Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Finnes 3 typer "aim assist" som kan blandes lett. Aimbot på PC er en hack som gjør at du sikter automatisk. Auto aim i single player på konsoll er en funksjon der den automatisk låser seg til nærmeste fiende, og om du klikker aim (sikte) knappen igjen hopper den til neste. Denne kan skrus av. AIm assist i multiplayer på konsoll er en skjult funksjon som ikke låser seg på fienden automatisk, men snarere hjelper til med å holde siktet på fienden når du først har siktet inn. Denne merkes lite til vanlig fordi folk tror det er de selv som er gode til å sikte, mens i realiteten hjelper aim assisten med den millimeteren du egentlig bommet. Det som dog er problemet er at noen ganger hvis du sikter et sted og det løper en foran siktet ditt, følger siktet etter den fyren istedetfor å holde seg der det var. Har hørt dette kan skrus av på Xbox, ikke PS3, men har ikke sjekket.

Lenke til kommentar

Aim assist er noe jeg ikke legger så godt merke til, kun om noen løper under siktet mitt når jeg sniper at jeg kjenner den.

Det virker ikke som aim assist hjelper deg særlig før fienden løper sikksakk, så beveger den seg noen millimeter til høyre og venstre etterosm hva fienden gjør.

 

Liker hvordan PC gutta sier konsoll er verre kun av den enkle grunn at de har aimassist.

Ja, mm. Er sikkert mye lettere å bruke en liten analog stick å sikte med istedet for en god mus med lav sens på stor musematte. Idioter

Lenke til kommentar
Aim assist er noe jeg ikke legger så godt merke til, kun om noen løper under siktet mitt når jeg sniper at jeg kjenner den.

Det virker ikke som aim assist hjelper deg særlig før fienden løper sikksakk, så beveger den seg noen millimeter til høyre og venstre etterosm hva fienden gjør.

 

Liker hvordan PC gutta sier konsoll er verre kun av den enkle grunn at de har aimassist.

Ja, mm. Er sikkert mye lettere å bruke en liten analog stick å sikte med istedet for en god mus med lav sens på stor musematte. Idioter

 

Når tiltak som aim assist må tas i bruk, sier det jo seg selv at det er en dårlig plattform for FPS.

Lenke til kommentar
Hehe :p

 

Bare sier. mus har høyere presisjon, dermed må du reagere raskere og klare å sikte på få sekunder, kontra stick hvor det tar ca et sekund å snu seg osv.

 

Dette, er det som irriterer meg mest med så si alle som snakker om konsoll vs konsoll, og pc vs konsoll.

Ingen vet hvordan det er på andre siden??????

Jeg vet jo nå at du ikke er flink på konsoll. Har du så lav sens at det tar deg 1 sek å snu deg veet jeg at du er rass, så hvorfor uttale deg om hva som kreves for å være god?

 

Jeg vet gooodt hvordan å spille pc er, og nei jeg synes ærlig ikke at det er vanskeligere/lettere. Møter du en fiende som er average på cod, er det rundt 1-2 sekunder før en av dere er døde. Med mindre begge er lavt på average stigen - nesten ned mot idiot.

 

Grrr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...