Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Noen som vet om noen snipere som dreper med 1 skudd med FMJ uten stopping power ? Tenkte å bruke cold-blooded istedenfor, men det er jo nyttesløst hvis fienden tåler 2 skudd i magen .... (ikke hardcore)

 

FMJ øker ikke skaden, kun gjennomslagskraften. Intervention og barrett har 1.5 multiplier på bryst og hode, men 1.1 på mage. WA2000 har 1.5 i hode og bryst, 1 i mage. DVS at uten stopping power dreper de ikke i magen, men dreper på ett skudd i hode og bryst. M21 dreper kun i hodet uten SP

Lenke til kommentar
Quarry må være en av de verste mapsa på spillet, forferdelig dårlig bane. Leaver alltid med en gang den kommer.

Den er jo konge? Kjempefin bane for meg som helst bruker AUG :) Perfekt for langskudd, tar ut campere så det dundrer, og så lenge det ikke er lag så eier jeg alle. Grusom bane dersom det lagger dog, da er jeg lost

 

Hadde vært greit å kunne luke bort en del brett, jeg vet at Rundown, Skidrow, Wasteland, Derail og Estate hadde blitt luket ut rimlig ofte, i hvertfall de tre siste.

Wasteland kommer som regel så sjelden uansett, så jeg blir fly forbanna hver gang folk stemmer den bort. Det er favorittbanen min uten tvil, jeg kan godt spille den annenhver runde. Fantastisk bane! Stor og fin, og (faktisk) den med minst camping overall (selv om de som først camper stort sett gjør det skarpt). Helt konge med AUG-en min, står og skyter folk på andre sida av banen for det meste :) Rundown skulle jeg gjerne fått luka ut selv dog, jeg blir alltid grilla der. Kan godt få nuke runden før og 1-5 deaths, og plutselig få 10/18 i K/D eller noe på Rundown mot samme folk...Håpløst altså. Skidrow er fin løpebane dersom det ikke sitter folk og camper øverst til høyre på kartet. Hadde det huset blitt tatt bort er banen fin den, men den kommer litt vel ofte. Men hadde vært noe å få velge selv, hender det går 2-3 timer eller mer uten at noen baner på min personlige topp 5-liste kommer.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...