Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk min 5. nuke nå ^^ Ganske gøy

 

Bare vent til du har gjort det 100-150 ganger. Da blir man lei... (skjedde med meg, derfor bruker jeg ikke nuke lenger)

 

Nuke er en mer en gimmick enn noe annet. De fleste gangene jeg ser en person med end of line 3 symbolet tenker jeg "booster".

 

I beg to differ.

 

edit: btw, er det noen som får bedre enn 50-60 i average FPS (med høyere res enn 1680x1050 + half-size) når man recorder med fraps?

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Når man i tillegg har litt lagg, og han med kniv har commando, kan man jo knive 5 meter :/

 

Hadde 5 fine runder i kveld, alle med 4:1 ++ i K/D :) Denne gangen slapp jeg unna noob-tubers, og fant un at famas er sterkt undervurdert.. Endte flere ganger med å komme seirende ut av 3v1 kamper på åpne steder.. :p

 

Når ble famas undervurdert?

Det er jo "known" som noob våpen fordi det er så kraftig...

 

Mente du kanskje av deg?

Lenke til kommentar
Skulle man fulgt IW's syn på kamp, måtte jagggu verdens mest uslåelige styrke være en gjeng topptrente maratonløpere med hvert sitt samuraisverd. USA beware, the ninjas are here!

 

Skulle man fulgt skikkelig kamp som den foregår i virkeligheten, skulle du tålt bare et skudd i overkroppen nesten uansett. Livet ditt skulle ikke kunne regenereres, og du hadde ikke respawnet hvis du hadde blitt drept.

 

Det er et spill, ikke en krigssimulator.

 

Nei, hvorfor ikke sette på en perk som gjør så vi kan fly. Eller så vi kan sprute ild ut av nesa?

Spille er basert på "virkelighet" og kniving er absurd overpowered i dette spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Pave low er det noe kluss med. Fikk 7 kills, harrier, pave low. Sendte den opp, og den tok 2 stk- AC130 tenkte jeg, men nei. Så da gikk jeg og drepte 2 stk selv, ingenting. Telte jeg feil? Drepte to til selv, still nothing. Døde ikke i mellomtiden, og fikk ikke 11-streak rewarden. Samme skjedde i to andre kamper, så ga opp hele opplegget.

Lenke til kommentar

Hva er den beste plasseringen for en sentry gun? Jeg har 1 sted jeg har veldig lyst til å prøve å plassere en, men er usikker på om det går så spør om noen har gjort det tidligere her istedet :p

 

På afghan, når man hopper av flyvingen for å lande på de rørene som stikker ut av fjellsiden, er det noen som har prøvd å plassere en sentry gun der noen gang? Den må jo få bøtter og spann med kills derifra tenker jeg ^^

Lenke til kommentar
Hva er den beste plasseringen for en sentry gun? Jeg har 1 sted jeg har veldig lyst til å prøve å plassere en, men er usikker på om det går så spør om noen har gjort det tidligere her istedet :p

 

På afghan, når man hopper av flyvingen for å lande på de rørene som stikker ut av fjellsiden, er det noen som har prøvd å plassere en sentry gun der noen gang? Den må jo få bøtter og spann med kills derifra tenker jeg ^^

 

Meinar ein venn av meg prøvde det. Hugsar ikkje utfallet av det.. Men trur han sa det gjekk ;)

Lenke til kommentar
Er Pave Lowe bugga?:p Fungerar heilt fint her. Predator, Harrier og Pave Lowe. Fått min beste killstreak med den..

Du fikk åpenbart ikke med deg poenget. Det hender nemlig iblant at kills fra Pave Low ikke teller mot neste kill streak award. Dersom du har PL som siste KSA, så vil du naturligvis ikke legge merke til dette problemet. Hvis du derimot bruker PL (9 kills) og Chopper Gunner (11 kills) så kan det skje at du får to (eller flere) kills med PL uten at du får CG. Ut ifra hva som skrives her, så kan det også virke som om den også blokkerer neste KSA i den forstand at du ikke får - i dette eksempelet - CG selv om du også skaffer deg selv 2+ ekstra kills med vanlige våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...