Raste Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Quarry er grei, fin snipermap. Rust kommer jeg aldri over lenger, og det er synd. Beste mapen på dette spillet. Ellers er Highrise en fin bane med Sub Base. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Sånn FFA-wise så er de opprinnelige kartene, med unntak av Estate, helt klart best. Alle TDM-kartene de la til i rotasjonen er, med unntak av Quarry, reinspikka drit fra ende til annen. Rust er det beste kartet, men det får man jo, som sagt, aldri lov til å spille lenger. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg synes det er greit at de la på flere baner til FFA, så får man litt variasjon. Er det forresten andre her som merker at Estate og Derail er møkkabaner i Team Deathmatch? På Estate er det for meg nesten alltid det laget som spawner oppe ved villaen som vinner. Det er fordi de tar over villaen og kamper der til de har vunnet. De har alltid overtaket fordi ser oss som kommer nedenfra veldig lett. I derail er det det samme problemet. Det er alltid spawnestedet som avgjør hvilket lag som vinner ... Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Derail er jeg ikke enig med. Jeg synes det er like lett å være ute som å være inne. Estate er tversgjennom drittbane så den spiller jeg aldri av akkurat spawngrunnene. Lenke til kommentar
M-Mathisen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvordan klarer folk å filme på ps3?Hadde vært kult å lagd en mw2 video med litt action i. Hjelper deg? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvordan klarer folk å filme på ps3?Hadde vært kult å lagd en mw2 video med litt action i. Hjelper deg? Takker. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Trodde faen de hadde tetta CP glitchen. Men nå spilte jeg en ground war på PS3 hvor de andre hadde Emergancy pack hele tiden. FYFAEN! Lenke til kommentar
branick Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg synes det er greit at de la på flere baner til FFA, så får man litt variasjon. Er det forresten andre her som merker at Estate og Derail er møkkabaner i Team Deathmatch? På Estate er det for meg nesten alltid det laget som spawner oppe ved villaen som vinner. Det er fordi de tar over villaen og kamper der til de har vunnet. De har alltid overtaket fordi ser oss som kommer nedenfra veldig lett. I derail er det det samme problemet. Det er alltid spawnestedet som avgjør hvilket lag som vinner ... Det er det enkleste å fikse med en litt morsom klasse ^^ Sett opp UMP45 med silencer, marathon, lightweight og ninja perks. Så velger du smoke grenade og tactical insertion. Kaster røyken opp mot der a er på domination, løper opp skråningen nærmest huste og rundt huset til kjellerinngange. Plant din tactical insertion der og lag helvete i huset! Dø, og gjenta Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Du tar gjerne sleight of hand isåfall. Lenke til kommentar
branick Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Du tar gjerne sleight of hand isåfall. mente du til UMP45 oppsettet? Du mener altså at man skal bytte ut løpemuligheten med å reloade fort? Er jo rimelig teit hvis man kan reloade dritfort, men dør før man er kommet fram da ihvertfall Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hva er det du prater om, du sier man skal ha tactical i kjellern, også lage helvette. Hvorfor skal du ha evig sprint i close combat? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hva er det du prater om, du sier man skal ha tactical i kjellern, også lage helvette.Hvorfor skal du ha evig sprint i close combat? Fordi det er utrolig viktig å komme nærme fienden på kort tid for å kunne overraske og skade. Det er genialt med marathon og lightweight, siden lightweight pro sørger for at du sikter veldig raskt mens du løper. Slight of hand blir lite nødvendig da. SMGs har ikke en veldig høy reaload tid, og i min mening er det mye bedre med marathon enn slight of hand her. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Igjen, hva er det dere prater om? Marathon gir deg evig sprint, når får du sjansen til å sprinte lenge nok til å bli "sliten" inne ihuset på estate? S&D Ezmode setupet mitt er det, med sleight of hand claymore og stun. Det er aaaalt for lett, og jeg har aldri savnet marathon når jeg har spilt. Det e kritisk å kan reloade kjapt om du møter fiender fortløpende. Marathon er rimelig ubrukelig med mindre du kniver, bruker det aldri ellers. Det å få den lille pausen man blir sliten fjernet er virkelig ikke nok til å bli kvitt en annen godperk. Lenke til kommentar
branick Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Igjen, hva er det dere prater om?Marathon gir deg evig sprint, når får du sjansen til å sprinte lenge nok til å bli "sliten" inne ihuset på estate? Som han sa først, problemet var at han aldri kom seg opp til huset fordi de campet der og tok han hele tiden før han kom frem. Derfor marathon Han kan jo velge å bytte til en annen klasse etter at han har plassert sin tactical insertion i kjelleren hvis han ønsker å bytte ut marathon med sleight of hand der oppe i selve huset Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Igjen, den lille pausen du evt får når du blir sliten er utrolig liten, så fordelene du får fra marathon vs sleight of hand er minimale. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Tok print screen akkurat da det ble byttet host for du kan se meg sveve i bakgrunnen Skjedde fordi jeg døde akkurat da det ble byttet host så jeg falt gjennom verden på en eller annen måte Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Estate er jo ein veldig fin sniperbane.. Er enig i at dei som tek Estaten vinner; men, da legger eg meg oppå garasjetaket heilt nede på bana, tek lett ut dei som er i huset. Ofte får eg med meg ein, og på den måten so tek me over Estaten Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 opplevde noe rart i dag. jeg løp bakleng og skøyt folk forran meg på 3 persons team tactical:P alt var som normalt bortsett fra at fyren sto feil vei ps3 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Noen som vet om noen snipere som dreper med 1 skudd med FMJ uten stopping power ? Tenkte å bruke cold-blooded istedenfor, men det er jo nyttesløst hvis fienden tåler 2 skudd i magen .... (ikke hardcore) Endret 13. februar 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nope. Ingen av dem. Hva skjer med SD idag? folk spiller det som om det var headquarters eller noe, null taktikk bare løpe inn og dø -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå