Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil si at noobvåpen er våpen hvor grunnen til at personen fikk killet i all hovedsak er våpenet, ikke spilleren. Noobtube er noobvåpen i mine øyne fordi du trenger ikke egentlig sikte, bare skyte i veggen bak der det muligens står noen. Samme med AA12, du trenger ikke egentlig sikte, bare spraye ned hele rommet. Våpen som ACR og SPAS er gode, og blir drept av dem irriterende mye noen ganger, men du er i det minste tvunget til å sikte med de, så det får meg ikke til å ville kaste kontrollen i veggen.

GL kan jeg være enig i at er litt "noob". Men jeg ser ikke problemet med AA-12. Våpenet er svakt, og du må være VELDIG nære for å drepe noen med det. Når mang først er så nærme er det ikke noe vanskeligere å drepe noen med striker, ranger eller magnum for den del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Definisjonen min av noobvåpen har ingenting med hvor lett det er å drepe med det, men snarere hvorfor man drepte med det når man dreper med det. Med AA12 tviler jeg veldig sterkt på at vedkommende siktet noe særlig når han først får kill :p

Lenke til kommentar
Jeg vil si at noobvåpen er våpen hvor grunnen til at personen fikk killet i all hovedsak er våpenet, ikke spilleren. Noobtube er noobvåpen i mine øyne fordi du trenger ikke egentlig sikte, bare skyte i veggen bak der det muligens står noen. Samme med AA12, du trenger ikke egentlig sikte, bare spraye ned hele rommet. Våpen som ACR og SPAS er gode, og blir drept av dem irriterende mye noen ganger, men du er i det minste tvunget til å sikte med de, så det får meg ikke til å ville kaste kontrollen i veggen.

GL kan jeg være enig i at er litt "noob". Men jeg ser ikke problemet med AA-12. Våpenet er svakt, og du må være VELDIG nære for å drepe noen med det. Når mang først er så nærme er det ikke noe vanskeligere å drepe noen med striker, ranger eller magnum for den del.

 

AA-12 er et genialt våpen, jeg bruker det mye på "trange" brett, med en gang jeg kommer inn i ganger eller hus så bytter jeg over også er det bare å trykke når noen kommer løpende :)

Lenke til kommentar

Spilte Hardcore TDM igår (for første gang).

 

2 ting var greit med dette:

 

-For å unlocke heartbeatsensor på intervention holder det med ett skudd med silencer for å få en kill.

-Hagle var relativt effektivt også på litt mellomdistanse.

 

 

Er endel mer intenst selv om det er langt mindre action, merker folk er forsiktige og spiller brettene på en helt annen måte.

Lenke til kommentar
Er Pave Lowe bugga?:p Fungerar heilt fint her. Predator, Harrier og Pave Lowe. Fått min beste killstreak med den..

Du fikk åpenbart ikke med deg poenget. Det hender nemlig iblant at kills fra Pave Low ikke teller mot neste kill streak award. Dersom du har PL som siste KSA, så vil du naturligvis ikke legge merke til dette problemet. Hvis du derimot bruker PL (9 kills) og Chopper Gunner (11 kills) så kan det skje at du får to (eller flere) kills med PL uten at du får CG. Ut ifra hva som skrives her, så kan det også virke som om den også blokkerer neste KSA i den forstand at du ikke får - i dette eksempelet - CG selv om du også skaffer deg selv 2+ ekstra kills med vanlige våpen.

Aha !:p

Lenke til kommentar

Hvis man fullfører en killstreak, alle tre elementene, må man da dø før man kan begynne på null igjen? (se bort fra evt bugg med pave low og seff nuke)

 

Jeg spør altså ikke om siste killstreakreward vil bygge på neste killstreak, men om man kan gå runden flere ganger uten å dø i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...