Wubble Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er da ikke noob friendly hvis noen kan få 30-0. Med en slik score må jo denne personen være overlegen samtlige av de andre på runden og det vil jo enten bety at denne personen er veldig god til å utnytte spillets mekanikk (og dvs at vedkommende ikke er noob i det hele tatt), eller at samtlige på det andre laget er langt dårligere enn snittet og begge motbeviser jo at det er noob-vennlig siden "noob"ene her tydeligvis blir eid. MW2, med sine level req. våpen, utstyr og perks er på alle måter noob-fientlig. Ja det går an å drepe andre etter 5 timer men hva faen skal man bruke mer en 5 timer på å lære å sikte og skyte? Jo, det er noob-friendly fordi det er så lett og utnytte "spillets mekanikk". Alle kan campe litt, og få overlegne stats. Ikke alle velger og gjøre dette, og selv om de har dårligere stats betyr ikke det at de er dårligere spillere. De velger rett og slett en mindre feig og enkel spillemåte. Det siste avsnittet ditt sier akkurat hva jeg mener. Om man bare trenger 5 timer for å "sikte og skyte", er det alt for lett og lære seg, og man kan aldri bli noe særlig god. Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Prøver å gjøre alle challengene til Scar-h nå. Er ikke gått prestige ennå (lvl 45). Har "Done" på alle untatt headshots. Har ca. 85 headshots med Scar, har jeg god tid til å fullføre denne før jeg går prestige? Er nybegynner, så kanskje litt dumt spørsmål. Ja du har god tid. Men når det er sakt så ville eg ikkje ha fokusert så mykje på desse siste headshotsa. Du får ikkje noke nytt emblem eller tittel for å få 100% på headshots, så den einaste grunnen til å jobbe med headshots er for å få dei 10 000 XP poenga (kan ein skrive XP poeng? Blir jo poeng to ganger då?). Hadde eg vært deg så ville eg ha tatt headshots som dei kjem og heller fokusere på andre challenges som f.eks perks challanges. Marathon og light weight er super enkle, er berre å springe rundt. Om du også bruker SCAR-H så kan du ta eit å anna headshot på fienden som står med ryggen til. Du får faktisk et emblem for sniper. 250 headshots med SCAR-H gir deg 10k poeng, og et emblem med sikte-symbol på. Fikk det i går Lenke til kommentar
Hansa1991 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Danger close pro funker jo konge med CG, spilte domination på scrapyard igår, fikk 25 kills med den. spiller på ps3 vel å merke, er vel lettere å bruke CG på pc når du kan styre den med musa kontra analogene på ps3 kontrollen ? endte opp med 36 -1 i stats Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Får du ikke det emblemet etter å ha gått prestige da? Prestige, og 250 headshots. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Master og Veteran challengene på våpnene (opp til 1000 headshots, 2500 kills) unlockes ved første prestige, og resettes ikke for hver gang du går inn i ny prestige Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tror ikke på at du har 5KDR.Pic or didnt happen, vedder på at du ikke er langt over 2 engang. Han sa han ofte har over 5.0, altså ikke total KD men for enkeltrunder. Det er sånn sett ikk enoe problem det om man spiller feigt, driter i objektiver på domination etc og aldri bruker noen mindre intelligente (men morsomme klasser) som riot shield. Å hele tiden få 5kdr når man ikke er i siget og whatnot er nesten umulig, kjenner ingen som har legit 5 kdr som ikke dashborder eller hva faen det kalles. Kjenner flere som har 2-3 KDR men thats about it, de er defensive spillere. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kunne kanskje vært en greie å ha en "Post din Barracks" tråd så kunne man se folks KPD og game tid. Så slipper folk å sitte å lyve om det Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kunne kanskje vært en greie å ha en "Post din Barracks" tråd så kunne man se folks KPD og game tid. Så slipper folk å sitte å lyve om det Det er allerede en tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1196334&st=0 Men ikke så mange har lagt merke til den + trådstarter har ikke oppdatert den. Eventuelt så kan jo noen lage en ny tråd og oppdatere den gjevnlig. Lenke til kommentar
branick Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kunne kanskje vært en greie å ha en "Post din Barracks" tråd så kunne man se folks KPD og game tid. Så slipper folk å sitte å lyve om det Det er allerede en tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1196334&st=0 Men ikke så mange har lagt merke til den + trådstarter har ikke oppdatert den. Eventuelt så kan jo noen lage en ny tråd og oppdatere den gjevnlig. Denne tråden er da oppdatert den, men jeg har ikke nok deltakere til å lage lister for verken PS3 eller XBOX ennå. Alle som er på PC er oppdatert Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kunne kanskje vært en greie å ha en "Post din Barracks" tråd så kunne man se folks KPD og game tid. Så slipper folk å sitte å lyve om det Det er allerede en tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1196334&st=0 Men ikke så mange har lagt merke til den + trådstarter har ikke oppdatert den. Eventuelt så kan jo noen lage en ny tråd og oppdatere den gjevnlig. Denne tråden er da oppdatert den, men jeg har ikke nok deltakere til å lage lister for verken PS3 eller XBOX ennå. Alle som er på PC er oppdatert Hehe ser nå at det bare er meg du har glemt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kunne kanskje vært en greie å ha en "Post din Barracks" tråd så kunne man se folks KPD og game tid. Så slipper folk å sitte å lyve om det Det er allerede en tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1196334&st=0 Men ikke så mange har lagt merke til den + trådstarter har ikke oppdatert den. Eventuelt så kan jo noen lage en ny tråd og oppdatere den gjevnlig. Denne tråden er da oppdatert den, men jeg har ikke nok deltakere til å lage lister for verken PS3 eller XBOX ennå. Alle som er på PC er oppdatert Hehe ser nå at det bare er meg du har glemt +1 Lenke til kommentar
branick Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kjører oppdatering av listene hver kveld Så til dere nye i dag blir det lagt inn i kveld. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Spillet er over hodet ikke noobvennlig på pc. Jeg er på første prestige nå, har spillt det i noen måneder, og klarer så vidt å ha en 1-1 ratio. 1-1 er tross alt normalen, hvis noen dreper mer, må andre dø mer. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Faktisk så er vel total KDen in world mindre en 1.00, fordi at folk tar selvmord og dør av og falle, etc. Tipper den ligger på rundt 0.95 totalt. Dere tror? Forresten håper det kommer sånn som det var til CoD5, at man kunne se stats for våpen og sånt, på PCen/Internett. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Faktisk så er vel total KDen in world mindre en 1.00, fordi at folk tar selvmord og dør av og falle, etc. Tipper den ligger på rundt 0.95 totalt. Dere tror? Er vel et poeng at denligger på under null med mindre selvmord teller både som K og D eller ikke teller i det hele tatt. Men jeg tror uansett ikke at hvert 20 dødsfall i mw2 er et selvmord så ville tro den er høyere enn 0.95. Hvor mye høyere blir vel bare spekulasjoner. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Fyrer i kjellerstua idag. Må prøve å få spilt litt MW2 igjen. Satser på en nuke eller 2 i helga Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jaja, LAN i ikveld/natt/imorgon ! Berre synd at eg ikkje enda har unlocka Nuke.. Hadde gått for det i helga sant Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Ble CP-buggen fiksa på xbox just eller? Edit: Jepp, det gjorde de.. Når går det heller ikke ann å løpe fort med CP Endret 12. februar 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kom det patch idag? Kanskje derfor jeg blir disconnecta fra hvert jævla game. Lost connection to host har jeg fått i typ 10-15 games på rad. Ufattelig irriterende. Men er det en CP fix er det jo grunn til å hoppe i taket. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er den fiksa på PS3 òg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå