Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

100% enig. Jeg føler at det generelle nivået er veldig mye høyere i flere andre spill, blant annet CSS og delvis BF2.

 

 

.. hva har cod blitt til.

Ett spill som har lavere skillnivå enn CSS?

Huff............ Hadde skjønt det om du sa CS.

 

 

Har ikke du fulgt med i det siste? Folk er så utrolig dårlige på Call of Duty at jeg blir lei meg, rett og slett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
100% enig. Jeg føler at det generelle nivået er veldig mye høyere i flere andre spill, blant annet CSS og delvis BF2.

 

 

.. hva har cod blitt til.

Ett spill som har lavere skillnivå enn CSS?

Huff............ Hadde skjønt det om du sa CS.

 

 

Har ikke du fulgt med i det siste? Folk er så utrolig dårlige på Call of Duty at jeg blir lei meg, rett og slett.

Dette er fordi CS har vært ute i en mannsalder, mens mw2 er snaut et halvt år gammelt og har en mye større målgruppe.

Endret av Emoel
Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som syns dette spillet er alt for lett? Det at folk ikke klarer å gjøre noe som helst på noen games er irriterende, jeg ligger nesten alltid på første plass og har nesten alltid en kd ratio på i hvertfall 5.0, og mine lagkamerater har 0.5

 

Enig i dette, det er grunnen til at jeg har sluttet å spille. Alle med 5-6 timer played kan få 30-0 i stats. Altfor "noob-friendly" spill.

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som syns dette spillet er alt for lett? Det at folk ikke klarer å gjøre noe som helst på noen games er irriterende, jeg ligger nesten alltid på første plass og har nesten alltid en kd ratio på i hvertfall 5.0, og mine lagkamerater har 0.5

 

Enig i dette, det er grunnen til at jeg har sluttet å spille. Alle med 5-6 timer played kan få 30-0 i stats. Altfor "noob-friendly" spill.

 

Det er da ikke noob friendly hvis noen kan få 30-0. Med en slik score må jo denne personen være overlegen samtlige av de andre på runden og det vil jo enten bety at denne personen er veldig god til å utnytte spillets mekanikk (og dvs at vedkommende ikke er noob i det hele tatt), eller at samtlige på det andre laget er langt dårligere enn snittet og begge motbeviser jo at det er noob-vennlig siden "noob"ene her tydeligvis blir eid.

 

MW2, med sine level req. våpen, utstyr og perks er på alle måter noob-fientlig. Ja det går an å drepe andre etter 5 timer men hva faen skal man bruke mer en 5 timer på å lære å sikte og skyte?

Lenke til kommentar
Begynn med klan kamper i mw2 og jeg skal love det er sååå sinnsykt mye bedre enn å spille public ;)

 

Hvordan er det "mulig" med nade-launchers, claymores, uberping til host osv?

 

Selv hadde jeg gjerne spilt klan-kamper (det jeg har gjort i alle andre spill, og kommer til å gjøre når nye spill kommer ut), men i MW2 så er det umulig å gjøre "seriøst" pga ingen dedikerte servere, ingen modding osv.

 

 

Angående 5 i KDR så tror jeg han gjerne jeg. (selvom han kan seff juge). For selv har jeg snart 4 i KDR og det er etter at jeg kødda lenge i starten. Og om man tar spillet seriøst og/eller spiller feigt så kan man få mye bedre enn det.

Lenke til kommentar
Prøver å gjøre alle challengene til Scar-h nå. Er ikke gått prestige ennå (lvl 45). Har "Done" på alle untatt headshots. Har ca. 85 headshots med Scar, har jeg god tid til å fullføre denne før jeg går prestige? :p

 

Er nybegynner, så kanskje litt dumt spørsmål.

Å jada, du har gooood tid til det. :)

Lenke til kommentar
Begynn med klan kamper i mw2 og jeg skal love det er sååå sinnsykt mye bedre enn å spille public ;)

 

Hvordan er det "mulig" med nade-launchers, claymores, uberping til host osv?

 

Selv hadde jeg gjerne spilt klan-kamper (det jeg har gjort i alle andre spill, og kommer til å gjøre når nye spill kommer ut), men i MW2 så er det umulig å gjøre "seriøst" pga ingen dedikerte servere, ingen modding osv.

Nade-launchers og claymores er som oftest banned fra klan kamper (som vil si at ingen har lov til å bruke de), og om man vil spille klan kamp så kan man enten gå til gamebattles.com, consolegaming.eu (høyt nivå) eller mw2.no som er en norsk side for mange mw2 klaner :)

 

Skal innrømme Connection er ett problem om man spiller mot/med utenlandske klaner, men som oftest har hosten ganske bra internett og opplastningshastighet at det går ganske fint ;)

Lenke til kommentar
Begynn med klan kamper i mw2 og jeg skal love det er sååå sinnsykt mye bedre enn å spille public ;)

 

Hvordan er det "mulig" med nade-launchers, claymores, uberping til host osv?

