Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
naila 1. plass på denne som nettopp ble sluppet :)

 

/youtube

 

Driver å slenger sammen en game winning knife throw montage. Har en del fine på lager :)

 

Fine killcams men for noen elendige kommentatorer. Putt en bolle i kjeften å spill noe musikk istedet om det skal være på dette nivået.

 

Angående det med å skade utstyr når man spiller så har jeg en egen kontroller til multiplayer. Den har en tendens til å møte harde overflater om ting ikke helt går min vei.

Lenke til kommentar
Da har jeg nok fått filmet ferdig til Montagen (Minitagen) min, tror jeg. Fikser for å skaffe MP4 files nå. Men imens så lurte jeg på hva dere syntes om denne introen min? (Ikke noe spessielt, men noe)

 

....snip....

 

Med WMM, så ja, ikke klag. ._.

Jeg skjønner ikke helt hva den gjør her i mw2-forumet før det er noe mw2 i den, men den var kanskje litt lang.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

OMFG! Fikk faen meg det sykeste killen noen gang! På SnD, i tillegg til at det var gamewinning kill. Det var på Derail, og så hadde motstanderen sitt lag bare en igjen, og jeg visste hvor han var pga UAV. Så da sto jeg der og no-scopa to-tre skudd med Intervension før ett av dem wallbanga han siste, i tillegg til at det var headshot! Lol, sykt dumt av meg og ikke ta screenie, men kan vise på map hvordan det var:

 

ezojl3.png

 

Var helt sykt og alle i lobbyen prata om det neste runde, det var litt stas. :)

 

Dere kan velge hva dere vil tro om dette, sikkert noen som tror dette bare er tull, for hva er sjangsen for å få wallbang, headshot, longshot mens du no-scoper og i tillegg får gamewinning killcam?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...