Dellers Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Spawnsystemet er et kapittel for seg selv, det skal være sikkert. Alt etter modus og bane, føler jeg ofte at jeg spawner 5m foran fienden, mens de som regel spawner 5m BAK meg. Men prøver å ikke la meg irritere av dette Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Fin montage Zebraskin, men du juger! Det er jo overhodet ikke HD http://i49.tinypic.com/iygabk.png Ifølge YT er den det. Kanskje du så den før den var helt ferdigopplastet? Takk for konstruktive tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Tar litt tid før Youtube får prosessert den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Fin montage Zebraskin, men du juger! Det er jo overhodet ikke HD http://i49.tinypic.com/iygabk.png Ifølge YT er den det. Kanskje du så den før den var helt ferdigopplastet? Takk for konstruktive tilbakemeldinger! Ahh, stemmer! Nå ser jeg den i full HD Men en ting til, når du skal lage Montagen så få flere kills på samme record. Blir litt slitsomt i lengden når du hopper fra kill til kill. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ja enig. Er veldig kjedelig å se en montage med bare singlekills, og ingen kills i rask rekkefølge Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Den siste kill'n var najs Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 En liten SPAS-12 Montage av meg. Vet at den er amatørmessig og ikke har så mange gode kills osv, men dette er min første MW2 Montage så hadde ikke forventet noe bedre selv. Nice vid Likte 360en på slutten Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Noen som vet om det kommer map-packs til MW2? Har hørt en del rykter om det, men har ikke funnet noen sikre kilder enda. Noen som vet? Btw, takk for alle kommentarene. ^^ Lenke til kommentar
HCG Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Alle vet det kommer til våren, men når i våren vet bare IW. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 De bør ha gjort det bra med de nye mapsa. Har vel 2 baner jeg liker godt allround på alle modes på mw2, og noen som er helt ok. Er altfor mange jeg synes er rassdårlig. imo feila de med banene i mw2. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Helt grei video, men 100 ganger mer imponerende å se at en tar f.eks 4 kills+ på rad med spas osv enn 100 kills som er klipt sammen. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvordan klarer folk å filme på ps3? Hadde vært kult å lagd en mw2 video med litt action i. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Likte 360en på slutten Også så lur man ser ut når man står der og spinner og blir skutt De nye brettene bør ikke være alt for langt unna håper jeg, jeg begynner å bli litt lei en del av brettene for å si det pent... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Enig. Egentlig, så burde dem komme med noe som lar deg velge hvilke map du vil spille på selv. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Quarry må være en av de verste mapsa på spillet, forferdelig dårlig bane. Leaver alltid med en gang den kommer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hadde vært greit å kunne luke bort en del brett, jeg vet at Rundown, Skidrow, Wasteland, Deraild og Estatde hadde blitt luket ut rimlig ofte, i hvertfall de tre siste. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Estate, Quarry, og delvis Deraild er baner jeg hater. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Lurer på om IW kjører statistikk på hvilken baner som blir skippet mest, og kanskje de fjerner de etterhvert. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det skjer ikke at IW fjerner maps, men mulig at de kjører statistikk over dem. Forøvrig ser jeg ikke helt hatet og Quarry og Derail som er to av de beste i mine øyne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå