingen flere kill streak awards siden de 12 fra cp ikke teller (dette vet vi)

Du blir drept før du får drept noen flere og har dermed 16-1 i stat, men er din nye høyeste killstreak da 16? (dette er jeg usikker på)

 

 

Om det ikke er slik det er blir det for idiotisk satt opp.

Er rimelig sikker på at det er slik, ja.

Lenke til kommentar
Jeg og støtter siste poster.

 

Air support fra crates teller mot longest killstreak i Barracks men IKKE mot Killstreak rewards ingame.

 

(fortsatt regner vi ikke med Pave Low som er bugget)

 

Til cosmo: Jeg bruker Pave Low som siste killstreak (gidder ikke dalle med de over), da lønner den seg, siden den er brutal ;)

 

så greit å bruke pavelow hvis det er siste killstreak man har? er den bugge tmot killstrike i barracks?

Lenke til kommentar
Jeg og støtter siste poster.

 

Air support fra crates teller mot longest killstreak i Barracks men IKKE mot Killstreak rewards ingame.

 

(fortsatt regner vi ikke med Pave Low som er bugget)

 

Til cosmo: Jeg bruker Pave Low som siste killstreak (gidder ikke dalle med de over), da lønner den seg, siden den er brutal ;)

 

så greit å bruke pavelow hvis det er siste killstreak man har? er den bugge tmot killstrike i barracks?

 

Jepp. Bruker ofte pavelow over cg/ac130. Avhenger av gamemodes.

Går jeg for pure kills og moro tar jeg nok pavelow om jeg er i siget. Hamstrer sykt med kills da.

Lenke til kommentar

Hehe.. satt på toget hjem idag, ganske døsig. Plutselig hørte jeg en spetsnaz kar skrike "ENEMY ACONETHIRTY ABOVE!!!!!".. kvapp ganske bra til, viste seg at det var kisen ved siden av meg som fikk melding.. han ble helt tomat når jeg gliste til han. Selv har jeg den Tactical nuke lyden som vekkeklokke.. funker fjell

Lenke til kommentar
Hehe.. satt på toget hjem idag, ganske døsig. Plutselig hørte jeg en spetsnaz kar skrike "ENEMY ACONETHIRTY ABOVE!!!!!".. kvapp ganske bra til, viste seg at det var kisen ved siden av meg som fikk melding.. han ble helt tomat når jeg gliste til han. Selv har jeg den Tactical nuke lyden som vekkeklokke.. funker fjell

 

Nå har jeg gjort det samme. Nuke countdown lyden er ringetonen og meldingslyden er Spetsnaz: ENEMY NUKE INCOMING....ITS OVER.......

 

 

 

 

__________

 

Er det bare meg, eller høres det ut som de sier Domination på en Demolition kamp?

 

Domination, destroy the objective

Endret av Mushrooms
Lenke til kommentar

Pavelow fungere fint den men er litt buga at du må drepe 1 person når killstreak er aktivert får at killsa teller med får killstreaken.

 

Ringetonen kan du finne mp3 av den og laste ned. Så overføre du den til mobilen. Gratis og simple.

 

Får nuke er eg enig med pop-Fisk. Det er den lettaste måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...