Jonzki Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, man må dø for å starte på 0 igjen med killstreaken. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hardcore er THE SHIT! Du kan ikke skyte gjennom teammates, du har ingen HUD, du blir straffa om du skyter teammates og folk er mer "på tå" Hva er galt med litt mer realitet? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hardcore er THE SHIT! Du kan ikke skyte gjennom teammates, du har ingen HUD, du blir straffa om du skyter teammates og folk er mer "på tå" Hva er galt med litt mer realitet? han mente det positivt Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hardcore er THE SHIT! Du kan ikke skyte gjennom teammates, du har ingen HUD, du blir straffa om du skyter teammates og folk er mer "på tå" Hva er galt med litt mer realitet? Sa han at noe var galt? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hardcore er THE SHIT! Du kan ikke skyte gjennom teammates, du har ingen HUD, du blir straffa om du skyter teammates og folk er mer "på tå" Hva er galt med litt mer realitet? Hei du kompis... Ta åsså les HELE teksten neste gang Fikk du med deg smileyen? Se hva de andre har skrevet, de tar ikke mye feil når de sier at jeg mener det positivt det jeg skriver. Jeg er faktisk ikke helt positiv til HC, jeg er MEGAPOSITIV til HC Den moden er alt jeg ikke visste at jeg ønsket meg i et skytespill Koser meg som f**n når jeg spiller, håper du gjør det samme Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Haha, 6 manns predator på flyplassen ^^ Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Oi! Ende opp i en FFA match med 18 strykker på PS3! Folk respawna ved siden av hverandre og det var kaos. Er dette en bugga server eller bare MW2 som feiler? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det er spawn systemet til IW som er helt elendig. Husker her om dagen da jeg hadde god streak, ble skyti i ryggen. På killcamen så man at han døde, og respawna ikke mer enn 6 meter unna meg. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Spilte akkurat Team deathmatch express på Rust med 18 spillere, det er da vel ikke mulig siden lobbyn bare viser det er plass til 12? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen andre enn meg som syns dette spillet er alt for lett? Det at folk ikke klarer å gjøre noe som helst på noen games er irriterende, jeg ligger nesten alltid på første plass og har nesten alltid en kd ratio på i hvertfall 5.0, og mine lagkamerater har 0.5 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) At du har en K/D-ratio så god som 5 skyldes vel ikke annet enn at du er god vel? De andre kan jo strengt tatt ikke noe for at reaksjonen og presisjonen deres ligger under dette...Det er kun lett om man er ekstremt god, så er sikkert bare du som er litt for god Jeg syns ikke det er for lett ihvertfall, langt ifra. At folk ikke gjør noe skal jeg være enig i da, vanvittig mange som (for å ta eksempel i CTF) tilsynelatende ikke forsvarer flagget, ikke prøver å ta fiendens flagg, og ikke skyter de som tar vårt flagg. Har nok hendt at jeg kommer inn i en runde hvor fienden leder typ 3-0, men når runden av over er det heller 7-3 til oss fordi jeg gadd å løpe med flagg... Endret 11. februar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Holy shit. Drepte mange med EAD det der er nok arrangert. Ser det på måten folket oppfører seg på og at det er fra en privat lobby. Tejb lager forøvrig de mest underholdende mw2-videoene på youtube etter min mening. Morsom fyr:) Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen andre enn meg som syns dette spillet er alt for lett? Det at folk ikke klarer å gjøre noe som helst på noen games er irriterende, jeg ligger nesten alltid på første plass og har nesten alltid en kd ratio på i hvertfall 5.0, og mine lagkamerater har 0.5 100% enig. Jeg føler at det generelle nivået er veldig mye høyere i flere andre spill, blant annet CSS og delvis BF2. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Holy shit. Drepte mange med EAD det der er nok arrangert. Ser det på måten folket oppfører seg på og at det er fra en privat lobby. Tejb lager forøvrig de mest underholdende mw2-videoene på youtube etter min mening. Morsom fyr:) Enig Og det du også sier kan nok stemme. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Holy shit. Drepte mange med EAD det der er nok arrangert. Ser det på måten folket oppfører seg på og at det er fra en privat lobby. Tejb lager forøvrig de mest underholdende mw2-videoene på youtube etter min mening. Morsom fyr:) Det var "private match" også. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen andre enn meg som syns dette spillet er alt for lett? Det at folk ikke klarer å gjøre noe som helst på noen games er irriterende, jeg ligger nesten alltid på første plass og har nesten alltid en kd ratio på i hvertfall 5.0, og mine lagkamerater har 0.5 100% enig. Jeg føler at det generelle nivået er veldig mye høyere i flere andre spill, blant annet CSS og delvis BF2. Det er nok alt for mange 9 åringer som fikk det til jul. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hurra...Tenkte jeg skulle prøve et par runder for første gang på nesten en uke. Kan ikke si det var noen god opplevelse, rett tilbake i lagh*lvetet! Er jo ikke gøy engang... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 *snip* Det var "private match" også. Still.. Made me laugh Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 det der er nok arrangert. Ser det på måten folket oppfører seg på og at det er fra en privat lobby. Tejb lager forøvrig de mest underholdende mw2-videoene på youtube etter min mening. Morsom fyr:) Det var "private match" også. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 100% enig. Jeg føler at det generelle nivået er veldig mye høyere i flere andre spill, blant annet CSS og delvis BF2. .. hva har cod blitt til. Ett spill som har lavere skillnivå enn CSS? Huff............ Hadde skjønt det om du sa CS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå