Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prestiga nå ista, fikk bare default klassene, brukte den med UMP45 + tactical knife på Magnumen. F

kk jeg totalt 103 kills eller noe etter 3 timer spilling med bare tactical knife (Y)

 

*Gåsehud*

Jeg synes synd på hvert eneste stakkars offer du drepte med tactical knife. Hater selv å bli drept av folk som later som om de er supermann og flyr rundt på brettet som idioter, bare for å irritere vettet av andre, og samtidig få elendig stats selv.

Og det er nå min mening.

 

Hmh, berre eg som reagerar på at Emergency Airdrop glitch/buggen blir utnytta veeldig ofte no på PS3? Trur eg støte på nokon med det annankvar runde.. :hmm:

 

Er ike den fiksa? jeg løper ikke fort med den mer

 

Hvis det er løpe-fort-glitchen som dere snakker om, så ja, den er fiksa.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Det er hemmelig.. Er noko forbanna dritt!! Dessa jævla idiotane som ikkje har noko bedre å finne på, må øydeleggje for alle som vil spele skikkeleg! Er umulig å få opp Pave Lowe, CH.. For lufta er full.

 

:::Sorry for bruk av ord. Men blir ganske lei av MW2 no!:::

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar
Det er hemmelig.. Er noko forbanna dritt!! Dessa jævla idiotane som ikkje har noko bedre å finne på, må øydeleggje for alle som vil spele skikkeleg! Er umulig å få opp Pave Lowe, CH.. For lufta er full.

 

:::Sorry for bruk av ord. Men blir ganske lei av MW2 no!:::

Ble ikke dette fiksa på den nyeste patchen? Har ikke sett noen bruke denne glitchen på 360 etter at patchen kom (fredag elns).

 

Men det er sykt hvordan nye glitcher dukker opp hele tiden, spesielt rett etter at andre er fikset. IW må ha noen av de dårligste programmererne i spillindustrien.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Begynte i sta på prestige nr 1. Hvilke killstreak bør jeg åpne og bruke først? Hva gir meg mest kills? Har brukt harrierstrike - pavelow- choppergunner i slutten av forgje runde før prestige

 

Når du har gått prestige så kan det ofte lønne seg å sikte lavt og berre ta dei killstreaka som er enklast å få. Til å begynde med er du ute etter XP slik at du kjem opp i level å får dei våpena som du ønsker å bruke så fort som mulig.

Sjølv synest eg det er greit å starte med, UAV, counter-UAV og carepackage. Etter å ha brukt 50 UAVs så får du 10 000XP, samme med counter-UAV. Carepackage gir deg av og til andre bedre killstreaks som du kan bruke til å skaffe deg kills. Med eit slikt oppsett får du alle killstreaks nesten kvar einaste gong.

 

Om du går rett på nuke som killstreak vil du få mykje mindre XP sidan det ikkje er så ofte du klarer å få unlocka nuke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...