Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Heartbeat sensor er også kjekk, men herregud sniperen ser bra ut med den camoen!

Edit: Kan også legge til at jeg spiller mest Hardcore, der mange bruker cold blooded og da er HBS kjekk.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Jeg blir så irritert på absolutt alle som skal klage på alle våpnene bare de blir drept av det mer enn to ganger pr runde.

 

SCAR og ACR er hvertfall ikke owerpowered, men to helt vanlige assaultrifles i spillet. Glock 18 er heller ikke owerpowered. Den dreper på meget kort avstand og suger på lang..

 

Den virker som alle drap som ikke gjøres med en F2000 med acog og silcener er feige.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

F2000 er elsk når du lærer å mestre den. Brukte den forrige gang jeg levlet opp, med silencer og stopping power. Den krever dog en veldig forskjellig spillestil motfor de andre ARene i spillet

 

EDIT: faen jeg hater laget mitt. 150 poeng var vi på i domination, da jeg får både pave low og chopper gunneren min. så sender laget vårt opp to totalt ubrukelige normale helikoptere på rad, og runden er over før jeg får sendt opp noen av mine. Heretter blir det AC130 istedet >.>

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
SCAR, ACR OG GLOCK ER FAKE AND GAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@

 

sorry for spam, hodet mitt er bare surr! er så sur nå.

 

Er det en lame måte å dø på så er det av glock, ACR og SCAR...

 

Hvorfor? siden de dreper mye fortere enn NOEN andre våpner... FML!

Du tar feil, rett og slett. ACR dreper KJEMPESAKTE. I motsetning til de fleste andre våpen holder det ikke med 2-3 skudd, man må helst treffe opp mot 10. Ergo MÅ man aime godt. Jeg kan ikke komme på noe våpen som er treigere enn ACR på stående fot, men jeg liker våpenet for det. Scar er heller ikke særlig kjapt. G18 (akimbo) derimot dreper såpass kjapt at man ikke rekker å plante en eneste kule i motstander så lenge de har sett deg, men å nevne det i samme setning som ACR og Scar blir bare helt feil...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
SCAR, ACR OG GLOCK ER FAKE AND GAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@

 

sorry for spam, hodet mitt er bare surr! er så sur nå.

 

Er det en lame måte å dø på så er det av glock, ACR og SCAR...

 

Hvorfor? siden de dreper mye fortere enn NOEN andre våpner... FML!

Du tar feil, rett og slett. ACR dreper KJEMPESAKTE. I motsetning til de fleste andre våpen holder det ikke med 2-3 skudd, man må helst treffe opp mot 10. Ergo MÅ man aime godt. Jeg kan ikke komme på noe våpen som er treigere enn ACR på stående fot, men jeg liker våpenet for det. Scar er heller ikke særlig kjapt. G18 (akimbo) derimot dreper såpass kjapt at man ikke rekker å plante en eneste kule i motstander så lenge de har sett deg, men å nevne det i samme setning som ACR og Scar blir bare helt feil...

 

Riktignok er jeg enig i grunnpoenget ditt, men du bør sjekken matten din litt bedre. ACR har skade på 30/20 (kort/lang) uten SP, samme som M4 og F2000. DVS at på kort avstand trenger du 4 skudd for å drepe noen med full health (100), mens du på lang avstand trenger 5. Mulig du må SKYTE 10 skudd, men du må aldri TREFFE med 10 skudd. Med stopping power blir skaden 42/28, noe som gjør at du må treffe med 3 skudd på kort avstand og 4 på lang. Headshot har 1.4 multiplier på assault rifles, så da blir skaden 42/28 uten SP og 59/39 med. DVS at uten SP trenger du 3 headshots på kort avstand og 4 på lang, mens du med SP trenger 2 på kort avstand og 3 på lang.

Lenke til kommentar
Riktignok er jeg enig i grunnpoenget ditt, men du bør sjekken matten din litt bedre. ACR har skade på 30/20 (kort/lang) uten SP, samme som M4 og F2000. DVS at på kort avstand trenger du 4 skudd for å drepe noen med full health (100), mens du på lang avstand trenger 5. Mulig du må SKYTE 10 skudd, men du må aldri TREFFE med 10 skudd. Med stopping power blir skaden 42/28, noe som gjør at du må treffe med 3 skudd på kort avstand og 4 på lang. Headshot har 1.4 multiplier på assault rifles, så da blir skaden 42/28 uten SP og 59/39 med. DVS at uten SP trenger du 3 headshots på kort avstand og 4 på lang, mens du med SP trenger 2 på kort avstand og 3 på lang.

Var nok ingen matte inni bildet fra min side :p Har ikke peiling på tallverdier for hvor mye skade hvert våpen tar. Men mtp. lagen som er i spillet, så tror jeg ikke 5-10 skudd i PRAKSIS er så langt unna sannheten. Har også skutt 3 skudd rett i hodet på en kar med ACR uten at han døde av det (1 skudd av gangen, så de traff med sikkerhet, sto 2m unna). Matten stemmer nok dersom man kommer inn i en runde med svært god ping, men det skjer kanskje 1/30 runder eller noe sånt. Jeg merker jeg får sjokk over hvor fort folk dør når en runde er smooth, når jeg er vant til å måtte skyte 10-15 skudd med AUG for at 3 av dem faktisk skal treffe pga. lagen.

Lenke til kommentar
Neida.. Hardocre er så lite skills.. Førstemann på å lande en kule med G18 liksom..

 

Ergo han er både raskere til å sikte og trekke av enn deg. Hvem er det som mangler skills?

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt drept av en fyr liggende bak dørkarmen ventende med G18 akimbo i et gjennomgangsområde..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...