Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Bare jeg som syntes Tar21 er bedre enn Scar? Samme dmg, men større magasiner. Hvis man kontrollerer fire-raten, altså trykker en gang for hvert skudd er recoilen lik null.

 

ACR/TAR21 med silencer

 

Med:

Scavenger

Stopping Power

Ninja

 

Dette er det oppsettet folk som er gode burde bruke som assault class. Ser dette oppsettet gå igjen og igjen blant de beste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No offence til dere som bruker Assault weaopns. Men blir det aldri kjedelig i lengden å bruker våpen som er overlegen alle andre?

Altså, en SCAR med Thermal, eller en ACR med thermal og SP er jo vel så bra som hvilken som helst sniper.

 

Er stats virkelig alt, er det ikke morsommere hvis man faktisk eier alle med f.eks Deagle?

Lenke til kommentar
Brukar for det meste Intervention. Men når eg prøvar å få nuke, so byttar eg til SCAR eller ACR med silencer ;)

Ok, har selv fått et par nukes med ACR med stopping power. Vil heller anbefale deg å prøve AUG, syns det er mye lettere å få kills med enn ACR. Går mye kjappere før folk dør (etter min erfaring), så man slipper å tape for mange dueller. Må ha på grip selvfølgelig, ellers blir det litt voldsom rekyl. Har mange flere kuler i magasinet enn assault-rifler også, så slipper å stresse med det. Prøv dette: AUG --> Grip --> Sleight of hand --> Hardline --> Ninja. Funker fantastisk syns jeg, og når jeg bytta til dette fra ACR gikk K/D-ratio markant opp. Ikke bra på små baner, men veldig bra på de store, åpne.

 

Nå hadde jeg håpet at dere skjønnte at de aller fleste bruker ACR med SP... Det er ikke bare at de dreper fort, men at de dreper så lett. Scar trengs 2-3 skudd, ACR er lik NULL recoil og glock er pure noskill...

Værsågod vær uenig, jeg sier bare hva jeg mener :)

Det er fortsatt ikke spesielt kraftig eller kjapt...Jeg bruker AUG per tid, som er langt bedre, men slett ikke overpowered. ACR dreper ikke spesielt lett, man må aime godt og motstander må reagere etter deg. Har noen tusen kills med ACR, og jeg VEIT de ikke kommer av seg selv. Rekylen er lav, ja, men en fordel må jo våpenet ha... Scar dreper på få skudd, men skuddene kommer sakte. Et våpen som krever veldig rask reaksjonstid. Og ærlig talt...I krig er det vel strengt tatt assault-våpen som er det mest realistiske å møte, tror ikke jeg hadde gått inn i en krig med bare D-Eagle for å si det sånn...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Word. Killstreaks gjør at headshot-prosenten synker som en stein. Jeg ligger f.eks. i praksis på ca. 10% headshots, selv om det er langt fra 1/10 kills totalt som er det. Kniving kommer jo også i tillegg. Jeg sikter ikke nødvendigvis på hodet til folk heller, kommer an på. Er så mange som kaster seg ned når de møter noen, så jeg sikter stort sett midt i magen på folk slik at rekylen gjør at det går gradvis oppover. Er ikke vanskelig å få masse headshots om man går inn for det dog. Pga. andres spillestil sikter jeg ikke så ofte på hodet.

Lenke til kommentar
ACR/TAR21 med silencer

 

Med:

Scavenger

Stopping Power

Ninja

 

Dette er det oppsettet folk som er gode burde bruke som assault class. Ser dette oppsettet gå igjen og igjen blant de beste.

Det var teit sagt. Er ingen fasit på hva gode folk "burde" bruke. Vil uansett si at Marathon og Sit rep pro er mer brukt blandt bedre spillere.

Lenke til kommentar
ACR/TAR21 med silencer

 

Med:

Scavenger

Stopping Power

Ninja

 

Dette er det oppsettet folk som er gode burde bruke som assault class. Ser dette oppsettet gå igjen og igjen blant de beste.

Det var teit sagt. Er ingen fasit på hva gode folk "burde" bruke. Vil uansett si at Marathon og Sit rep pro er mer brukt blandt bedre spillere.

Ikke motsi deg selv da :)

Lenke til kommentar
Bare jeg som syntes Tar21 er bedre enn Scar? Samme dmg, men større magasiner. Hvis man kontrollerer fire-raten, altså trykker en gang for hvert skudd er recoilen lik null.

 

ACR/TAR21 med silencer

 

Med:

Scavenger

Stopping Power

Ninja

 

Dette er det oppsettet folk som er gode burde bruke som assault class. Ser dette oppsettet gå igjen og igjen blant de beste.

 

Helt enig i at Tar21 er veldig god. Fikk selv 1500 kills og 100 headshots med den, før jeg gikk lei.

 

Forresten fikk jeg min første NUKE i dag!! :w00t: Litt tidligere i dag klagde jeg over noen runder hvor jeg fikk 24 og 23 killstreak, men så var kampen ferdig eller så ble jeg drept. Vel:

Nå hadde mitt lag 189 poeng og det andre hadde 191 da jeg var ferdig med choppergunneren. Da hadde jeg 23 kill streak, og måtte løpe som et helvete for å rekke å drepe to til før kampen var ferdig. Og jeg GREIDE DET!! =D

Lenke til kommentar
No offence til dere som bruker Assault weaopns. Men blir det aldri kjedelig i lengden å bruker våpen som er overlegen alle andre?

Altså, en SCAR med Thermal, eller en ACR med thermal og SP er jo vel så bra som hvilken som helst sniper.

 

Er stats virkelig alt, er det ikke morsommere hvis man faktisk eier alle med f.eks Deagle?

 

 

Overlegen og overlegen.. Kommer anpå hva du møter og hvordan du liker å spille. Å krype i dekning og speide med sniperrifla er f. eks. ikke like gøy for alle. Det er morsomt å gå rundt med pistol, men det tar heller ikke lang tid før magasinet går tomt. Hender at jeg ramboer rundt med Magnumen, men det går vel 3-5 spillere maks gør magasinet går tomt omtrent (hvis man ser bort i fra headshots).

 

Bruker mye SCAR eller Tar-21 selv, og det passer min spillestil. Jeg har forøvrig en sniperclass også, men den bruker jeg utrolig sjeldent.

 

Edit: Må bare nevne at akimbo er utrolig irriterende, og det samme gjelder noobtube. Den er fryktelig og den er grusom. I tillegg har du disse bugexploiterne. Er blant annet noen nisser som har funnet at det går an å få uendelig med carepackages, og resultatet er et map hvor det råder totalt kaos og luftrommet presterer å være "too busy". Kjempemessig.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...