Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Hehe :p

 

Bare sier. mus har høyere presisjon, dermed må du reagere raskere og klare å sikte på få sekunder, kontra stick hvor det tar ca et sekund å snu seg osv.

 

Det der gir ikke mening i det hele tatt. Fordi musen har kjappere responstid, må individet bak musen reagere kjappere enn han som har gamepad hvor responstiden er mye høyere?

 

Et annet ord for responstid er forøvrig reaksjonstid.

 

La meg illustrere med et annet eksempel:

 

Du triller en tung bil (konsollens gamepad). Tar det lang tid eller kort tid å få opp fart/stoppe bilen?

Du triller en tom handlevogn i butikken (datamusen). Tar det lang tid eller kort tid i forhold til bilen i forrige eksempel å få opp fart/stoppe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe :p

 

Bare sier. mus har høyere presisjon, dermed må du reagere raskere og klare å sikte på få sekunder, kontra stick hvor det tar ca et sekund å snu seg osv.

 

Dette, er det som irriterer meg mest med så si alle som snakker om konsoll vs konsoll, og pc vs konsoll.

Ingen vet hvordan det er på andre siden??????

Jeg vet jo nå at du ikke er flink på konsoll. Har du så lav sens at det tar deg 1 sek å snu deg veet jeg at du er rass, så hvorfor uttale deg om hva som kreves for å være god?

 

Jeg vet gooodt hvordan å spille pc er, og nei jeg synes ærlig ikke at det er vanskeligere/lettere. Møter du en fiende som er average på cod, er det rundt 1-2 sekunder før en av dere er døde. Med mindre begge er lavt på average stigen - nesten ned mot idiot.

 

Grrr...

Føler at jeg må slenge meg inn i krigen :D

Spillte CoD4 på Xbox og spiller nå MW2 på PC. FPS på konsoll er ikke veldig bra for å si det på en snill måte. Alt på PC er bedre, bevegelse, kontrollen osv...

 

På konsoll var jeg heldig hvis jeg fikk en 7 killstreak eller høyere, jeg var dritglad :p

Mens på PC blir jeg skuffa hvis jeg ikke får det...

Lenke til kommentar

Air Support du får fra Killstreak = Teller mot killstreak (dog ikke Pave Low, som er bugget)

Air Support fra Care Package/Emergency Air Drop = Teller IKKE mot Killstreak (unntatt Pave Low en gang i blant, fortsatt fordi den er bugget)

 

Altså: Får du Predator fordi du har 5 kills og tar 2 kills med den, så får du 7 killstreak og Harrier. Bruker du Predator fra en CP/EAD, og har 5 killstreak fra før, så får du IKKE 7 killstreak og dermed ikke Harrieren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

For å klarifisere:

Care package og airdrop teller som sagt ikke på killstreaken som går mot killstreak rewards, men de telles med på total killstreak (altså den du kan lese av som høyeste oppnådd killstreak under barracks). Killstreak rewards du får på vanlig måte teller mot begge deler. Unntaket er pave low; pawe low teller killstreak mot nye killstreak rewards KUN hvis det er den første pave lowen som er oppe den runden, og du har 0 deaths. Samme om du har fått den på vanlig måte eller care package. Har du dødd den runden, eller det har vært oppe en pave low fra før, teller den ikke. Har selv testet dette og det stemmer. I tillegg kan pave low ødelegge killstreaken din, slik at du ikke lenger får killstreak rewards selv om du ikke teller med pave low kills. Eks; får du 9 kills og sender opp pave low (og du har dødd den runden) for å få to ekstra kills til eks chopper gunner, så vil ikke pave low killsene telle, samtidig som det er mulighet for at du ikke kan får de to siste utenom pave low heller

Lenke til kommentar
alt teller jo på killstreak, men du får ikke killstreakrewards for alt?

Se eksemplet for å se om jeg forstod dette riktig.

 

Eksempel:

Din høyeste killstreak er f.eks 10 (det kan man se under barracks)

Du dreper fire stk på vanlig måte og får Care Package

Via denne får du Chopper Gunner og klarer å drepe 12 stk.

Du får ingen flere kill streak awards siden de 12 fra cp ikke teller (dette vet vi)

Du blir drept før du får drept noen flere og har dermed 16-1 i stat, men er din nye høyeste killstreak da 16? (dette er jeg usikker på)

Lenke til kommentar

Det er bare å gi opp PC vs. konsoll, alle vet (innerst inne) at det er på PC det er mest hardcore. Jeg sier hverken at jeg er bedre enn noen eller at alle på PC er bedre enn alle på konsoll her, det er bare slik at gamet er mye raskere på PC (forskjellen viskes kanskje litt ut i mw2 pga. mangel på dedikerte servere (I HATE IT)).

Endret av Emoel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...