Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Japp, det var faktisk digg og drepe dem. Noe trøbbel med det?

Ja! Plutselig blir du så glad av å drepe uskyldig sivile at du plutselig tar det et steg videre! Kanskje du en dag føler for å dra til en flyplass for å gjøre det samme? Hæ?HÆ??? he he he

Anywhooooo, den scenen var absolutt ikke så brutal som de skal ha det til. Vi har da vel alle prøvd å gå helt loco på Gta feks?

 

Ja hvem har vel ikke det :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Heller M4A1 + Silencer & ACOG

Bling, Stopping Power pro og Jammer

 

SCAR og TAR også veldig bra med den komboen,

ellers digger jeg single shot som FAL

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Ser ikke helt grunnen til at så mange klager ivei...Har selv PC-versjonen, og det fungerer glitrende uten snev av problemer eller bugs. Hva som er så enormt flott med dedicated servers skjønner ikke jeg, da det fungerer glitrende uten. Menmen, noen MÅ jo alltid ha noe å klage på. Selv liker jeg å ta ting for det det er, og ikke være så negativ til alt mulig. Ser jo ofte at det er samme mennesker som klager samme hva det er (tenkte nå ikke spesielt på dette forumet, men helt generelt)...

 

Er enig med deg. Man trenger ikke rope ut hvor elendig det er. Jeg har valgt å vente med å kjøpe det. Men du må kunne se at et community som det i cod er(et stort et også!) blir skvist ut fordi IW vil tjene penger. De lager et push to play spill som ikke er spesielt intressant i lengden. Og jeg skjønner ikke hvordan de kan tjene på det? med mindre de dytter ut et spill hvert år og da blir man lei. Er som politiskolen.. Selv er jeg skuffet over valget dems. Jeg som mange andre liker å holde til på en server hvor du har oppegående admins og folk med holdninger og som respekterer reglene. På konsoll så har du altfor mange plagsomme folk som løper rundt og skriker i miccen(selv om du kan mute dem) og det er frustrerende. Det også å ta fra oss "rettigheter" er jo aldri populært. Selv om det er dems rett til å gjøre hva de vil med spillet. Jeg kjøper få spill, men de har alle til felles godt community og en utvikler som fortsetter å yte for spillet og deres spillere. CoD4 og Total War-serien( som nevnt før?).

 

Prøvde det på Xbox idag og er ikke det helt store. Føltes som en radikal expansion til cod4. Det fenger en kort stund, men det er liksom for lett. Fordelen er selvfølgelig at det er morsomt å spille to mot to.

 

Jeg er vel redd for forandringer? hehe

 

Edit: Ville bare legge til dette fra andmeldelse tråden, syntes dette er sykt, og for så vidt godt for IW. Men vil ikke tillitten svekkes blandt mange? Og hvor stor del av dette er konsollkjøpere? de virker jo stort sett fornøyd. Er de fleste konsollspillere ser jeg ikke hvorfor de skal gidde å bry seg om oss(PC-spillere).

 

Hvordan har Infinity Ward klart å hype dette spillet så grusomt? Jeg har hørt folk jeg ikke visste gamet snakke om dette spillet. Merkelig fenomen.

 

Det finnes jo mange "bra men ikke perfekte" spill som kommer ut hele tiden, som er helt på linje med dette spillet..! Hva skjedde?

Har noen en ide?

CoD: Modern Warfare 2 could set new entertainment record.

 

The day that many have been waiting for has finally arrived. Developer Infinity Ward and publisher Activision have finally reached launch day for Call of Duty: Modern Warfare 2. In what will Activision is suggesting could be the largest video game launch in history, some analysts are already estimating that the first week of sales could total as much as $500 million alone.

Dette er jo helt sykt? Til sammenligning var The Dark Knight den største filmen i 2008 og tok inn 530,9 Mill USD i løpet av hele året. Finnes da 3-4 nesten helt like spill som dette som har kommet ut og som kommer ut siden. Det eneste som skiller er markedsføringen.

 

Det dere sitter og krangler om her, servere og hvem vet, betyr egentlig ikke en dritt. Folk kjøper spillet uansett den første uken på grunn av hypen og IW selger for estimerte 500 mill USD før ordet sprer seg om hvordan spillet egentlig er.

 

Skulle tro det sitter et hypebyggings-geni et sted i USA og mottar tilsvarende 1 milliard kroner i julebonus fra Infinity Ward for denne utrolige bragden. Good job.

Endret av Axl91
Lenke til kommentar

Nå må dere gi dere folkens, det er da ikke _så_ ille.

 

Kan se for noen at det at det ikke er dedicated servere er noe plagsomt, men for meg personlig har det ikke noe å si.

 

Det er også mye lettere å spille med venner nå enn tidligere.

 

Savner lean i noen situasjoner, men overlever uten.

 

Skulle ønske det var å banne drittvåpen som noobtube osv, pluss at en del av brettene legger opp til camping.

Lenke til kommentar
Nå må dere gi dere folkens, det er da ikke _så_ ille.

 

Kan se for noen at det at det ikke er dedicated servere er noe plagsomt, men for meg personlig har det ikke noe å si.

 

Det er også mye lettere å spille med venner nå enn tidligere.

 

Savner lean i noen situasjoner, men overlever uten.

 

Skulle ønske det var å banne drittvåpen som noobtube osv, pluss at en del av brettene legger opp til camping.

Må si meg enig med deg. Synes det er morsommere en MW1 jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...