Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, den med best ping vinner.

 

Ja, og det gjelder bare Hardcore?! Dårlig ping påvirker alle game modes like mye.

 

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt drept av en fyr liggende bak dørkarmen ventende med G18 akimbo i et gjennomgangsområde..

Nok en gang, hva har det med Hardcore å gjøre? Er dette noe som er helt umulig å gjøre og ikke eksisterer på core?

Lenke til kommentar
Nei, den med best ping vinner.

 

Ja, og det gjelder bare Hardcore?! Dårlig ping påvirker alle game modes like mye.

 

 

Ja, det er kritisk på hardcore da det kun trengs 1 skudd. Du kan som oftest rekke å reagere på non-hardcore.

 

Jeg pleier ikke å noe voldsomt problem med forskjellig ping, jeg ...

 

Uansett... Så skuffa som jeg var i går har jeg aldri vært. Fikk 24 - 0 på Quarry (ja, hadde Nuke på killstreak). Men da jeg drepte min 24. fyr, hadde laget mitt fått 7500 poeng, og jeg fikk ikke Nuke. Og jeg har aldri fått nuke før!!! :cry:

 

Etterpå fikk jeg 23 kill streak på Sub Base, men ble drept fordi jeg ikke fant mer ammo NOE sted. Ikke et eneste våpen jeg kunne plukke opp...

 

Etter de rundene hadde jeg den rareste blandingen av følelser jeg har hatt noen gang:

Skuffelse + Glede + Hat + Sinne + Ekstase = En STOR WTF?!

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar
SCAR, ACR OG GLOCK ER FAKE AND GAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@

 

sorry for spam, hodet mitt er bare surr! er så sur nå.

 

Er det en lame måte å dø på så er det av glock, ACR og SCAR...

 

Hvorfor? siden de dreper mye fortere enn NOEN andre våpner... FML!

Nå ble jeg bare trist.

Lenke til kommentar
Jeg pleier ikke å noe voldsomt problem med forskjellig ping, jeg ...

 

Uansett... Så skuffa som jeg var i går har jeg aldri vært. Fikk 24 - 0 på Quarry (ja, hadde Nuke på killstreak). Men da jeg drepte min 24. fyr, hadde laget mitt fått 7500 poeng, og jeg fikk ikke Nuke. Og jeg har aldri fått nuke før!!! :cry:

TDM? Ikke en lur modus å gå for nuke IMO. Rundene blir brått ferdige, og det er ikke ofte man rekker å få 25 kills i det hele tatt, da også andre får endel kills. Jeg spiller utelukkende Capture The Flag når jeg går for nuke, funker som bare det.

 

Når det gjelder ping føler jeg ikke at den baren man kan skjekke sier noe fornuftig, en med 2 bars kan godt se meg et halvt sekund før jeg ser han, selv om jeg har 4...Men pingen i spillet er nok generelt veldig dårlig, det er sikkert.

Off, greier so sjeldent å få Harrier, uten hjelp fra predator. Greier berre ikkje å få nuke :p

Kan jo prøve med Hardline, så trenger du 6 kills for å få Harrier. Funker for meg ihvertfall, fått mange nukes med Hardline. Ikke at jeg MÅ bruke det, men gjør det såvidt litt lettere (utfordringa er som oftest å få harrier og chopper til å være effektive). Ikke gidd å gå for nuke på små, trange baner med mindre du er 100% treffsikker, da harrier og chopper uansett ikke vil hjelpe nevneverdig (jeg har fått chopper på f.eks. Skidrow et par ganger, og fikk vel 2-3 kills maks). Wasteland er banen å gå for nuke på, kanskje sammen med Scrapyard, Quarry med flaks og Derail (men her må man som regel ut og skyte etter chopper stikker, folk camper ofte inne)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Tru det som er mest ireterende er at du har Nuke og du skal bruke den men! så må rundene vere ferdig før du får aktivert nuken. Utrolig ireterende!

 

Jeg har tenkt på det... Tenk hvor jævlig det hadde vært hvis man hadde aktivert nuken, og så hadde en fyr på laget ditt fått det siste killet akkurat når det var 3 sekunder igjen før runden var ferdig... Jeg synes egentlig nuke bare skulle bli fyrt av med en gang, jeg... Kanskje fremgangen kunne vært slik:

 

Først: Enemy nuke incomming!

1 sec.

 

3... 2... 1... B0O0OOoo0OO0OM

 

Og så burde det å forlate spillet akkurat da, bli gjort umulig.

 

Hadde bare verden vært som jeg ville, da ville alt sett ganske annerledes ut!

 

lønner det seg å gå rett på prestige eller gjøre ferdig våpenchallenges?

 

Spørs. om du sikter etter høy/10 prestige er det best å gå prestige så fort du får det til hele tiden. Du beholder jo nada i neste prestige, og XPen du får etter du har nådd 71 er jo worthless.

 

Jeg anbefaler alle å gå i første prestisje. Hvis du ikke gjør det, er det jo mange challenges du aldri får gjort. Dessuten er det jo greit med seks classes. Men om man vil gå i flere prestisjer, får være opp til folk å velge selv. Valgte selv å gå i andre prestisje, slik at jeg kunne få Round 2 tittelen og et finere rank-symbol ...

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar
Hardline var og ein perk ja..

 

Det er akkurat det som er problemet, for lite kills med Chopper Gunner. Og da har eg kanskje streak på 20-22. Men da er pulsen so høg at eg får "panikk" :p Og so dør eg..

Prøv på Wasteland med et godt våpen, gjerne AUG eller liknende så du kan unngå nærkamp. Capture The Flag her er greit for nuke, hender harrier tar 7-8 kills her. Genialt å sende ut harrier idet man bytter side, så får man garantert kills allerede fra bombene. Så er det bare å skyte alt man ser raskest mulig med chopper, 4/5 ganger vil man få nok kills til nuke så lenge chopper ikke blir skutt ned. Kjenner igjen "panikken" selv, typisk at aimen er borte om man står på 23 kills og må skyte en til. Evt. kan du jo legge ut en claymore et sted, jeg har selv fått kill med claymore som førte til nuke... Hvilket våpen bruker du?

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Hardline var og ein perk ja..

 

Det er akkurat det som er problemet, for lite kills med Chopper Gunner. Og da har eg kanskje streak på 20-22. Men da er pulsen so høg at eg får "panikk" :p Og so dør eg..

Prøv på Wasteland med et godt våpen, gjerne AUG eller liknende så du kan unngå nærkamp. Capture The Flag her er greit for nuke, hender harrier tar 7-8 kills her. Genialt å sende ut harrier idet man bytter side, så får man garantert kills allerede fra bombene. Så er det bare å skyte alt man ser raskest mulig med chopper, 4/5 ganger vil man få nok kills til nuke så lenge chopper ikke blir skutt ned. Kjenner igjen "panikken" selv, typisk at aimen er borte om man står på 23 kills og må skyte en til. Evt. kan du jo legge ut en claymore et sted, jeg har selv fått kill med claymore som førte til nuke... Hvilket våpen bruker du?

 

Brukar for det meste Intervention. Men når eg prøvar å få nuke, so byttar eg til SCAR eller ACR med silencer ;)

Lenke til kommentar
Hardline var og ein perk ja..

 

Det er akkurat det som er problemet, for lite kills med Chopper Gunner. Og da har eg kanskje streak på 20-22. Men da er pulsen so høg at eg får "panikk" :p Og so dør eg..

Et lite tips til deg da, er å IKKE sjekke hvor mange kills du mangler, for da beholder du bedre roen hvis du må gå rundt i uvissheten :)

Lenke til kommentar
SCAR, ACR OG GLOCK ER FAKE AND GAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@

 

sorry for spam, hodet mitt er bare surr! er så sur nå.

 

Er det en lame måte å dø på så er det av glock, ACR og SCAR...

 

Hvorfor? siden de dreper mye fortere enn NOEN andre våpner... FML!

Du tar feil, rett og slett. ACR dreper KJEMPESAKTE. I motsetning til de fleste andre våpen holder det ikke med 2-3 skudd, man må helst treffe opp mot 10. Ergo MÅ man aime godt. Jeg kan ikke komme på noe våpen som er treigere enn ACR på stående fot, men jeg liker våpenet for det. Scar er heller ikke særlig kjapt. G18 (akimbo) derimot dreper såpass kjapt at man ikke rekker å plante en eneste kule i motstander så lenge de har sett deg, men å nevne det i samme setning som ACR og Scar blir bare helt feil...

 

Nå hadde jeg håpet at dere skjønnte at de aller fleste bruker ACR med SP... Det er ikke bare at de dreper fort, men at de dreper så lett. Scar trengs 2-3 skudd, ACR er lik NULL recoil og glock er pure noskill...

Værsågod vær uenig, jeg sier bare hva jeg mener :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...