Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er greit at de la på flere baner til FFA, så får man litt variasjon.

 

Er det forresten andre her som merker at Estate og Derail er møkkabaner i Team Deathmatch? På Estate er det for meg nesten alltid det laget som spawner oppe ved villaen som vinner. Det er fordi de tar over villaen og kamper der til de har vunnet. De har alltid overtaket fordi ser oss som kommer nedenfra veldig lett.

 

I derail er det det samme problemet. Det er alltid spawnestedet som avgjør hvilket lag som vinner ...

Lenke til kommentar
Jeg synes det er greit at de la på flere baner til FFA, så får man litt variasjon.

 

Er det forresten andre her som merker at Estate og Derail er møkkabaner i Team Deathmatch? På Estate er det for meg nesten alltid det laget som spawner oppe ved villaen som vinner. Det er fordi de tar over villaen og kamper der til de har vunnet. De har alltid overtaket fordi ser oss som kommer nedenfra veldig lett.

 

I derail er det det samme problemet. Det er alltid spawnestedet som avgjør hvilket lag som vinner ...

Det er det enkleste å fikse med en litt morsom klasse ^^ Sett opp UMP45 med silencer, marathon, lightweight og ninja perks. Så velger du smoke grenade og tactical insertion. Kaster røyken opp mot der a er på domination, løper opp skråningen nærmest huste og rundt huset til kjellerinngange. Plant din tactical insertion der og lag helvete i huset! Dø, og gjenta ;)

Lenke til kommentar
Hva er det du prater om, du sier man skal ha tactical i kjellern, også lage helvette.

Hvorfor skal du ha evig sprint i close combat?

Fordi det er utrolig viktig å komme nærme fienden på kort tid for å kunne overraske og skade. Det er genialt med marathon og lightweight, siden lightweight pro sørger for at du sikter veldig raskt mens du løper. Slight of hand blir lite nødvendig da.

 

SMGs har ikke en veldig høy reaload tid, og i min mening er det mye bedre med marathon enn slight of hand her.

Lenke til kommentar

Igjen, hva er det dere prater om?

Marathon gir deg evig sprint, når får du sjansen til å sprinte lenge nok til å bli "sliten" inne ihuset på estate?

 

S&D Ezmode setupet mitt er det, med sleight of hand claymore og stun. Det er aaaalt for lett, og jeg har aldri savnet marathon når jeg har spilt.

Det e kritisk å kan reloade kjapt om du møter fiender fortløpende. Marathon er rimelig ubrukelig med mindre du kniver, bruker det aldri ellers. Det å få den lille pausen man blir sliten fjernet er virkelig ikke nok til å bli kvitt en annen godperk.

Lenke til kommentar
Igjen, hva er det dere prater om?

Marathon gir deg evig sprint, når får du sjansen til å sprinte lenge nok til å bli "sliten" inne ihuset på estate?

Som han sa først, problemet var at han aldri kom seg opp til huset fordi de campet der og tok han hele tiden før han kom frem. Derfor marathon :) Han kan jo velge å bytte til en annen klasse etter at han har plassert sin tactical insertion i kjelleren hvis han ønsker å bytte ut marathon med sleight of hand der oppe i selve huset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...