 

Selv hadde jeg gjerne spilt klan-kamper (det jeg har gjort i alle andre spill, og kommer til å gjøre når nye spill kommer ut), men i MW2 så er det umulig å gjøre "seriøst" pga ingen dedikerte servere, ingen modding osv.

Nade-launchers og claymores er som oftest banned fra klan kamper (som vil si at ingen har lov til å bruke de), og om man vil spille klan kamp så kan man enten gå til gamebattles.com, consolegaming.eu (høyt nivå) eller mw2.no som er en norsk side for mange mw2 klaner :)

 

Skal innrømme Connection er ett problem om man spiller mot/med utenlandske klaner, men som oftest har hosten ganske bra internett og opplastningshastighet at det går ganske fint ;)

 

Takk for infoen. Trodde ikke at clanbase hadde ladder i MW2 men det ser jeg nå at de har. Men det er veldig få lag og det er så mange andre ting som er galt med dette spillet (som kanskje kunne blitt fikset ved dedikerte servere + modding) så jeg tviler at jeg gidder. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Spilte akkurat en kamp mot noen som brukte care package multiplier buggen. Det som var hysterisk morsomt var at fyren var inkompetent, og plasserte de på de verst mulige stedene. Endte med at jeg fanget to pave lows og en precision airstrike, mens hans selv bare fikk resupply og en uav jammer xD Ene livet mitt så tok jeg 5 stk først (predator), så care package helikopteret og løp dit, tok to stk rundt der og fikk egen harrier, fanget precision airstrike og pave low, sendte opp de op tok min egen predator som førte til min egen pave low i kø. Var lettere godt traffikert i lufta der en stund. Er så herlig når juksing slår tilbake på dem selv.

Lenke til kommentar

Fader å mange drittunger det er som whiner over at cod:mw2 er noob friendly??? Prøv og spill clan matcher uten noobietube og gayclay så skal du se. Kids som sammenligner cs med cod er noen brødhuer. Cs:s er mannsalder gammalt og gørrkjett. Null farger i spillet jo! Ja jeg digga det når det kom ut, men kommer nyere spill. Tar det 5 timer for kidsa og bli vant til cod? Ja da tar det fanden meg 5 timer og bli vant til cs også! For aiminga er det ikke store forskjellen på.

Akkurat som og sammenligne cod:mw2 og BfBc2... Latterlig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Tror ikke på at du har 5KDR.

Pic or didnt happen, vedder på at du ikke er langt over 2 engang.

 

Han sa han ofte har over 5.0, altså ikke total KD men for enkeltrunder. Det er sånn sett ikk enoe problem det om man spiller feigt, driter i objektiver på domination etc og aldri bruker noen mindre intelligente (men morsomme klasser) som riot shield.

 

 

Blitt litt forelsket i EMP. Det er grusomt kjekt og ødelege killstreaks til andre laget :p

 

Hadde ein runder der det var 2 Harrier og 1 Pavelow i luften. Kjem eg med EMP. Kan si dei var mektig sure :grin:

 

Kan man bruke Javelin, Stinger osv når EMP er aktivert?

 

Iallefall stinger, vet ikke med javelin

Lenke til kommentar

Jeg presterte å sette meg fast på Quarry i går. Etter å ha kastet en care package-granat i det åpne området i det laveste hjørnet av kartet, gikk jeg inntil veggen for å gjemme midlertidig meg bak noe greier der. Det fungerte dårlig for jeg var fortsatt fullt synlig, men jeg kunne ikke bevege meg bort derfra. Jeg kunne snu meg, men ikke hoppe eller gå. Rare greier...

Lenke til kommentar
Prøver å gjøre alle challengene til Scar-h nå. Er ikke gått prestige ennå (lvl 45). Har "Done" på alle untatt headshots. Har ca. 85 headshots med Scar, har jeg god tid til å fullføre denne før jeg går prestige? :p

 

Er nybegynner, så kanskje litt dumt spørsmål.

 

Ja du har god tid.

 

Men når det er sakt så ville eg ikkje ha fokusert så mykje på desse siste headshotsa. Du får ikkje noke nytt emblem eller tittel for å få 100% på headshots, så den einaste grunnen til å jobbe med headshots er for å få dei 10 000 XP poenga (kan ein skrive XP poeng? Blir jo poeng to ganger då?).

 

Hadde eg vært deg så ville eg ha tatt headshots som dei kjem og heller fokusere på andre challenges som f.eks perks challanges. Marathon og light weight er super enkle, er berre å springe rundt. Om du også bruker SCAR-H så kan du ta eit å anna headshot på fienden som står med ryggen til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...