NightKeeper Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nope. Ingen av dem. Hva skjer med SD idag? folk spiller det som om det var headquarters eller noe, null taktikk bare løpe inn og dø -_- Slik har det dessverre vært med SD i lang tid. Anbefaler deg å prøve SD hardcore, blir litt bedre da. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Neida.. Hardocre er så lite skills.. Førstemann på å lande en kule med G18 liksom.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Noen som vet om noen snipere som dreper med 1 skudd med FMJ uten stopping power ? Tenkte å bruke cold-blooded istedenfor, men det er jo nyttesløst hvis fienden tåler 2 skudd i magen .... (ikke hardcore) FMJ øker ikke skaden, kun gjennomslagskraften. Intervention og barrett har 1.5 multiplier på bryst og hode, men 1.1 på mage. WA2000 har 1.5 i hode og bryst, 1 i mage. DVS at uten stopping power dreper de ikke i magen, men dreper på ett skudd i hode og bryst. M21 dreper kun i hodet uten SP Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nå kjører jeg rasshøl med G18 akimbo, bare for å få opp ratio Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 driver å snioer med wa2000. kraftig og nøyaktig. ikke no recyl eller hva det het Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 klatret opp på highrise og brukte tactical insertion. snipet hele banen. var kjempegøy og tror de andre var lei at jeg var der hele tia:P Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 klatret opp på highrise og brukte tactical insertion. snipet hele banen. var kjempegøy og tror de andre var lei at jeg var der hele tia:P Digger å gjøre det jeg og. Bare synd det er så vanskelig og komme opp. Blir alltid skutt på vei opp jeg:( Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 ja:( er dødsirriterende. på demolition pleier jeg alltid å gå opp:P når du er der så er man der Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ikkje noko problem at du er oppe på taket. Ireterte ein sniper så det holdt etter, kvar gang han respawned oppå taket tok eg han med AUG.... Så heiv eg granater og ødlegde tactical insertion eller sendte Harrier Strike på taket. Stakkarsen hadde jo minus stats fordi eg hunta han Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 hater de som hunter meg:P sikekrt pga jeg går rett opp med en gang:P Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Taket er bare kult å eie venner på når de netopp har fått spillet. Men ellers er det bare irriterende, og veldig lett å kvitte seg med. En semtex = tactical ødelagt + person død. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Quarry må være en av de verste mapsa på spillet, forferdelig dårlig bane. Leaver alltid med en gang den kommer. Den er jo konge? Kjempefin bane for meg som helst bruker AUG Perfekt for langskudd, tar ut campere så det dundrer, og så lenge det ikke er lag så eier jeg alle. Grusom bane dersom det lagger dog, da er jeg lost Hadde vært greit å kunne luke bort en del brett, jeg vet at Rundown, Skidrow, Wasteland, Derail og Estate hadde blitt luket ut rimlig ofte, i hvertfall de tre siste. Wasteland kommer som regel så sjelden uansett, så jeg blir fly forbanna hver gang folk stemmer den bort. Det er favorittbanen min uten tvil, jeg kan godt spille den annenhver runde. Fantastisk bane! Stor og fin, og (faktisk) den med minst camping overall (selv om de som først camper stort sett gjør det skarpt). Helt konge med AUG-en min, står og skyter folk på andre sida av banen for det meste Rundown skulle jeg gjerne fått luka ut selv dog, jeg blir alltid grilla der. Kan godt få nuke runden før og 1-5 deaths, og plutselig få 10/18 i K/D eller noe på Rundown mot samme folk...Håpløst altså. Skidrow er fin løpebane dersom det ikke sitter folk og camper øverst til høyre på kartet. Hadde det huset blitt tatt bort er banen fin den, men den kommer litt vel ofte. Men hadde vært noe å få velge selv, hender det går 2-3 timer eller mer uten at noen baner på min personlige topp 5-liste kommer. Endret 13. februar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Skidrow <3 Rundown <3 Wastland <3 Derail <3 Estate <3 Alle banene er veldig gode, kanskje med untak av ubalansen i Estate. Hvis de skulle fjerne noen baner burde en av de vært Rust, helt forferdelige spawner og idiotisk satt opp med den bygningen i midten. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Rust er ment for FFA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Eyecandy i spoiler!! Sniperen min: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Gosj, så stygg camo for våpenet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Old, har den selv ^^ Digger den, dog. Ser über ut. Endret 13. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 / Nice Dog, liker ikke baretten. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Rust er ment for FFA Noen gang prøvd Capture the Flag på rust? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå