Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter bare med bugs i spillet jeg, får jo kanskje loada 1 map av 6 ganger jeg prøver. Ellers fryser spillet seg i loadinga :p Gir snart opp hele dritten. Blir bare forbanna på pengesnylterne IW som ikke gjør annet for communityen sin. Tafatte drittfolk. 7 og sist så vil jeg si at de hadde kommet lenger med det communityen ville og solgt mye mer hadde de gjort det på "standard" måten istedet for og tenke anti-piratkopiering gjennom steam, for det er det eneste de tenker på. Cheaterne derimot!! Handler kun om penger dette her. Fuck de som spiller det, så lenge folk kjøper er de fornøyd.

 

Phuu der fikk jeg ut dagens frustrasjon av dette prakteksemplaret drittspill (min mening).

 

Ja jeg har lastet ned seneste driver til skjermkort etc. Får bare vente på patch og skjer det ikke en dritt da, skal jeg faen meg ta flyplass-massacre på IW studioes x)

 

Høres ut som du har noe problemer med pc'en din. At spillet fryser, betyr ikkje at det må være spillet det er noe galt med. Funker helt feilfritt hos meg ;)

 

Noe må være feil men alt av drivere, opdateringer av DX defrag av spillet og googlesøking uten like retter ikke på noen av feilene. Jeg har 30-40 pc spill som funker optimalt så hvorfor skal ikke dette fungere? Får håpe en patch fikser problemet. Er nok noe hardware som sikkert ikke er 100% kompatibelt eller noe. Gudene vet

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke den scenen var noe uetisk eller noe som helst. Man måtte ikke skyte hvis man ikke ville og man måtte ikke spille sekvensen i det hele tatt hvis man ikke ville. Synes IW gjorde det på en grei måte. Og det er jo ikke urealistisk i det hele tatt. Problemet med sekvensen er at folk kommer i etterkant og sier "jeg koste meg da jeg plaffet ned hundrevis av sivile i en massakre". Det er her folk ikke helt har skjønt hvorfor IW har inkludert sekvensen i spillet.

Lenke til kommentar
Vel, med mindre du utelukkende spiller HC, så vil fienden alltid kunne se deg på killcam?

 

Kjenner du ikke trikset ved å ikke zoome ut etter et kill? Da vil killcam'et kun vise den lille sirkelen du selv ser, og det vil være (nesten) umulig å se hvor du er! Han ser bare hvor du skyter fra, men hvis du finner en noenlunde grei plass, vil han forstatt ikke finne deg ;)

Lenke til kommentar

Ganske morsom klasse:

 

Primary: SMG (eller et annet lett våpen som ikke gjør at man springer tregt)

Secondary: Pistol (gjerne med Tactical Knife, som gjør at man kan bruke kniven raskere) eller en hagle

Perk 1: Marathon (evig sprinting)

Perk 2: Lightweight (løper mye raskere)

Perk 3: Commando (kan bruke kniven over lengre avstander)

Equipment: Blast Shield

Special Grenade: Stun

 

Såfremt man holder seg unna åpne områder så kan man bare sprinte rundt og ta kverken på folk med kniven uten å møte nevneverdig motstand. Dersom man møter flere motstandere så tar man på Blast Shield og kaster 2x Stun.

 

Nøkkelord: voldtekt.

 

Får konsekvent 35+ kills hver runde med dette oppsettet.

Lenke til kommentar

Ser folk sier det matchmakingsystemet er så bra. Si meg, hva er bra med å ikke få velge map, ikke få spille sammen med de du kjenner (samme servere der du kjenner folk) og å tape 0-200 TRE runder PÅ RAD på HQ? Hvor er matchmaking der?

 

Og hostinga suger til tider, får folk med Pentium II og 64mb ram til å hoste. Men det er jo IW.. "The game is perfectly balanced"

Lenke til kommentar

Bare så du er klar over det er det bare en minimal del som blir hostet hos brukeren selv. Aner ikke hvor stor del, men det meste kjøres fra IWs egne servere. Har spillt en del timer i går og i dag og synes IWnet fungerer helt greit. Jeg kan skjønne frustrasjonen hvis man driver med clan spilling, men til vanlig public synes jeg det er greit. Digg å kunne spille free-for-all når som helst :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...