Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Når ble famas undervurdert?

Det er jo "known" som noob våpen fordi det er så kraftig...

Bullshit!

Famas er jo overhodet ikke ett "noob" våpen, det kreves faktisk mer skills å håndtere det våpenet enn f.eks M4A1.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når ble famas undervurdert?

Det er jo "known" som noob våpen fordi det er så kraftig...

Famas noob-våpen? Nei... Det finnes to våpen som kan kalles "noobvåpen": Noobtube og G18 (akimbo). End of story, den er ikke lenger.

Du glemte AA-12.

Lol. AA-12 er SVAKT.

 

Du glemte Model 1887 og Ranger akimbo og RPG.

Lenke til kommentar
Pave low er det noe kluss med. Fikk 7 kills, harrier, pave low. Sendte den opp, og den tok 2 stk- AC130 tenkte jeg, men nei. Så da gikk jeg og drepte 2 stk selv, ingenting. Telte jeg feil? Drepte to til selv, still nothing. Døde ikke i mellomtiden, og fikk ikke 11-streak rewarden. Samme skjedde i to andre kamper, så ga opp hele opplegget.

 

Har skjedd med meg og, fikk 5 kills (Predator Missile), den drepte 2, fikk ikke harrier. Gikk så og drepte en til, no Harrier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg vil si at noobvåpen er våpen hvor grunnen til at personen fikk killet i all hovedsak er våpenet, ikke spilleren. Noobtube er noobvåpen i mine øyne fordi du trenger ikke egentlig sikte, bare skyte i veggen bak der det muligens står noen. Samme med AA12, du trenger ikke egentlig sikte, bare spraye ned hele rommet. Våpen som ACR og SPAS er gode, og blir drept av dem irriterende mye noen ganger, men du er i det minste tvunget til å sikte med de, så det får meg ikke til å ville kaste kontrollen i veggen.

Lenke til kommentar
attack heli -> pavelow -> chopper gunner er rape på FFA

 

UAV er vel også litt grei å ha på FFA? :-)

 

Jeg vil si at noobvåpen er våpen hvor grunnen til at personen fikk killet i all hovedsak er våpenet, ikke spilleren. Noobtube er noobvåpen i mine øyne fordi du trenger ikke egentlig sikte, bare skyte i veggen bak der det muligens står noen. Samme med AA12, du trenger ikke egentlig sikte, bare spraye ned hele rommet. Våpen som ACR og SPAS er gode, og blir drept av dem irriterende mye noen ganger, men du er i det minste tvunget til å sikte med de, så det får meg ikke til å ville kaste kontrollen i veggen.

 

Enig. ;-)

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å vente med harrieren min et par minutter etter at jeg har fått den, akkurat for det :p Det pleier alltid å være en på motstanderlaget som kjører harrier+choppergunner+nuke, og jeg elsker å være den ødeleggende faktoren ^^

 

Det er virkelig morsomt å se på folk som kaller inn sin egen choppergunner mens din harrier fortsatt er i lufta :p Du vet at det helikopteret ikke får et eneste kill ^^

 

Haha, det visste jeg faktisk ikke at gikk ann, og jeg er lvl 67 first prestige. Yesda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...