AmonAmarth Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg tuber for Danger Close Pro og One Man Army Pro Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det verset som finns er å bli truffet av en som tuber helt på starten av en S&D runde. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det verset som finns er å bli truffet av en som tuber helt på starten av en S&D runde. Ouch, ser den. Jeg spiller ikke S&D, så du slipper å treffe på meg, i alle fall Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 da var jeg ferdig med 1 spillerdelen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Fikk min 5. nuke nå ^^ Ganske gøy Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det verset som finns er å bli truffet av en som tuber helt på starten av en S&D runde. Nei, det verste som fins er hvor dumme og forutsigbare folk er. Scrapyard jeg tenker på. Før i tiden sprang alle direkte til C (jeg er da fienden dems), så spratt jeg en noobtube/nade på C flag og får multikill (ofte 4-5 kills). Nå har de begynt å skjønt at C er en no-no spot, så de løper direkte B. Nå har jeg begynt å gjøre samme greia der. Til deres forsvar er scrapyard en ufattelig dårlig bane da. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Scrapyard <3 FMJ på Scrapyard = Mange random kills Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Sukk..bare tull med Mw2 idag. Har ennå ikke fullført en eneste match uten å bli disconnected. Måtte bare klage litt her, siden det motsatte kjønn ikke forstår oss Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Har aldri fått en nuke jeg Enda jeg straks er 60 x ) Endret 10. februar 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er ikke om å gjøre å få nuke da. Fikk nuke første gang i slutten av 1 prestige, som forøvrig var første gangen jeg gikk for det. Delvis knivnuke, fikk ingen kills med harrier og rundt 8-9-10 med CG. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er ikke om å gjøre å få nuke da. Fikk nuke første gang i slutten av 1 prestige, som forøvrig var første gangen jeg gikk for det. Delvis knivnuke, fikk ingen kills med harrier og rundt 8-9-10 med CG. Syns det er gøy å få nuke ^^ For å få nuke må man ikke dø, og man må bruke taktikk, just the way I like it. Men det er helt til en feig runner eller tuber tar meg ned på sekundet. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Aldri fått nuke, sidan eg ikkje går for nuke Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vell er nettopp ninjaer og noobtubere som er mitt problem. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har hatt 25 killstreak en del ganger, men aldri nuke som killstreak reward, så ingen nuke på meg foreløpig. Lurer på om jeg skal prøve Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nuke er en mer en gimmick enn noe annet. De fleste gangene jeg ser en person med end of line 3 symbolet tenker jeg "booster". Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hva er egentlig greia med EMP? Er det noe fordel for spilleren som bruker det? Lenke til kommentar
branick Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hva er egentlig greia med EMP? Er det noe fordel for spilleren som bruker det? Når du fyrer av en EMP selv, så dreper du alt av fiendens airsupport f.eks, og du hindrer fienden å kalle inn nye ting. Du hindrer også fienden i å kalle inn sin nuke de neste 30 sekundene Noen ganger er det veldig givende å ha en EMP i bakhånd som du skjønner Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er fordel for laget. Det motsatte laget mister alt elektronisk utstyr. Red dot/holographic, radar, heartbeat, turret etc. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Mwahaha, fikk min første nuke i dag. Som regel ganske stress å få nuke når man kun spiller FFA. Må ha flaks for at ingen skal spawne rett oppå gjemmestedet ditt under CG-en. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 attack heli -> pavelow -> chopper gunner er rape på FFA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå